eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO - PAKIET I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340966 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Bytom: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO - PAKIET I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313195-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, krajowy numer identyfikacyjny 27783694000000, ul. ul. Dworcowa  7, 41902   Bytom, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 814 123, faks 322 814 123, e-mail dpsdladoroslych@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna gminy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO - PAKIET I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZ.3431-5/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Pakiet I obejmuje dostawę oleju opałowego w okresie: od daty podpisania umowy do 30.11.2016 r. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w tym transport + rozładunek) oleju opałowego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu w ilości 8 000 litrów. 3. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 48 h od złożenia zapotrzebowania. 4. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną na adres podany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 5. Rodzaj oleju: lekki olej opałowy zgodnie z Polską Normą PN-C 96024, spełniający co najmniej następujące wymagania: 5.1 Gęstość w 15 oC max. 0,860 g/m3\ 5.2 Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg\ 5.3 Temperatura zapłonu min. 56 oC 5.4 Lepkość kinetyczna w 20 oC max. 6,00 mm2/s 5.5 Skład frakcyjny: - do 250 oC destyluje max. 65% (V/V) - do 350 oC destyluje min. 85% (V/V) 5.6 Temperatura płynięcia max. -20 oC 5.7 Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości descylacyjnej max. 0,3% (m/m) 5.8 Zawartość siarki max. 0,1% (m/m) 5.9 Zawartość wody max. 200mg/kg 5.10 Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg 5.11 Pozostałość po spopieleniu max 0,01% (m/m) 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia jeżeli oferowane rozwiązania będą równoważne opisywanym odpowiednio pod względem cech technicznych lub jakościowych to znaczy, że będą posiadały cechy co najmniej o takich parametrach, jakie wskazano w normach, specyfikacjach itd. 7. Wymagania w zakresie dostarczanego oleju opałowego: 7.1 Do każdej dostawy oleju Wykonawca winien dołączyć świadectwo jakości producenta wraz z dokumentami WZ. 7.2 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. świadectwa jakości producenta przy dostawie skutkować będzie odmową przyjęcia oleju opałowego i naliczaniem kar umownych zgodnie z §7 umowy, jeżeli dostawa oleju o potwierdzonej jakości nie nastapi w terminie określonym w §2 ust. 3 umowy. 7.3 Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego, wyposażonymi w pompę. 7.4 Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje Zamawiający wynosi 6 000 litrów, czyli 4 zbiorniki po 1 500 litrów każdy. Minimalna jednorazowa dostawa wynosi ok. 3 000 litrów. 7.5 Dostawa oleju obejmuje koszty zakupu, transportu i wyładunku. Przyjęcie ilościowe oleju opałowego odbywać się będzie na podstawie zalegalizowanego układu pomiarowego w samochodzie - cysternie, według wskazań ilości w temp. rzeczywistej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości oleju opałowego aniżeli określona w załączniku do umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy. 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach podanych w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16800
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROŚ - SAWICKI Sp. z o.o. Sp.k.,  biuro@drossawicki.com.pl,  ul. Przemysłowa 2,  42-141,  Przystajń,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18489,36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18489,36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19079,76
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.