eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › remont odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud Karczemki, odcinek Kamień Kielno na długości 1,553 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34103

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wejherowo: remont odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud Karczemki, odcinek Kamień Kielno na długości 1,553 km

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Wejherowski, do kontaktów: Karol Jaworski, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5729400, fax 0585729402, e-mail: starostwo@powiat.wejherowo.pl, http://bip.powiat.wejherowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzbią w Pucku, Zdzisław Mrówka, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 7743288, fax 058 7743293, e-mail: patkam@wp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud Karczemki, odcinek Kamień Kielno na długości 1,553 km. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud Karczemki, odcinek Kamień Kielno na długości 1,553 km, polegający na: - wyrównanie podłużne i poprzeczme istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm na całej powierzchni projektowanego odcinka Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja przetargowa (wraz ze Szczegółowymi Specyfikacjami). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga powiatowa nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno na długości 1,553 km, na terenie gminy Szemud. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Taki jak w punkcje II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) kierownik budowy winien posiadać ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budowy dróg, kierownik budowy winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późniejszymi zmianami); wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki. b) wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko zgodnie z następującymi wymogami: kierownik budowy winien mieć doświadczenie 5 lat pracy w realizacji podobnych robót w branży drogowej oraz doświadczenie 3 lat pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek c) wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał roboty budowlane drogowe w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę łączną co najmniej 8 000 000,00 PLN; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek, przy czym co najmniej w 60 % winien spełniać go jeden z wykonawców d) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni dróg powiatowych dróg powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek, przy czym należy wykazać, iż jeden wykonawca wykonał co najmniej 2 zadania, a pozostali wykonawcy po 1 zadaniu obejmującym łącznie swoim zakresem rodzaje robót wyżej wyszczególnione e) wykonawca winien posiadać: - wytwórnię mieszanki bitumicznej (otoczarka) o wydajności minimum 30 Mg/godz., wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji technicznej, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania 1 szt. - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki. - układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem - walce statyczne gładkie - min 2 szt. - walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton min 1 szt. - własne zaplecze laboratoryjne lub mają dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki f) posiadają przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, w łącznej wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek, z tym że jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek w co najmniej 60 % g) posiadają środki finansowe (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek h) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców oraz spełniają pozostałe wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2005, cena - 40,00 zł brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2005, godzina 10:30, siedzba Starostwa Powiatowego w Wejherowie, Wejherowo, ul. 3 Maja 4, sala nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.