eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Remont dróg operacyjnych i brodów na obszarze Górnej Biebrzy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Goniądz: Remont dróg operacyjnych i brodów na obszarze Górnej Biebrzy
Numer ogłoszenia: 341400 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298280 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 85 738 0620, faks 85 738 30 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg operacyjnych i brodów na obszarze Górnej Biebrzy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi technologicznej w lokalizacji Nowy Lipsk, oznaczonej jako działki o numerach: 1316, 977 oraz 978, będącymi w zarządzie Gminy Lipsk, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ wykonanie remontu drogi technologicznej w lokalizacji Kamienna Nowa, oznaczonej jako działka nr 287, będącą w zarządzie Gminy Dąbrowa Białostocka oraz działce nr 15-3, będącej własnością Biebrzańskiego Parku Narodowego, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 11 do SIWZ wykonanie remontu drogi technologicznej oraz brodów przejazdowych na rowach w lokalizacji Krasnybór, oznaczonych jako działki o numerach: 820, 583, 763, będących w zarządzie Gminy Sztabin, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ Zamawiający posiada stosowne porozumienia z gminami: Dąbrowa Białostocka, Lipsk oraz Sztabin, upoważniającymi Zamawiającego do przeprowadzenia remontu dróg operacyjnych i brodów. Lokalizację obszarów, gdzie przeprowadzony będzie remont dróg operacyjnych i brodów przedstawiono na mapie w Załączniku nr 9 do SIWZ. Do wykonania wszelkich prac podlegających zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprzętem i potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym wykonanie prac zgodnie z dokumentacja projektową. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, opisane i wyszczególnione w załączonej dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca. Umowa precyzowała będzie okoliczności i warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Treść Umowy stanowi Załącznik nr 8.Remont dróg technologicznych i brodów należy prowadzić przy uwzględnieniu następujących zasad: sposób wykonywania remontu dróg technologicznych we wszystkich lokalizacjach (Nowy Lipsk, Kamienna Nowa oraz Krasnybór) musi być zgodny z wszelką dokumentacją projektową - projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji ze względu na potrzeby ochrony przyrody, wszelkie prace terenowe muszą być zakończone do końca lutego 2015 roku. W przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych okoliczności (takich jak: podtopienia, zamknięcie terenu z powodu występowania chorób zwierzęcych), uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie do końca lutego 2015 roku, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu wykonania robót, po wcześniejszym sporządzeniu protokołu opisującego zaistniałe okoliczności i odnotowania tego faktu w dzienniku budowy. Nowy termin zostanie przedłużony o czas przestoju spowodowany wyżej wymienionymi przyczynami. Okazanie na gruncie lokalizacji dróg technologicznych do remontu nastąpi w terminie 5 dni przed terminem składania ofert. Oferenci planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie dróg technologicznych do remontu, zobowiązani są poinformować Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o takiej potrzebie, nie później jednak niż na 7 dni przed terminem składania ofert.Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami.Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Dostarczone kruszywo musi pochodzić z legalnie eksploatowanego źródła pozyskania. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. Wykonawca zobligowany będzie do inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko.Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy).Informacje na temat rozwiązań równoważnych:W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie udzielane w ramach realizacji projektu LIFE 11 NATPL422 Ochrona siedlisk mokradłowych doliny Górnej Biebrzy, współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE Wspólnoty Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Wnukowski Usługi Transportowe i Handel, ul. Kościelna 7, 16-315 Lipsk, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166970,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166350,56

  • Oferta z najniższą ceną: 166350,56 / Oferta z najwyższą ceną: 169740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.