eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Złocieniec: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 341458 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złocieniec , Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 36 72 022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg polegające na odśnieżaniu dróg i posypywaniu ich materiałem uszarstniającym w sezonie zimowym 2010/2011 na drogach gminnych i na drogach powiatowych w terminie do zakończenia sezonu zimowego tj. : 1)ocena sytuacji pogodowej w ciągu doby i podejmowanie z odpowiednim wyprzedzeniem decyzji odnośnie konieczności odśnieżania oraz usuwania śliskości z dróg, 2)koordynowanie prac związanych z realizacją zadania, 3)odśnieżanie dróg i usuwanie z nich śliskości, a także błota pośniegowego, 4)bieżące uzupełnianie pojemników z piaskiem, 5)wykonywanie innych nie wymienionych czynności związanych z usuwaniem skutków zimy, 6)Ustawienie pojemników na piasek i sól - pojemniki udostępnia Zamawiający(koszty transportu pojemników ponosi wykonawca), 7)zebranie po sezonie zimowym pojemników na piasek i sól - pojemniki 33 szt udostępnia Zamawiający (koszty transportu pojemników ponosi wykonawca), 8)usunięcie pozostałości materiałów uszarstniających na terenie miasta po zakończeniu sezonu. Opis szczególnych wymagań niezbędnych do wykonania zamówienia : 1)wykonawca musi zapewnić osobę odpowiedzialną za koordynowanie prac, 2)wykonawca musi zapewnić mieszankę solno-piaskową oraz sól potrzebne do realizacji zadania, 3)wykonawca musi zapewnić niezbędny sprzęt, w szczególności pługi, piaskarki, ładowarkę oraz ciągnik z nastawnym pługiem, 4)Wykonawca musi dysponować co najmniej: 2 piaskarkami w tym 1 piaskarka z pługiem, 1 ładowarką, ciągnikiem z nastawnym pługiem wraz z obsługą. 5)Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością odśnieżania na drogach gminnych i powiatowych. Długość dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta i gminy Złocieniec - zgodnie z załącznikiem. 6)Rozliczenie powinno nastąpić każdego następnego dnia po wykonaniu pracy (dostarczenie karty pracy - zawierającej ilość przepracowanych godzin potwierdzone przez osobę upoważnioną). W razie niemożliwości dostarczenia - telefoniczne przekazanie informacji dotyczącej ilości przepracowanych godzin i potwierdzenie tego przez dostarczenie karty pracy do 2 dni. 7)Wykonawca winien być w ciągłej dyspozycji Zamawiającego oraz zapewnić łączność telefoniczną poprzez posiadanie telefonu komórkowego i stacjonarnego, których numery należy wpisać do oferty. W sezonie zimowym 2008/2009 zlecono łącznie ok. 730 rg przy zwalczaniu śliskości materiałami uszarstniającymi z jednoczesnym zwalczaniem śliskości oraz w sezonie 2009/2010 - 3 500rg. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu szacunkowej wielkości i wartości zamówienia i nie mogą stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Nie są to planowane ilości na sezon 2010/2011, będą one zależne od warunków pogodowych. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością utrzymania zimowego określonymi w załączniku do siwz. Łączna długość ulic miejskich objętych zimowym utrzymaniem wynosi ok. 56km w tym długość dróg powiatowych ok. 27km, dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem wynosi ok. 29km. Praca pługów i piaskarek ma celu odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Ładowarka jest niezbędna przy odśnieżaniu przy dużych utrudnieniach w przejezdności na terenie miasta i gminy Złocieniec, służyć będzie do wywozu śniegu i błota pośniegowego. Ciągnik z nastawnym pługiem będzie służył do odśnieżania jezdni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 uPzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi tj. zimowego utrzymania dróg.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotu zamówienia oraz załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 1 usługę).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej: -2 piaskarkami , w tym 1 piaskarka z pługiem -1 ładowarka z obsługą -1 ciągnikiem z nastawnym pługiem z obsługą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia, że dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami do realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 2) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlocieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.