eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Termomodernizacja Przedszkola Nr 6 na Śródmieściu - wzmocnienie konstrukcji budynku i wymiana pokrycia stropodachu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Augustów: Termomodernizacja Przedszkola Nr 6 na Śródmieściu - wzmocnienie konstrukcji budynku i wymiana pokrycia stropodachu
Numer ogłoszenia: 341472 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Augustowie , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Przedszkola Nr 6 na Śródmieściu - wzmocnienie konstrukcji budynku i wymiana pokrycia stropodachu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wzmocnienie konstrukcji budynku polegające na: - naprawie ścian konstrukcyjnych piwnic poprzez wykonanie wzmocnień z kształtowników stalowych ze stali konstrukcyjnej wraz z robotami towarzyszącymi, - naprawie elementów konstrukcyjnych budynku, - wymianie elementów konstrukcyjnych schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi. 2.Wymiana pokrycia stropodachu o powierzchni około 950 m2 polegająca na: - rozbiórce istniejącego pokrycia z papy wraz z deskowaniem połaci, - wykonaniu obicia połaci dachowej płytami OSB, - wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej - wymianie obróbek blacharskich, - wymianie kominków wentylacyjnych oraz montaż wentylatora dachowego, - uzupełnieniu instalacji odgromowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności: - wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; - w okresie od 01.10.2004 do 01.10.2009 r. zrealizowali przynajmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (za zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się remont obejmujący swoim zakresem co najmniej wzmocnienie konstrukcji budynku i wymianę pokrycia całego stropodachu lub budowę budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia, na załączniku nr 3 oraz dokumenty (dyplomy, uprawnienia) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia. W przypadku powierzenia do realizacji podwykonawcom zakresu robót wymagających posiadania określonych uprawnień, należy osoby odpowiedzialne za ich realizację wymienić w załączniku nr 3 oraz dołączyć niezbędne uprawnienia. W przypadku osób niebędących pracownikami wykonawcy należy dołączyć pisemne zobowiązanie właściwych podmiotów do udostępnienia tych osób. 7.Wykaz ważniejszych prac zrealizowanych w okresie od 01.10.2004 do 01.10.2009 r. odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty, o których mowa w załączniku zostały wykonane z należytą starannością. 8.W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, 4 winien załączyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 9.Dowód wniesienia wadium. 10.Kosztorys ofertowy szczegółowy wg załączonych przedmiarów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://urzad.augustow.pl/przetargi/2009/przedszkole6-2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.