eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG, NS80/PN/2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG
Numer ogłoszenia: 341373 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148530 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Kliniczne - Szpital AMG, ul. Dębinki 7, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, faks 058 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie 36 miesięcy. 2.Analizator do oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym musi być o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Przedmiot dzierżawy musi być wyprodukowany po 1 stycznia 2008 roku oraz zawierać oznaczenie roku produkcji oraz typ i numer seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Dostawę odczynników w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, 2)Dzierżawę analizatora do pomiaru parametrów krytycznych, o parametrach granicznych wymienionych w załączniku nr 6. Analizator powinien posiadać UPS, zintegrowaną drukarkę i wolnostojący monitor LCD 17. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji wydzierżawionego analizatora u bezpośredniego użytkownika, 3)Dostawę materiałów kontrolnych, kalibratorów i części zużywalnych do analizatorów w okresie 36 miesięcy, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego, 4)Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych analizatorów wraz z pisemnie potwierdzonym sprawdzianem kompetencji, 5)Zainstalowanie oprogramowania wraz z dodatkowym komputerem umożliwiającym 2 - stronną komunikację i przesyłanie wyników do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego. Parametry zestawu komputerowego zostały opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, 6)Zapewnienie udziału w zewnętrznym systemie kontroli jakości, wskazanym przez Akademickie Centrum Medycyny Laboratoryjnej. 7)Aktualizację oprogramowania analizatorów w trakcie trwania umowy dzierżawy, 8)Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na oferowane analizator..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.67.00 - Odczynniki urologiczne 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 222705 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comesa Polska Sp. z o.o. ul. Wolińska 4 03-699 Warszawa, ul. Wolińska 4, Warszawa, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 222705
  • Oferta z najniższą ceną: 222705 oferta z najwyższą ceną: 235953
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.