eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stanisławów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stanisławów w sezonie 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Stanisławów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stanisławów w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 340994 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanisławów , Rynek 32, 05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie, tel. 025 7575858, faks 025 7575857.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stanisławów w sezonie 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Stanisławów w sezonie zimowym 2014/2015. Zimowym utrzymaniem dróg objęte są drogi gminne oraz dojazdowe do terenów zwartej zabudowy mieszkaniowej na terenie gminy Stanisławów w sezonie 2014/2015. Łączna długość dróg przewidzianych do zimowego utrzymania wynosi ok. 110 km. Zimowe utrzymanie dróg to: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - zapewnienie materiałów mieszanki piasku z solą; - pełnienie dyżurów. Na drogach do zimowego utrzymania odśnieżanie oraz usuwanie śliskości prowadzone będzie na polecenie Zamawiającego po uzgodnieniu z osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Likwidacja śliskości zimowej na drogach winna następować przez posypanie mieszanką piasku z solą. Szerokość posypywania jezdni 5,0m. Odśnieżanie winno być zakończone w ciągu: Zadanie nr 1. do 12godz., Zadanie nr 2. do 16godz., Zadanie nr 3. do 16godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający nie wlicza do zakresu zimowego utrzymania dojazdów do wskazanych obrębów miejscowości, których należy dokonać odśnieżenia. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONYWANIA USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG. 1. Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość jej wykonania oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Urzędu Gminy Stanisławów; 2. Pełna gotowość do wykonania usługi obowiązuje od dnia zawarcia umowy. Termin ten w zależności od warunków atmosferycznych może być wydłużony lub skrócony; 3. Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) 1 godz. od wezwania przez pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg; 4. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy każdej szkody wyrządzonej osobom trzecim; 5. Sprzęt do rozsypywania materiałów szorstkich musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych środków do zwalczania śliskości oraz równomierny wydatek na m2 bez względu na prędkość jazdy; 6. Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe; 7. Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby 8. W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy; 9.Nadzór sprawowany przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za własny dozór i jakość powierzonych mu usług; 10. Wykonawca powinien dozorować roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do reprezentowania go wobec Zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług; 11. Faktura zostanie zapłacona przez Zamawiającego wyłącznie na podstawie potwierdzonego przez Sołtysa wsi lub radnego lub pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg wykonanego zakresu robót w danym okresie rozliczeniowym w terminie 21 dni od daty złożenia faktury. Przed podpisaniem umowy sprzęt powinien być sprawdzony pod względem technicznym i przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili. Pojazdy używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2002 nr 133 poz. 1123 z późniejszymi zmianami). Odśnieżanie dróg Do odśnieżania dróg jak należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śniegu z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów. Zwalczanie gołoledzi - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości. Do zwalczania - zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śliskości. Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosuje się mieszankę piasku z solą. Dobór materiałów i ich dawek w zależności od typu spodziewanej lub już występującej śliskości wg rozporządzenia MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dnia 24 listopada 2005 r.) Sprzęt do zwalczania gołoledzi powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Za jakość stosowanych materiałów oraz wykonywanych prac i ich zgodność z wymaganiami SIWZ odpowiada wykonawca. Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych. Integralną część SIWZ stanowi mapa dróg do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej. Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania: Zadanie nr 1 - obręb wsi: Stanisławów, ulice: Wołomińska, Polna, Łąkowa, Kwiatowa, Słoneczna, Tartaczna, Południowa, Żytnia, Leśna, Sosnowa, Osiedlowa, Lubelska, Wiatraczna, Przemysłowa, Ogrodowa, Mińska, Targowa, Ceglana, Rynek, Radzymińska, Senatorska, Kościelna, Mała, Łochowska, Węgrowska, Młynarska, Cmentarna, Podgraniczna, Lipowa, Szkolna, Armii Krajowej, Mickiewicza, Klonowa, Wspólna, Zachodnia, Prądzyńskich, Dworska, droga do Rządzy, Księcia Janusza, Północna, Spacerowa, Elizy Orzeszkowej, Henryka Sienkiewicza plac targowy. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 1 wynosi ok.16km. Jednostka miary rozliczeniowej - godzina zegarowa. Szerokość odśnieżania pasa drogowego ok. 5,0m. Dla realizacji zadania nr 1 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 1 pług z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 12godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej w niedziele i święta. Odśnieżanie wykonywane będzie w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Zadanie nr 2 - obręb wsi: Sokóle, Porąb, Kolonie Stanisławów, Wólka Piecząca, Rządza, Ołdakowizna, Papiernia, Prądzewo-Kopaczewo, Retków, Mały Stanisławów, Ciopan, Pustelnik, Zawiesiuchy, Łęka, Choiny, Cisówka. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 2 wynosi ok. 61,4km. Jednostka miary rozliczeniowej - km. Szerokość odśnieżania pasa drogowego ok. 5,0m. Dla realizacji zadania nr 2 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 2 pługi z dociskiem hydraulicznym. Czas reakcji 1godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej w niedziele i święta. Wykonawca będzie odśnieżał miejscowości wg. listy podanej przez Zamawiającego. Zadanie nr 3 - obręb wsi: Goździówka, Zalesie, Suchowizna, Legacz, Wólka Wybraniecka, Wólka Konstancja, Ładzyń, Lubomin, Wólka Czarnińska, Czarna, Szymankowszczyzna, Borek Czarniński. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 3 wynosi ok. 48km. Jednostka miary rozliczeniowej - km. Szerokość odśnieżania pasa drogowego ok. 5,0m. Dla realizacji zadania nr 3 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem: 2 pługi z dociskiem hydraulicznym Czas reakcji 1godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas wykonania zadania do 16godzin. Odśnieżanie odbywać się będzie w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w różnych godzinach, także w porze nocnej w niedziele i święta. Wykonawca będzie odśnieżał miejscowości wg. listy podanej przez Zamawiającego. Niezbędny sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Oferent winien zapoznać się z terenem realizacji zamówienia, tj. zapoznać się z wszystkimi drogami przewidzianymi do odśnieżania. Koszt wizji lokalnej terenu pokrywa Wykonawca. W składanej ofercie Wykonawca musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz sprawny sprzęt przystosowany do odśnieżania dróg. Zadanie nr 4 - usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu mieszanki piasku z solą na drogach gminnych na terenie całej gminy, ze szczególnym uwzględnieniem ulic przy szkołach i ośrodkach zdrowia. Materiał na wykonanie zadania zapewnia wykonawca we własnym zakresie - mieszanka piasku z solą. Łączna długość dróg w zadaniu Nr 4 wynosi ok.126km. Dla realizacji zadania nr 4 Oferent musi wykazać dysponowanie sprzętem:1 piaskarka. Czas reakcji 1godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Prace wykonywane będą w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania od Nr 1 do Nr 4 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie zał. do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie zał. do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie zał. do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie zał. do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie zał. do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanislawow.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.