eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Poniatowa: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg
Numer ogłoszenia: 341224 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpopole

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie 2010/2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wg nw. części : Część 1 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie ( 91,90 km ) przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki PP-1D(P-2) z pługiem lekkim - ładowność min. 9 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność mon. 10 t - 1 szt - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej przy ul. Szkolnej 28 ; Część 3 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Chodel , miasta Opole Lubelskie i część gminy Opole Lubelskie ( 88,63 km ) , przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-D z pługiem lekkim - ładowność min. 6 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 z napędem na dwie i więcej osi - ładowność min. 10 ton - 1 szt - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej przy ul. Szkolnej 28 ; Część 4 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa ( 88,00 km ) , przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-JD(P-1) z pługiem lekkim - ładowność min. 8 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej przy ul. Szkolnej 28 . Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011 tj. 1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg według standardów określonych przez zamawiającego ( zał. nr 14 do SIWZ ) ; 2) utrzymanie gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji w/w zadania wraz z ich obsługą; 3) zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie : a) obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usługi ; b) drobnych eksploatacyjnych napraw bieżących sprzętu użyczonego od zamawiającego tj. wykonywanie codziennej obsługi i przeglądu powierzonego sprzętu (uzupełnianie oleju w silniku, dokręcanie śrub , sprawdzanie sprawności instalacyjnej - wymiana zużytych żarówek , we własnym zakresie ) - spawanie pęknięć powstałych w trakcie pracy sprzętu ( rama pługa , kraty na piaskarce, rozsiewacz) ; c) koszty napraw sprzętu stanowiącego własność zamawiającego powstałe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy , obciążają zamawiającego . Odśnieżanie dróg ma polegać na usuwaniu śniegu z jezdni i poboczy oraz zatok autobusowych , parkingów przyległych do drogi . Likwidacja śliskości zimowej ma polegać na usunięciu z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych , uszartniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie . Łącznie zimowym utrzymaniem objęte jest 357,507 km dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej i gruntowej ulepszonej . Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo-solną do zwalczania śliskości zimowej , na terenie bazy Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej . Załadunek mieszanki Wykonawca zapewnia we własnym zakresie . Zamawiający użycza Wykonawcy : piaskarki 3 szt , pługi średnie boczne PJ-10 - 2 szt . Wykonawcy mają zapewnić nośniki ( samochody ) do sprzętu Zamawiającego oraz pozostały wymagany w SIWZ sprzęt pomocniczy . Wszystkie nośniki przewidziane pod piaskarki , do usuwania śliskości na drogach , zostaną wyposażone w zintegrowane urządzenia z oprogramowaniem do monitorowania pojazdów umożliwiające monitoring pracy sprzętu zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych . Urządzenia zostaną zakupione i zamontowane przez Zamawiającego . Z przeprowadzonego montażu zostanie sporządzony protokół i podpisany przez strony . Po zakończeniu trwania umowy zamawiający zdemontuje przedmiotowe urządzenia , zostanie sporządzony protokół demontażu i podpisany przez strony . Wykonawca odpowiedzialny jest za zamontowane urządzenia i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przy demontażu , a nie poinformowania wcześniej o tym fakcie Zamawiającego , pokrywa koszt naprawy bądź zakupu nowego urządzenia . Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem stanowi załącznik nr 11 do SIWZ . Lokalizacja miejsc niebezpiecznych stanowi załącznik nr 12 do SIWZ . Szczegółowe warunki wykonania i odbioru zimowego utrzymania dróg powiatowych zamieszczone są w Szczegółowej Specyfikacji Tecznicznej (SST) zimowego utrzymania dróg stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych , polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w SIWZ , stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego .

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla danej części : Część 1 - 1.000,00 zł ; Część 3 - 1.000,00 zł ; Część 4 - 850,00 zł . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem ( z konta Wykonawcy na konto zamawiającego) na rachunek bankowy nr 73 1020 3235 0000 5202 0007 4195 z dopiskiem : wadium - wykonanie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011 . Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium . Wykonawca który nie wniesie wadium w określonym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu zgodnie z treścią art. 46 ustawy .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie nw. sprzętu: samochód jako nośnik piaskarki - 3 szt ; samochód jako nośnik pługa bocznego średniego PJ-10 -2 szt ; ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo-solnej - 3 szt . W przypadku składania ofert na wszystkie zadania wykonawca winien wykazać dysponowanie samochodami na wszystkie zadania łącznie , w przypadku składania ofert częściowych odpowiednio dla każdego zadania .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie : 8 osobami ( w przypadku składania ofert na wszystkie zadania ) posiadającymi niezbędne kwalifikacje umożliwiające pracę przy poszczególnym sprzęcie , który będzie użyty do wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. w Przypadku składania ofert częściowych odpowiednio dla każdego zadania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł na wszystkie zdarzenia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy . W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 24 ustawy . Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 , 3 , 4 ustawy , Wykonawcy mogą spełniać wspólnie .Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , na poniższych warunkach : - w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy , wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedziba w Poniatowej , 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6 , pokój nr 1 , sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.