eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci oraz zestawów do triage dla zespołów ratownictwa medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Poznań: Dostawa igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci oraz zestawów do triage dla zespołów ratownictwa medycznego
Numer ogłoszenia: 341401 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375076 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci oraz zestawów do triage dla zespołów ratownictwa medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie zespołów ratownictwa medycznego funkcjonujących na terenie województwa wielkopolskiego w dodatkowy sprzęt medyczny w postaci: a) igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, b) igieł doszpikowych BIG dla dzieci, c) zestawów do triage. 2. Igła doszpikowa BIG dla dorosłych a) jednorazowa igła do infuzji śródkostnej, b) automatyczna, c) z regulacją głębokości umiejscowienia igły w zależności od miejsca wkłucia. 3. Igła doszpikowa BIG dla dzieci a) jednorazowa igła do infuzji śródkostnej, b) automatyczna, c) z regulacją głębokości umiejscowienia igły w zależności od miejsca wkłucia. 4. Zestaw do triage 1. torba z kieszeniami i przegródkami, wykonana z materiału odpornego na zabrudzenia, posiadająca uchwyt do trzymania w dłoni lub zawieszenia na ramieniu, 1. opaski odblaskowe do segregacji kodowane kolorami umieszczone w wodoodpornym pokrowcu - min. 36 sztuk, 2. karty do segregacji wykonane z wodoodpornego papieru i nie rozrywalnego umieszczone w koszulce ochronnej, z możliwością zawieszenia - min 10 sztuk, 3. kamizelki odblaskowe dla ratowników odpowiedzialnych za poszczególne etapy działań ratowniczych sztuk - 3 - opis: koordynator medyczny, lider segregacji medycznej, ratownik zarządzający transportem do szpitala, 4. nożyczki - 1 sztuka, 5. niezmywalny pisak - min 2 sztuki, 6. pałeczka świetlna - 1 sztuka, 7. rękawiczki nitrylowe - min. 2 pary, 8. latarka ręczno-czołowa - 1 sztuka. 5. Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na zestawy do triage licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Termin ważności igieł doszpikowych BIG dla dorosłych i dzieci musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 6. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawcy: dostarczą łącznie z ofertą foldery lub szczegółowy opis dla igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci i zestawów do triage oraz deklarację zgodności CE dla igieł doszpikowych BIG dla dorosłych i dla igieł doszpikowych BIG dla dzieci. Zamawiający dopuszcza w charakterze opisu, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu medycznego, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ W ofercie należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu medycznego umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Boxmet Medical Sp. z o.o., Piskorzów 51, Pieszyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 376542,00

  • Oferta z najniższą ceną: 376542,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590776,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.