eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dalików › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34108 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Dalików: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 "Termomodernizacja budynków"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6837-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików, krajowy numer identyfikacyjny 73093440100000, ul. Plac Powstańców  1, 99205   Dalików, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183, e-mail ugdalikow@wp.pl; hlno@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.dalikow.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie" obejmujący termomodernizację budynku oraz montaż instalacji fotowoltaicznej w formule "zaprojektuj i wybuduj". Budynek Zespołu Szkól obejmuje powierzchnię użytkową ok. 1746 m2, kubatura ok. 5343 m3. Roboty należy zaprojektować i przeprowadzić zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, audytem energetycznym budynku, audytem oświetlenia wbudowanego, analizą PV i dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część I - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie: a) opracowanie dokumentacji projektowej na docieplenie budynku Zespołu Szkół w Domaniewie, b) doocieplenie ścian w gruncie styrodurem o grubości 12 cm; c) doocieplenie ścian cokołu styropianem o grubości 14 cm oraz ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem o grubości 15 cm; d) wymiana obróbek blacharskich tj. parapetów zewnętrznych, rynien, rur spustowych, pasów podrynnowych oraz pokrycia daszków; e) doocieplenie stropu pod dachem płytami z wełny mineralnej o grubości 17 cm wraz z wykonaniem warstwy wierzchniej ochronnej z płyty OSB; f) wymiana stolarki okiennej na okna PCV; g) wymiana stolarki drzwiowej; Część II - Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wymianą oświetlenia w budynku Zespołu Szkół w Domaniewie. a) opracowanie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej oraz oświetlenia wbudowanego budynku Zespołu Szkół w Domaniewie, b) montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 8 kW; c) wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED - ok. 143 szt. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego w szczególności na: - wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wraz z potwierdzeniem - oświadczeniem wykonawcy o planowanych do osiągnięcia wskaźnikach efektu ekologicznego, nie niższych niż wskazane w audycie efektywności ekologicznej, a także innej dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa na etapie projektowania, występowania o pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót; - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu; - uzyskaniu akceptacji dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych przez Zamawiającego; - uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej, lub też wykonaniu - projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/pozwoleń; - sporządzenie świadectwa energetycznego budynku, - uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do użytkowania budynku; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) projekcie umowy - stanowiącej Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ, b) programie funkcjonalno-użytkowym, audycje energetycznym budynku, audycje oświetlenia wbudowanego, analizie PV, dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego - stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia -- nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. Roboty budowlane mogą być wykonywane w okresie wakacyjnym albo na czynnym obiekcie. W przypadku wykonywania robót na czynnym obiekcie, w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy; Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach. ? Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, nadających się do ponownego wykorzystania. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych (wraz z dokumentem potwierdzającym ich równoważność), innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w programie funkcjonalno-użytkowym i audycie energetycznym budynku, audycie oświetlenia wbudowanego, analizie PV, dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. Dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej:, a) projekt budowlano - wykonawczy - w ilości po 7 egz. b) przedmiar, kosztorys inwestorski - w ilości 2 egz. c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w ilości 2 egz. d) wersja elektroniczna powyższych opracowań - w ilości 2 egz. (płyta CD, DVD) w następujących formatach: teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz PDF, rysunki jako pliki w formacie dwg oraz PDF, e) kosztorysy jako pliki w formacie xls, lub innym kompatybilnym z Excel 2007, oraz PDF. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 poz 1409 z późn. zm.), ustawy o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 478), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015, poz. 1422 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45100000-8, 45220000-5, 45111200-0, 45262120-8, 45262520-2, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45450000-6, 45261000-4, 45223110-0, 09331200-0, 45310000-3, 71232310-0, 45316000-5, 45315700-5, 45321000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT382000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa PMP,  pmp1@o2.pl,  ul. Krasowna 46,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 469860.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 469860.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 542000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wymianą oświetlenia w budynku Zespołu Szkół w Domaniewie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT64226.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
3energy Lech Szafran,  biuro@3energy.com.pl,  ul. Nefrytowa 58,  91-360,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78999.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165562.92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.