eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Radlin: Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 34095 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20848 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 1: 1) Potwierdzenie odbioru wg KPA samoprzylepne z perforacją; 2) Karta urlopowa druk samokopiujący Os-330.S; 3) Numerowana opłata targowa po 1,50; 4) Numerowana opłata targowa po 2,50; 5) Kwitariusz przychodowo-ewidencyjny z numeracją samokopiujący; 6) Likwidacja środka trwałego, przedmiotu nietrwałego; 7) Przyjęcie środka trwałego; 8) Protokół przekazania-przejęcia środka trwałego; 9) Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1; 10) Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1; 11)Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1; 12) Dane o nieruchomościach ZN-1/A; 13) Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B; 14) Deklaracja na podatek od środków transportu DT-1; 15) Załącznik do deklaracji DT-1/A; 16) Oświadczenie; 17) Zaświadczenie; 18) Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego; 19) Deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego; 20) Wniosek o wydanie dowodu osobistego; 21) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego; 22) Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące; 23) Zgłoszenie pobytu stałego; 24) Odpis skrócony aktu urodzenia (wielojęzyczny); 25) Odpis skrócony aktu małżeństwa (wielojęzyczny); 26) Odpis skrócony aktu zgonu (wielojęzyczny); 27) Odpis skrócony aktu małżeństwa (do użytku wewnętrznego ewidencji ludności); dla zadania nr 2 1) Życzenia dla Jubilatów obchodzących 50-lat pożycia małżeńskiego; 2) Życzenia dla małżonków zawierających związek małżeński; 3) Dyplom dla zawierających związek małżeński; 4) Oprawa do Dyplomu dla zawierających związek małżeński; 5) Dyplom dla zawierających związek małżeńsk; 6) Oprawa do Dyplomu dla osób zawierających związek małżeński; 7) Dyplom dla Panów obchodzących 100-lecie urodzin; 8) Oprawa do dyplomu dla Panów obchodzących 100 -lecie urodzin; 9) Dyplom dla Pań obchodzących 100-lecie urodzin; 10) Oprawa do dyplomu dla Pań obchodzących 100 -lecie urodzin Szczegółowy opis w SIWZ Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu przedmiotu zamówienia do UM Radlin wraz z rozładunkiem. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Urzędu Miasta Radlin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Technodruk Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 4/4, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3939,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2484,35

  • Oferta z najniższą ceną: 2484,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3811,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Technodruk Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 4/4, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393,60

  • Oferta z najniższą ceną: 393,60 / Oferta z najwyższą ceną: 777,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.