eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stopnica › Obsługa bankowa budżetu gminy Stopnica oraz jednostek podległych w latach 2016 - 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Stopnica: Obsługa bankowa budżetu gminy Stopnica oraz jednostek podległych w latach 2016 - 2018
Numer ogłoszenia: 341522 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314994 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu gminy Stopnica oraz jednostek podległych w latach 2016 - 2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje obsługę bankową budżetu Gminy Stopnica oraz jej jednostek podległych:1) Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy, 2)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stopnicy, 3)Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy, 4)Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie bieżącej obsługi bankowej budżetu gminy Stopnica oraz jednostek podległych, w tym: 1)otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego (podstawowego) dla budżetu Gminy ( 1 szt.) i innych rachunków stosownie do potrzeb Zamawiającego (co najmniej 1 szt.), 2)otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących dla jednostek podległych stosownie do potrzeb Zamawiającego ( co najmniej 7 sztuk), 3)otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków pomocniczych (w tym: rachunków ZFŚS, rachunków depozytowych, rachunku w zakresie refundacji kosztów kształcenia młodocianych pracowników, rachunków funduszy celowych, specjalnych i innych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej) stosownie do potrzeb Zamawiającego (co najmniej 8 szt.), 4)bezpieczne przechowywanie środków pieniężnych posiadacza rachunku oraz przeprowadzania na jego zlecenie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych, 5)wykonywanie dyspozycji posiadacza rachunku do wysokości środków na rachunkach, 6)bezpłatna realizacja poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami budżetu gminy i jednostek podległych) w formie elektronicznej i papierowej oraz księgowanie przelewów w tym samym dniu, (co najmniej 900 szt.), 7)realizacja poleceń przelewów w banku obsługującym (co najmniej 5 900 szt.) i do innych banków ( co najmniej 13 700 szt.) w formie elektronicznej i papierowej złożonych do godz. 14.30 w tym samym dniu, a złożonych po tej godzinie w następnym dniu roboczym i w takich samych terminach przekazywane do dalszych rozliczeń międzybankowych oraz księgowanie przelewów w tym samym dniu, 8)zapewnienie sporządzania i przekazywania wyciągów bankowych w formie papierowej na każdy dzień roboczy, w którym zachodziły operacje bankowe osobom upoważnionym w następnym dniu roboczym wraz z kompletem dokumentów źródłowych, będących podstawą zapisu w wyciągach bankowych, 9)wyciąg bankowy musi zawierać: -pełną nazwę rachunku wraz z numerem rachunku i walutą rachunku oraz pełną nazwę posiadacza rachunku, -informacje o wszystkich operacjach pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji różnych kontrahentów, księgowania odsetek i prowizji, a także informacje o saldzie początkowym i końcowym rachunku, 10)wyciąg bankowy musi zapewnić możliwość identyfikacji źródeł przychodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności), daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwoty wpłaty, 11)przekazywane przez bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie bankowości elektronicznej, 12)bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Gminy Stopnica i jej jednostek podległych: dokonywanych wpłat własnych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz inkasentów podatków i opłat a także upoważnionych pracowników jednostek podległych, dokonujących wpłat w imieniu jednostki; (wpłaty dokonywane pod pieczęcią Zamawiającego i jego jednostek podległych), (co najmniej 300 szt.), dokonywanych wpłat przez interesantów czyli przez osoby fizyczne i osoby prawne na rachunki Gminy Stopnica oraz rachunki jednostek podległych z tytułu podatków i opłat lokalnych, opłat za wodę , ścieki , odbiór odpadów komunalnych i inne (co najmniej 9 000 szt.), 13)bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków budżetu gminy i jednostek podległych przez wszystkie jednostki podległe, (co najmniej 3 500 szt.), 14)zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej we wszystkich obsługiwanych jednostkach podległych gminy, poprzez: dostarczenie oprogramowania elektronicznego systemu obsługi bankowej dla wszystkich podmiotów biorących udział w zamówieniu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy a także zapewnienie przekazywania i instalowania wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie obowiązywania umowy, zapewnienie bezpłatnego przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obsługi bankowej niezwłocznie po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego oraz bezpłatne udzielanie wsparcia telefonicznego, na bieżąco w razie potrzeby, udostępnienie przez bank elektronicznego systemu obsługi bankowej na co najmniej 3 stanowiskach w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica oraz co najmniej po 2 stanowiska we wskazanych jednostkach podległych, umożliwienie równoczesnej pracy w systemie bankowości elektronicznej kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik winien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu, w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, umożliwienie realizacji przelewów w formie papierowej, 15)umożliwienie w systemie bankowości elektronicznej: składania poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, zatwierdzonych przez uprawnione osoby, składania wielu przelewów w formie paczki, umożliwiającej jednorazowe zatwierdzenie zbioru zleceń przez uprawnione osoby, 16)umożliwienie w systemie bankowości elektronicznej składania poleceń przelewów na lokaty terminowe, 17)umożliwienie monitorowania wszystkich operacji i sporządzania z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, 18)umożliwienie w systemie bankowości elektronicznej przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów w zbiorze operacji; przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania zbiorów danych oraz prowadzić w tym okresie archiwum, 19)prowadzenie rachunku bankowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, 20)bezpłatne zmiany karty wzorów podpisów (dotyczy także zmiany podpisów i haseł elektronicznych osób upoważnionych do dokonywania przelewów); 21)bezpłatne wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego i jednostek podległych, 22)oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych bez względu na ich wysokość wg zmiennej stawki procentowej WIBID 1M i stałej w trakcie trwania umowy marży banku (dodatniej lub ujemnej) określonej w ofercie, 23)kapitalizacja odsetek i dopisanie do salda rachunku będzie następować na koniec każdego miesiąca, 24)przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym i liczbę dni w danym roku - 365, 25)odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, wskazane przez Zamawiającego będą przekazywane przez Bank na rachunek budżetu Gminy na dzień kończący miesiąc, 26)możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego o ile oprocentowanie na tych lokatach będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego; oprocentowanie lokat O/N określa się w oparciu o WIBID O/N (ustalony w dniu złożenia lokaty do godz. 12.00) i stałej w trakcie trwania umowy marży banku (dodatniej lub ujemnej) określonej w ofercie, 27)środki z lokat krótkoterminowych muszą być dostępne na rachunku Zamawiającego od godz. 7:40 następnego dnia roboczego, 28)automatyczne rozliczanie na dzień 31 grudnia roku budżetowego sald rachunków bieżących i pomocniczych (wskazanych przez Zamawiającego) jednostek podległych i przekazywanie zgromadzonych na nich środków na rachunek budżetu gminy, 29)możliwość uruchomienia w rachunku bieżącym kredytu krótkoterminowego (debetu) na sfinansowanie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu do wysokości corocznie określonej przez Radę Miejską w Stopnicy (nie więcej jednak niż 1 000 000,00 zł w skali roku) w okresie związanym umową; a)uruchomienie tego kredytu odbywać się będzie na pisemny wniosek zamawiającego (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem in blanco ) w terminie 7 dni od daty dostarczenia wniosku do banku; b)bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu gminy a także żadnych innych opłat i prowizji za realizację kredytu, także od jego niewykorzystanej części; c)każdy wpływ środków na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia; d)oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone będzie w oparciu o zmienną stopę procentową tj. o stawkę WIBOR 1M +/- stała w trakcie trwania umowy marża banku (dodatnia lub ujemna) określonej w ofercie; e)odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne na koniec m-ca poprzez pobranie z rachunku podstawowego wydatków Urzędu Miasta i Gminy; f)do naliczenia odsetek przyjmuje się, że dni obliczane są kalendarzowo a rok liczy 365 dni; g)szczegółowe warunki kredytu w rachunku bieżącym określone zostaną odrębną umową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Stopnicy, Pl. Piłsudskiego 27, 28-130 Stopnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 355293,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133167,96

  • Oferta z najniższą ceną: 133167,96 / Oferta z najwyższą ceną: 133167,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.