eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy Matejki 4,Dłuskiego 5,Kołłątaja 1 B oraz monitoring, serwis i konserwacja systemu alarmowego Urzędu Skarbowego w obiektach Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicyMatejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76 od dnia 30.12.2011r. od godz. 15.00 do dnia 31.12.2012r. do godz.15.00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Otwock: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy Matejki 4,Dłuskiego 5,Kołłątaja 1 B oraz monitoring, serwis i konserwacja systemu alarmowego Urzędu Skarbowego w obiektach Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy: Matejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76 od dnia 30.12.2011r. od godz. 15.00 do dnia 31.12.2012r. do godz.15.00
Numer ogłoszenia: 341225 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398354 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Jana Matejki 4, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7797160, faks 022 7797160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy Matejki 4,Dłuskiego 5,Kołłątaja 1 B oraz monitoring, serwis i konserwacja systemu alarmowego Urzędu Skarbowego w obiektach Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy: Matejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76 od dnia 30.12.2011r. od godz. 15.00 do dnia 31.12.2012r. do godz.15.00.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz posesji Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy Matejki 4,Dłuskiego 5,Kołłątaja 1 B oraz monitoring, serwis i konserwacja systemu alarmowego Urzędu Skarbowego w obiektach Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ulicy: Matejki 4, Kołłątaja 1 B, Dłuskiego 5 oraz Andriollego 76. Termin realizacji zamówienia od dnia 30.12.2011r. od godz. 15.00 do dnia 31.12.2012r. do godz.15.00.Ilość roboczogodzin objętych przedmiotem zamówienia - 22.411 godzin.Zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa dla życia, zdrowia pracowników i interesantów Urzędu Skarbowego w Otwocku oraz wszelkiego mienia znajdującego się na jego terenie w związku z: - napadem rabunkowym, - aktem terrorystycznym - włamaniem i kradzieżą, - wandalizmem i chuligaństwem, - ekscesami ze strony osób będących pod wpływem środków odurzających, - różnego typu wypadkami i awariami np. pożar, zalanie, - innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie Skarbowym w Otwocku. Pracownicy ochrony: - min. 6 osobami z ważną licencją I stopnia, - min. 1 osobą z ważną licencją II stopnia. Pracownik ochrony musi być umundurowany. Na wyposażeniu pracownika ochrony osób i mienia powinny znajdować się: - środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej, - kajdanki. Ze względu na poufność danych - szczegółowe warunki ochrony zostaną uzgodnione po wyborze Wykonawcy. Wyposażenie pracowników ochrony w środki przymusu winno wynikać z przepisów ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r.( Dz.U z 2005r. , Nr 145, poz. 1221 z póż. zm.). Ochrona stała: - 1 pracownik ochrony US Matejki 4 - 1 pracownik ochrony US Dłuskiego 5 - 1 pracownik ochrony US Kołłątaja 1B - 1 pracownik ochrony przy kasie Urzędu Monitoring - ochrona elektroniczna obiektów Urzędu Skarbowego w Otwocku polega na: -stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, transmitowanych dwutorowo (radiowo i telefonicznie) przy wykorzystaniu specjalizowanych torów transmisji alarmów (po wydzielonej częstotliwości radiowej i za pomocą łączy telefonicznych przewodowych łączności komutowanej), -wyposażeniu pracowników ochrony wykonujących zadania załogi patrolowo - interwencyjnej (umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego, środki łączności zewnętrznej i wewnętrznej umożliwiające szybki kontakt: baza - ośrodek dyspozycyjny - radiowóz). -zapewnieniu gotowości i interwencji załóg patrolowo - interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, -całodobowej ochronie w systemie radiowo- telefonicznego powiadamiania, -patrolowaniu monitorowanego terenu - minimum jeden raz w ciągu pory nocnej oraz gotowość do tego rodzaju usługi w każdym czasie - terminie, na każde wezwanie Zamawiającego, - interwencji i patrolowaniem przez zmotoryzowaną załogę, - zapisywaniu, z uwzględnieniem daty i dokładnego czasu, wszystkich zdarzeń dotyczących ochranianego budynku Urzędu oraz udostępnianie wydruków tych zdarzeń Zamawiającemu, -odpowiedzialności materialnej za powierzone do ochrony mienie, jeżeli straty w mieniu powstały w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków przez pracowników ochrony. Czynności konserwacyjne winny być przeprowadzane raz na 3 miesiące, a przystąpienie do naprawy uszkodzenia nie później niż w ciągu 24 godzin od zaistnienia usterki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RR SECURITY Sp. z o.o., ul.Szaserów 133/8, 04-363 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190940,16

  • Oferta z najniższą ceną: 190940,16 / Oferta z najwyższą ceną: 282759,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.