eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Markach na lata 2016 - 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Marki: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Markach na lata 2016 - 2017
Numer ogłoszenia: 340964 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173781 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych, ul. Lisa Kuli 3, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 7813373, faks 022 7811101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Markach na lata 2016 - 2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Markach przy ul. Leopolda Lisa Kuli 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa płynne w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: a) benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 7 000 litrów, b) oleju napędowego w ilości do 22 000 litrów. 1. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec zarówno pomniejszeniu jak i zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. W związku koniecznością dokonywania licznych tankowań, odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego do 3,5 km. 3. Dostawy realizowane będą przez sieć stacji paliwowych Wykonawcy w systemie bezgotówkowym, z wykorzystaniem firmowych paliwowych kart do rozliczeń bezgotówkowych. 4. Wykonawca wystawi 5 imiennych kart na osoby wyznaczone przez Zamawiającego do tankowania na obszarze całego województwa. 5. Rozliczenia za zakupy realizowane przy użyciu kart paliwowych, dokonywane będą 2 razy w miesiącu w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. W terminie 7 dni po upływie danego okresu rozliczeniowego Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć wystawiony niezwłocznie po zakończonym okresie rozliczeniowym zbiorczy raport z dokonanych transakcji bezgotówkowych, w okresie za jaki wystawiona będzie faktura, który prześle Zamawiającemu w wersji elektronicznej na adres e-mail podany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca na wystawionej fakturze lub załączniku do faktury, stanowiącym integralną część faktury umieści informację: a) o dacie i miejscu tankowania, rodzaju, ilości i wartości każdego zatankowanego paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu, b) powszechnie stosowanej cenie 1 litra paliwa na stacji benzynowej obowiązującej w dniu tankowania. 7. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek). 8. Podstawą do rozliczenia zakupu paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy, będą ceny obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o zaoferowany upust ceny detalicznej. 9. W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy ceny kupna paliw u Wykonawcy będą znacznie przekraczać ceny zaoferowane przez konkurencyjne stacje paliw, cena dla Zamawiającego ulega obniżeniu do najniższej stawki obowiązującej na konkurencyjnych stacjach. Za konkurencyjne stacje uważa się stacje zlokalizowane na terenie powiatu wołomińskiego. 10. Dostarczone paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. 2013 poz.1058).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski, ul. Sokołowska 159 A, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142754,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123510,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123510,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.