eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Roboty geodezyjne świadczone w Nadleśnictwie Gryfice w 2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Gryfice: Roboty geodezyjne świadczone w Nadleśnictwie Gryfice w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 34149 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty geodezyjne świadczone w Nadleśnictwie Gryfice w 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Całoroczna obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Gryfice w 2016 roku Przedmiotem zamówienia jest obsługa bieżąca, całoroczna Nadleśnictwa Gryfice w zakresie prac geodezyjnych przedstawionych poniżej, które będą zlecane w miarę potrzeb wynikających z działalności zamawiającego: Wznowienie i okazanie granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP Wznowienie i okazanie granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP oraz wyliczeniem powierzchni ewentualnego naruszenia Aktualizacja użytków gruntowych (wykonanie pomiarów użytków w terenie, prace kameralne wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych celem dokonania wpisu do KW), Aktualizacja użytków gruntowych (prace kameralne) wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych Podział działki na dwie działki ewidencyjne wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP, a także sporządzenie dokumentacji do celów notarialnych Wykonanie pomiaru użytku lub jego części w terenie wraz z naniesieniem pomiaru na poglądową mapę Wykonanie aktualizacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej stanu istniejącego na gruncie części działki ewidencyjnej Wykonanie wtórnika do celów projektowych Tyczenie linii podziału powierzchniowego wizura Opis 1. Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP - ilość 10 punktów. 2. Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP oraz wyliczeniem powierzchni ewentualnego naruszenia - ilość 20 punktów. 3. Aktualizacja użytków gruntowych (wykonanie pomiarów użytków w terenie, prace kameralne wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych celem dokonania wpisu do KW), - ilość 3 działki. 4. Aktualizacja użytków gruntowych (prace kameralne) wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych - ilość 3 działki. 5. Podział działki na dwie działki ewidencyjne wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP, a także sporządzenie dokumentacji do celów notarialnych - ilość 1 działka. 6. Wykonanie pomiaru użytku lub jego części w terenie wraz z naniesieniem pomiaru na poglądową mapę ilość 3 działki 7. Wykonanie aktualizacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej stanu istniejącego na gruncie części działki ewidencyjnej ilość 2 sztuki 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych - ilość 2 sztuki 9. Tyczenie linii podziału powierzchniowego wizura 30 hm Pakiet nr 2 - Wznowienia i okazania zewnętrznych granic pochodzących z digitalizacji nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Gryfice na terenie powiatu gryfickiego Przedmiotem zamówienia jest wznowienie punktów granicznych poszczególnych działek lub w uzasadnionych przypadkach ustalenia granic. Przedmiot zamówienia obejmuje 1291 punkty graniczne wraz ze stabilizacją znaków granicznych (znak naziemny kamień betonowy i podziemny butelka) ponadto sporządzeniem protokołów z czynności wznowienia punktów granicznych oraz wykonaniem operatów technicznych i warstwy SHP w układzie odwzorowania 1992 dla nadleśnictwa. Prace dotyczą 141 działek ewidencyjnych położonych w Województwie Zachodniopomorskim, powiat gryficki na obszarze 4 gmin: Brojce, Karnice, Rewal i Trzebiatów. Prace mają na celu odznaczenie granicy zewnętrznej gruntów będących w zarządzie Nadleśnictwa Gryfice a gruntami innych własności, które zostały przyjęte do zasobów powszechnej ewidencji na podstawie digitalizacji. Szczegółowy opis jaki obejmuje zamówienie przedstawia załącznik nr 8A ,, Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie punktów- powierzchni do wznowienia granic w Nadleśnictwie Gryfice - PAKIET NR 2. Leśne mapy gospodarcze z zaznaczonymi punktami stanowiącymi przedmiot zamówienia dostępne będą w siedzibie zamawiającego Opis Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP - ilość 1291 punktów. Pakiet nr 3 - Wznowienia i okazania zewnętrznych granic pochodzących z digitalizacji nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Gryfice na terenie powiatu kamieńskiego Przedmiotem zamówienia jest wznowienie punktów granicznych poszczególnych działek lub w uzasadnionych przypadkach ustalenia granic. Przedmiot zamówienia obejmuje 1749 punkty graniczne wraz ze stabilizacją znaków granicznych (znak naziemny kamień betonowy i podziemny butelka) ponadto sporządzeniem protokołów z czynności wznowienia punktów granicznych oraz wykonaniem operatów technicznych i warstwy SHP w układzie odwzorowania 1992 dla nadleśnictwa. Prace dotyczą 214 działek ewidencyjnych położonych w Województwie Zachodniopomorskim, powiat kamieński na obszarze 3 gmin: Dziwnów, Kamień Pomorski i Świerzno. Prace mają na celu odznaczenie granicy zewnętrznej gruntów będących w zarządzie Nadleśnictwa Gryfice a gruntami innych własności, które zostały przyjęte do zasobów powszechnej ewidencji na podstawie digitalizacji. Szczegółowy opis jaki obejmuje zamówienie przedstawia załącznik nr 8B ,, Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie punktów- powierzchni do wznowienia granic w Nadleśnictwie Gryfice - PAKIET NR 3. Leśne mapy gospodarcze z zaznaczonymi punktami stanowiącymi przedmiot zamówienia dostępne będą w siedzibie zamawiającego. Opis - Pakiet nr 3 Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP - ilość 1749 punktów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, do wysokości maksymalnych określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.41.00-5, 79.13.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - 600,00 złotych ( słownie: sześćset złotych, 00/100), Pakiet nr 2 - 3 400,00 złotych ( słownie: trzy tysiące czterysta złotych, 00/100), Pakiet nr 3 - 4 700,00 złotych (słownie: cztery tysiące siedemset złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca - z przyczyn leżących po jego stronie - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co uniemożliwi wybranie oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22. ust 1 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał przez okres nie dłużej niż 1 rok usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 1. 20 000 zł dla pakietu nr 1 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto, 2. 100 000 zł dla pakietu nr 2 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto, 3. 150 000 zł dla pakietu nr 3 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie i prawidłowo ukończona. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne. Spełnienie warunku należy wykazać osobno dla każdego pakietu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiana terminu obowiązywania umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, b) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, c) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, d) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, 3) powierzenie podwykonawcy realizacji części Umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie Wykonawcy - na uzasadniony wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1. pkt 2 a-d ) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód lub do zrealizowania usług w ilości wskazanej w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Całoroczna obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Gryfice w 2016 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Całoroczna obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Gryfice w 2016 roku Przedmiotem zamówienia jest obsługa bieżąca, całoroczna Nadleśnictwa Gryfice w zakresie prac geodezyjnych przedstawionych poniżej, które będą zlecane w miarę potrzeb wynikających z działalności zamawiającego: Wznowienie i okazanie granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP Wznowienie i okazanie granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP oraz wyliczeniem powierzchni ewentualnego naruszenia Aktualizacja użytków gruntowych (wykonanie pomiarów użytków w terenie, prace kameralne wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych celem dokonania wpisu do KW), Aktualizacja użytków gruntowych (prace kameralne) wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych Podział działki na dwie działki ewidencyjne wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP, a także sporządzenie dokumentacji do celów notarialnych Wykonanie pomiaru użytku lub jego części w terenie wraz z naniesieniem pomiaru na poglądową mapę Wykonanie aktualizacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej stanu istniejącego na gruncie części działki ewidencyjnej Wykonanie wtórnika do celów projektowych Tyczenie linii podziału powierzchniowego wizura Opis 1. Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP - ilość 10 punktów. 2. Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP oraz wyliczeniem powierzchni ewentualnego naruszenia - ilość 20 punktów. 3. Aktualizacja użytków gruntowych (wykonanie pomiarów użytków w terenie, prace kameralne wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych celem dokonania wpisu do KW), - ilość 3 działki. 4. Aktualizacja użytków gruntowych (prace kameralne) wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych - ilość 3 działki. 5. Podział działki na dwie działki ewidencyjne wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP, a także sporządzenie dokumentacji do celów notarialnych - ilość 1 działka. 6. Wykonanie pomiaru użytku lub jego części w terenie wraz z naniesieniem pomiaru na poglądową mapę ilość 3 działki 7. Wykonanie aktualizacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej stanu istniejącego na gruncie części działki ewidencyjnej ilość 2 sztuki 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych - ilość 2 sztuki 9. Tyczenie linii podziału powierzchniowego wizura 30 hm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.41.00-5, 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Wznowienia i okazania granic pochodzących z digitalizacji nieruchomości skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Gryfice na terenie powiatu gryfickiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Wznowienia i okazania zewnętrznych granic pochodzących z digitalizacji nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Gryfice na terenie powiatu gryfickiego Przedmiotem zamówienia jest wznowienie punktów granicznych poszczególnych działek lub w uzasadnionych przypadkach ustalenia granic. Przedmiot zamówienia obejmuje 1291 punkty graniczne wraz ze stabilizacją znaków granicznych (znak naziemny kamień betonowy i podziemny butelka) ponadto sporządzeniem protokołów z czynności wznowienia punktów granicznych oraz wykonaniem operatów technicznych i warstwy SHP w układzie odwzorowania 1992 dla nadleśnictwa. Prace dotyczą 141 działek ewidencyjnych położonych w Województwie Zachodniopomorskim, powiat gryficki na obszarze 4 gmin: Brojce, Karnice, Rewal i Trzebiatów. Prace mają na celu odznaczenie granicy zewnętrznej gruntów będących w zarządzie Nadleśnictwa Gryfice a gruntami innych własności, które zostały przyjęte do zasobów powszechnej ewidencji na podstawie digitalizacji. Szczegółowy opis jaki obejmuje zamówienie przedstawia załącznik nr 8A ,, Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie punktów- powierzchni do wznowienia granic w Nadleśnictwie Gryfice - PAKIET NR 2. Leśne mapy gospodarcze z zaznaczonymi punktami stanowiącymi przedmiot zamówienia dostępne będą w siedzibie zamawiającego Opis Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP - ilość 1291 punktów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.41.00-5, 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Wznowienia i okazania zewnętrznych granic pochodzących z digitalizacji nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Gryfice na terenie powiatu kamieńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Wznowienia i okazania zewnętrznych granic pochodzących z digitalizacji nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Gryfice na terenie powiatu kamieńskiego Przedmiotem zamówienia jest wznowienie punktów granicznych poszczególnych działek lub w uzasadnionych przypadkach ustalenia granic. Przedmiot zamówienia obejmuje 1749 punkty graniczne wraz ze stabilizacją znaków granicznych (znak naziemny kamień betonowy i podziemny butelka) ponadto sporządzeniem protokołów z czynności wznowienia punktów granicznych oraz wykonaniem operatów technicznych i warstwy SHP w układzie odwzorowania 1992 dla nadleśnictwa. Prace dotyczą 214 działek ewidencyjnych położonych w Województwie Zachodniopomorskim, powiat kamieński na obszarze 3 gmin: Dziwnów, Kamień Pomorski i Świerzno. Prace mają na celu odznaczenie granicy zewnętrznej gruntów będących w zarządzie Nadleśnictwa Gryfice a gruntami innych własności, które zostały przyjęte do zasobów powszechnej ewidencji na podstawie digitalizacji. Szczegółowy opis jaki obejmuje zamówienie przedstawia załącznik nr 8B ,, Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie punktów- powierzchni do wznowienia granic w Nadleśnictwie Gryfice - PAKIET NR 3. Leśne mapy gospodarcze z zaznaczonymi punktami stanowiącymi przedmiot zamówienia dostępne będą w siedzibie zamawiającego. Opis - Pakiet nr 3 Wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem współrzędnych geograficznych graniczników (układ odwzorowania 1992) w postaci warstwy SHP - ilość 1749 punktów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.41.00-5, 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.