eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Nasadzenia drzew i krzewów w Parku Pojednania na placu zabaw- II POSTĘPOWANIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340954 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Kędzierzyn-Koźle: Nasadzenia drzew i krzewów w Parku Pojednania na placu zabaw- II POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323080-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza  32, 47200   Kędzierzyn-Koźle, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nasadzenia drzew i krzewów w Parku Pojednania na placu zabaw- II POSTĘPOWANIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.99.2016.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest: Nasadzenia drzew i krzewów w Parku Pojednania na placu zabaw- II POSTĘPOWANIE 1)Wykonanie prac w zakresie zakupu i obsadzenia w Parku Pojednania wokół placu zabaw: -lipa drobnolistna `Rancho´ szt. 2, obwód pnia 10-14 cm korona na wysokości min. 2m (tylko zakup), - żywotnik zachodni "Szmaragd" wys. 80-100 cm szt. 8 (tylko zakup). -Tawuła japońska `Shirobana` - krzewy z doniczek szt. 50, - Tawuła japońska "Little Princess"- krzewy z doniczek szt.75, - Pięciornik krzewiasty `Goldfinger`- krzewy z doniczek szt. 25, -Dziurawiec Hookera"Hidcoke" - krzewy z doniczek szt. 55, -Żylistek mieszańcowy"Contaste"- krzewy z doniczek szt. 24, - Cyprysik Lawsonia"Globe"- krzewy z doniczek szt. 5, 2)Roboty przy nasadzeniach: -Ściągnięcie murawy z części skweru na powierzchni 110 m2, -Mechaniczne plantowanie gruntu rodzimego kat I-III na powierzchni 110 m2, -wymiana podłoża 15 m3, 3)Sadzenie krzewów z doniczek C2 -C3 obejmuje : - wykopanie odpowiednich dołków , - zaprawienie dołków ziemią ogrodniczą , - posadzenie krzewów w ilości i o wymiarach j/w , - prace porządkowe i wywóz odpadów na RIPOK, 4)Gwarancja obejmuje: - uzupełnianie wyschniętych, obumarłych roślin, tym samym gatunkiem (w terminie 7 dni od zgłoszenia przez WOSiR), - uzupełnienie zniszczonych lub skradzionych roślin do 20 % stanu wyjściowego, 5) Materiały, rośliny, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt. 6) Wszelkie prace mają być wykonywane zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego (umieszczonym na stronie internetowej) oraz pod jego bezpośrednim nadzorem Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5187.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIORI Sp. z o. o.,  ,  ul. Zagórska 122,  42-680,  Tarnowskie Góry,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5900
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9320
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.