eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów l

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Krasnobród: Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów lecznictwa uzdrowiskowego.
Numer ogłoszenia: 341096 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka , ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, faks 084 6607339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów lecznictwa uzdrowiskowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów lecznictwa uzdrowiskowego. ZAKRES ROBÓT: DLA BUDYNKU PAWILONU I PIĘTRO 1. Wykonanie węzłów sanitarnych w 5 pokojach sypialnych. 2. Montaż umywalek w 8 pokojach sypialnych. 3. Adaptacja pokoju sypialnego nr 29 na WC chłopców, Wc personelu, pomieszczenie porządkowe. 4. Przystosowanie kabiny WC w pomieszczeniu nr 14 dla osoby niepełnosprawnej. DLA BUDYNKU GŁÓWNEGO DAWNA OFICYNA - PARTER 1.Wykonanie pomieszczenia szatni dla personelu kuchni. 2.Przystosowanie pomieszczenia nr 4 jako pomieszczenia socjalno - szatniowego dla personelu sprzątającego. 3.Przystosowanie pomieszczenia gospodarczego jako pomieszczenia nr 2 szatnia depozyt. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiotowych projektach budowlanych - podstawowym i zamiennym oraz w przedmiarach robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to jest: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Akceptuje warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: a) W ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (referencja lub protokół odbioru końcowego). b) Dysponuje osobami zdolnymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia: - minimum pięcioma pracownikami budowlanymi - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej c) Posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000zł. 4. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, dokonywana będzie, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i podobne uznaje się roboty budowlane i remontowe polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych o wartości minimum 150.000 zł brutto. Roboty objęte wykazem j.w. muszą zostać udokumentowane referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie poprzednich zamówień (np. protokół odbioru końcowego). (wzór - zał. nr 4 do SIWZ). 3) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. nr 5 do SIWZ) 4) Dokumentu stwierdzającego, że ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Należy załączyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 5) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wartość polisy - przynajmniej 100.000 zł Ww dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do SIWZ). 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest również przedłożyć: 1)Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) wraz z załączonymi kosztorysami ofertowymi. 2) Wykaz stawek i narzutów (wzór - zał. nr 2 do SIWZ). Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-krasnobrod.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. J. Korczaka - 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie ul. Sanatoryjna 1 w sekretariacie (budynek pawilonu - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.