eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby projektu BSR Inno-Ship realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie nr sprawy AG/DK/46/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby projektu BSR Inno-Ship realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie nr sprawy AG/DK/46/2011
Numer ogłoszenia: 341049 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401560 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby projektu BSR Inno-Ship realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie nr sprawy AG/DK/46/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby projektu BSR Inno-Ship. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do SIWZ: - materiały biurowe na potrzeby projektu BSR Inno-Ship - materiały eksploatacyjne do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby projektu BSR Inn-Ship 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. 3. W przypadku materiałów eksploatacyjnych poprzez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały, które: - nie są regenerowane tj. wszystkie elementy produktu są fabrycznie nowe; - żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; - nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; - nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; -nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń; - nie ograniczają pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; - posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony; - posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne; - nie powodują uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane. 4. Minimalny termin gwarancji (ważności materiałów biurowych oraz tonerów) wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy od dnia każdej dostawy materiałów. 5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1a-1b do SIWZ ilości zamawianych materiałów biurowych i tonerów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu nie więcej niż o 20% kwoty umowy brutto w ramach każdego zadania w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt BSR Inno-Ship współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice Sp. z o.o.,, ul. Pomorska 58-60,, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 874,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1063,70

  • Oferta z najniższą ceną: 1063,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1063,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1897,89

  • Oferta z najniższą ceną: 1897,89 / Oferta z najwyższą ceną: 2172,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.