eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Rozbudowa obiektu lekkoatletycznego JUWENIA w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Przemyśl: Rozbudowa obiektu lekkoatletycznego JUWENIA w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 341330 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa obiektu lekkoatletycznego JUWENIA w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielofunkcyjnego, garażowo-magazynowego, trybuny zadaszonej, bieżni treningowej, rzutni do pchnięcia kulą i ogrodzenia parkingu w ramach zadania pn. Rozbudowa obiektu lekkoatletycznego JUWENIA w Przemyślu. Miejsce realizacji; działki 116 i 99 w obrębie 212 Przemyśl. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie nw. obiektów: 1) Budynek wielofunkcyjny, parterowy w technologii tradycyjnej - murowany z dachem płaskim o wymiarach 36,54 x 21,71 m. 2) Budynek garażowo-magazynowy, parterowy w technologii tradycyjnej - murowany z dachem płaskim o wymiarach 30,54 x 18,71 m. 3) Trybuna zadaszona dla 232 widzów o wymiarach 40 x 4 m z pom. do obsługi fotofiniszu o wymiarach 5 x 2,5 m. Zamawiający nie realizuje w niniejszym zamówieniu trybuny D i E, jedynie przy trybunie E realizuje chodnik pomiędzy kompleksem Orlika a stadionem o wym. 5,00 x 9,63 m. 4) Bieżnia treningowa 2-torowa o wymiarach 80,20 x 2,61 m. Zmiana nawierzchni i podbudowy z zaprojektowanej na prefabrykowaną kauczukową typu MONDOTRACK SX P30 (tego samego rodzaju co na stadionie głównym) na podbudowie z asfaltobetonu, zmiana uwzględniona w przedmiarze. 5) Rzutnia do pchnięcia kulą: zlokalizowana w południowej części działki. Rzutnia o nawierzchni betonowej natomiast pole rzutów stanowi trawa. Zmiana, rysunek zamienny do rzutni pchnięcia kulą. 6) Ogrodzenie istniejącego parkingu na podmurówce prefabrykowanej betonowej: o łączne dł. 59,70m (wraz z dwoma bramami przesuwnymi), bramy o dł. 7,5 m z przesuwem ręcznym. 7) Ciągi komunikacyjne z kostki betonowej gr. 6 cm. 8) Zieleń: nasadzenia - tuja szmaragd w ilości 60 szt. Pozostała zieleń to zieleń niska - trawa. 9) Mała architektura: 12 ławek typu parkowego. Wymiary ławek 180 x 60 cm. Siedziska z desek z drewna świerkowego mocowanego bezpośrednio do konstrukcji stalowej ławki, kosze na śmieci pod wkład z worka foliowego o pojemności 30 l z profili stalowych z wypełnieniem z desek drewnianych (takich jak ławki) w ilości 6 szt. 10) Odwodnienie liniowe istniejącego terenu utwardzonego do istniejącej kanalizacji deszczowej, dł. 26,6 m. 11) System monitoringu i nagłośnienia stadionu. 12) Wykonanie i montaż tablicy zgodnie z załącznikiem nr 6. Tablica jednostronna na profilu stalowym zamkniętym, wkopana i zabetonowana w gruncie w miejscu wskazanym przez Inwestora, możliwy inny sposób wykonania i montażu po uzgodnieniu z Inwestorem. Trwałość tablicy informacyjnej minimum 5 lat. 13) Infrastruktura techniczna: -Zapotrzebowanie w wodę zaprojektowano z istniejącej wewnętrznej sieci wodociągowej. - Na potrzeby ogrzewania oraz podgrzewania ciepłej wody użytkowej, zaprojektowano węzeł cieplny (dotyczy budynku wielofunkcyjnego). Węzeł zasilany z sieci miejskiej. W budynku garażowo-magazynowym woda ciepła z podgrzewaczy elektrycznych. - Ścieki socjalno-bytowe odprowadzane za pomocą projektowanych przyłączy do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Aleksandra Dworskiego. - Odprowadzenie wód opadowych z dachów - powierzchniowo. - Zapotrzebowanie w energię elektryczną z istniejącego złącza kablowego zlokalizowanego na terenie inwestycji. 14) Wykonanie zjazdu tymczasowego na teren budowy, 15) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz opracuje inwentaryzacje powykonawcze. 16) Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek (w zakresie przyłącza w ulicy Dworskiego) uiszczenia opłaty za zajęcie pasa drogowego i opłatę za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym do czasu podpisania protokołu odbioru 17) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 20000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie stadionu lekkoatletycznego lub boisk sportowych w zakresie obejmującym minimum budowę budynku zaplecza o kubaturze min 700m 3, bieżni sportowej z o nawierzchni prefabrykowanej kauczukowej o pow. 200m2, i infrastruktury (trybuny zadaszonej, ciągów komunikacyjnych, systemu monitoringu i nagłośnienia stadionu, małej architektury) potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz, którego zostało wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował: 1) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2) min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych ( wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, cieplnych) bez ograniczeń 3) min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń. 4) min jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami drogowymi - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na min. 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.5 ppkt1. 4) kosztorys ofertowy, 5) dowód wniesienia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja i rękojmia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych w przypadku: a) śmierci, b) rozwiązania stosunku pracy, c) utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d) choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e) urlopu wypoczynkowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - na czas urlopu, f) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez dana osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwa na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wskazane w ofercie. Wniosek o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. 2. Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wskaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postepowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 3.Zmiana terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wykrycia wadliwości lub niekompletności projektu budowlanego, które: a) zagrażają bezpieczeństwu robót w trakcie ich realizacji lub po ich ukończeniu, niezależnie od tego, czy zagrożenie dotyczy życia lub zdrowia ludzi, całości wznoszonego budynku czy interesów osób trzecich, lub b) nie zagrażają bezpieczeństwu jak wyżej, lecz prowadzą do innych niekorzystnych cech wykonywanego obiektu, obniżając jego walory funkcjonalne bądź estetyczne, lub c) prowadzą do niepotrzebnych kosztów samej inwestycji, bądź przedłużają czas jej realizacji i które powodują konieczność zmiany lub uzupełnienia projektu budowlanego, zmianie mogą ulec terminy realizacji zamówienia, o którym mowa w §2 ust 1 pkt.2. d) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminów realizacji zamówienia, o których mowa §2 ust.1 pkt.2. e) jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących: - przekroczenia określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień - o ile ta odmowa nie jest zawiniona przez Wykonawcę. f) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, g) dopuszcza się zmianę terminów, o którym mowa w §2 ust.1pkt.2 umowy, jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powoduje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - którego nie można przypisać drugiej stronie, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: - powódź, pożar, - niekorzystne warunki atmosferyczne, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, szczególnie w dłuższym okresie i inne zdarzenie związane z działaniem sil natury, jeżeli uniemożliwiają one lub znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: - nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, 4. Zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian, niezbędne rysunki i wycenę kosztów. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, zaopiniowania przez nadzór inwestorski i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego, 2) na wniosek Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonywania elementów robot, jeżeli z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązanie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. W tym przypadku Zamawiający sporządza protokół konieczności. 5.Zmiana kwoty wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 6.Zamawiajacy przewiduje wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian z wyłączeniem zmian wymienionych w pkt. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych Rynek 1 37-700 Przemyśl pokój 20d..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych Rynek 1 37-700 Przemyśl pokój 20d..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.