eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 13 ul. Franciszkańska w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Koszalin: Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 13 ul. Franciszkańska w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 34134 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, fax 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 13 ul. Franciszkańska w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 13 ul. Franciszkańska w Koszalinie. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie obiektów: a) bieżnia okólna czterotorowa o dystansie 200m wraz z bieżnią prostą do biegów na 60m o nawierzchni syntetycznej, polieuretanowej, zlokalizowana na terenie obecnie istniejącego boiska asfaltowego w części południowo-wschodniej terenu, b) we wnętrzu bieżni okólnej skocznia do skoku w dal wraz z piaskownicą, a także boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej; boisko do gry w piłkę ręczną z piłkochwytami, boisko do gry w siatkówkę, boisko do gry w dwa ognie, dwa boiska do gry w badmintona, c) betonowe koło do pchnięcia kulą wraz z promieniem rzutu o nawierzchni mineralnej, zlokalizowane w południowo zachodniej części tuż obok bieżni okólnej, d) trzyrzędowa trybuna na 225 miejsc przy bieżni okólnej, e) boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę oraz tenisa i nawierzchni syntetycznej , poliuretanowej, usytuowane w części zachodniej, f) plac zabaw o nawierzchni syntetycznej ( bezpiecznej ) z płyt poliuretanowych umiejscowiony przy boisku wielofunkcyjnym, g) miejsce do gry w tenisa stołowego z dwoma stołami do gry, h)parking dla samochodów osobowych z dojazdem do bieżni okólnej o nawierzchni z kostki betonowej , zlokalizowany od strony wschodniej, przy sali gimnastycznej, i) śmietnik przy parkingu , zabudowany w technologii tradycyjnej, j) elementy małej architektury ławki , 2 stoły do gry w tenisa, 3 stoły do gry w szachy, k) ogrodzenie całego terenu w tym ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego ( ogrodzenie z pilkochwytem ), l) oświetlenie boisk sportowych, m) oświetlenie i monitoring terenu, n) chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, o) odwodnienie projektowanych obiektów, p) przyłącze kanalizacji deszczowej do sieci miejskiej 400 w ulicy Bosmańskiej, q) instalacja wodociągowa do istniejącej instalacji za wodomierzem do projektowanego hydrantu p.poż. . Dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca rozważy możliwość wykonania tymczasowego wjazdu na teren budowy od strony ulicy Bosmańskiej (na wysokości boiska głównego) i uzgodni jego ewentualne wykonanie w Zarządzie Dróg Miejskich w Koszalinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 40.000,00 PLN. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 41 1090 1711 0000 0001 0648 7686 z dopiskiem: Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 13, ul. Franciszkańska w Koszalinie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki: 1) Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone), jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę minimum 1 szkolnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej i wartości robót nie mniejszej niż 550 tys. zł . b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: i) 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ii) 1 osobę na stanowisko kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, iii) 1 osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy - Wykonawca musi posiadać, na realizację zadania, środki finansowe w wysokości minimum 400.000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400.000,00 PLN, - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału metodą spełnia- nie spełnia na podstawie weryfikacji wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony przez nich wspólnie i musi być podpisany przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną i musi być podpisany przez Pełnomocnika). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami nt. kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału III SIWZ oraz następujące dokumenty: (i) dokumenty poświadczające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych dla: Kierownika budowy, Kierownika robót sanitarnych i Kierownika robót elektrycznych, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane; (ii) aktualne na dzień składania ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych w pkt (i) powyżej; 4) Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych, o których mowa w pkt 5 ppkt 2a) IDW, część I SIWZ sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (m.in. referencje). 5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, ul. A. Mickiewicza 26, 75-007 Koszalin, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, ul. A. Mickiewicza 26, 75-007 Koszalin, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.