eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w projekcie pn. Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43 "

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340934 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Łódź: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w projekcie pn. Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43 "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu
Dotyczy projektu pn. " Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43." współfinansowanego ze środków w ramach Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiS)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27750000000, ul. ul. Więckowskiego  36, 90734   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 633-97-90 w 33, e-mail , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.msl.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.msl.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
90-734 Łódź ul. Więckowskiego 36 Muzeum Sztuki w Łodzi
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
90-734 Łódź ul. Więckowskiego 36 Muzeum Sztuki w Łodzi


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w projekcie pn. Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43 "
Numer referencyjny: AG.27138/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją Projektu pn. Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43, współfinansowanego ze środków Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiS). Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dotyczy zadania inwestycyjnego obejmującego nadbudowę, przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku wraz z oficyną, Budynek znajduje się na terenie siedziby głównej Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 36, przy czym ewidencyjnie zlokalizowany jest pod adresem ul. Gdańska 43. Okres czasu pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego - odpowiedni do okresu: od procedury wyłaniania wykonawcy robót budowlanych i dostawy wyposażenia do uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie przez tego wykonawcę, plus okres na końcowe rozliczenie rzeczowe przez nadzór robót i dostawy wyposażenie, co zaplanowane zostało na okres od listopada 2016r na 19 miesięcy lub wyczerpania kwoty wynagrodzenia za nadzór. Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji ogrzewania ( magazyny dzieł sztuki), niskich prądów.

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:71520000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 233333.33
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 19


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca usługi objętej zamówienie, - w zakresie w jakim wykonawcy muszą posiadać określone zezwolenie lub muszą być członkami określonej organizacji aby móc świadczyć w swoim kraju pochodzenia określone usługi, tj. usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych odpowiednio według wymaganej zamówieniem branży budowlanej, - posiadał takie zezwolenie lub status członkowski w takiej organizacji.
Informacje dodatkowe 3. Do wykonawców składających wspólną ofertę stosuje się odpowiednio Przepisy PZP oraz zapisy niniejszej SIWZ dotyczące wykonawcy ( patrz rozdział VII SIWZ). 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach (...) zawodowych, tj. doświadczeniu i/lub kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, pod warunkiem, iż - w świetle art. 22a ust 4 PZP - podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. 5. Wykonawca może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, wtedy zamawiający wymaga, żeby wskazał, którą cześć zamówienia powierzy podwykonawcom, przy czym powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe 3. Do wykonawców składających wspólną ofertę stosuje się odpowiednio Przepisy PZP oraz zapisy niniejszej SIWZ dotyczące wykonawcy ( patrz rozdział VII SIWZ). 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach (...) zawodowych, tj. doświadczeniu i/lub kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, pod warunkiem, iż - w świetle art. 22a ust 4 PZP - podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. 5. Wykonawca może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, wtedy zamawiający wymaga, żeby wskazał, którą cześć zamówienia powierzy podwykonawcom, przy czym powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: następująco: 3).a. Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy PZP, jeżeli: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi nadzoru inwestorskiego w ramach projektu unijnego dla robót budowlanych wykonywanych na obiektach użyteczności publicznej realizowanych o powierzchni każdy obiekt minimum 1000 m.kw. a wartość dla każdych tych robót wynosiła minimum 8.000.000,00 PLN netto. 3)b. Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy PZP, jeżeli dysponuje następującymi osobami, które będą realizować zamówienie: 3)ba. "inspektora nadzoru - koordynatora" w specjalności ogólnobudowlanej 3)bc.. inspektora nadzoru robót w specjalności elektrycznej i niskich prądów 3)bd. Inspektora nadzoru robót w specjalności sanitarnej a każda z tych osób wykonała, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi nadzoru realizowanymi w projektach unijnych nad robotami budowlanymi obiektu użyteczności publicznej, gdzie wartość robót każdego kontraktu na roboty wynosiła minimum 8.000.000,000 PLN netto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: 3. Do wykonawców składających wspólną ofertę stosuje się odpowiednio Przepisy PZP oraz zapisy niniejszej SIWZ dotyczące wykonawcy ( patrz rozdział VII SIWZ). 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach (...) zawodowych, tj. doświadczeniu i/lub kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, pod warunkiem, iż - w świetle art. 22a ust 4 PZP - podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. 5. Wykonawca może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, wtedy zamawiający wymaga, żeby wskazał, którą cześć zamówienia powierzy podwykonawcom, przy czym powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

B.oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia aktualnego na dzień składania ofert, wg wzoru zawartego w załączniku do SIWZ. ? ( art. 24 ust 11 PZP) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy (otwarcie ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, a wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. C W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. D. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń w zakresie określonym w pkt B ; E. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia oświadczeń w zakresie określonym w pkt B. dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. F. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ( art. 25a ust 6 ustawy PZP). składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, przy czym wobec Wykonawców składających wspólną ofertę obowiązują zasady SIWZ dotyczące wykonawcy; patrz rozdział VII SIWZ. G. Ponadto, Wykonawca w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, złoży wraz z ofertą pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez uprawnione osoby. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty 2. potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.; 3a. Zamawiający, opierając się na przepisie art. 22d ust 3 ustawy PZP drugie zdanie, wymaga wskazania w ofercie przez wykonawcę imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób. 4. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, pod warunkiem, iż - zgodnie z art. 22a ust 4 PZP - podmioty zrealizują usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane ( jeśli wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów). 5. dane podwykonawców, jeżeli wykonawca powoła podwykonawców, a ze względu na to, iż usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, - Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług(art. 36b ust 1a ustawy PZP ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

pełnomocnictwo jeżeli wykonawca będzie składał ofertę poprzez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena50
Doświadczenie osoby lub osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie ilości nadzorów inwestorskich robót budowlanych wykonywanych w projekcie unijnym, gdzie każde roboty były: A. wykonywane na obiekcie użyteczności publicznej i B. każde nadzorowane roboty były o wartości minimum 5.000.000,00 PLN netto i C. każde nadzorowane roboty realizowane w projekcie unijnym.50


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
następująco: 1. Zamawiający (Inwestor) zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umownych w następujących przypadkach: a. śmierci, choroby, innych zdarzeń losowych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, oraz zmian kadrowo - personalnych, utraty stanowiska, zmian osób uprawnionych do wykonywania zadania - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami spełniającymi wymogi określone w SIWZ, b. wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; c. zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, udokumentowanych w sposób nie budzących zastrzeżeń oraz potwierdzonych protokolarnie; d. zmiany nazw, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; e. usunięcia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; f. zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, g. zmniejszenia zakresu zamówienia określonego umową, który może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; h. istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; i. zmian podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia; j. powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcom mimo nie wskazania w ofercie takiej części; k. powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcom mimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa; l. zmiany umowy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust 1ePZP. m. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zgodnie z art. 142 ust 5 PZP Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w sytuacji, gdy okres pełnienia nadzoru inwestorskiego trwał będzie powyżej 12 miesięcy, gdy spełnione zostaną następujące warunki: a. wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o których mowa w art. 142 ustęp 5 pkt 2 PZP, oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana umowy w tym zakresie następować będzie, jeżeli Wykonawca przedłoży wyliczenie wskazujące w jakim zakresie koszty związane z wynagrodzeniem za pracę albo wysokością minimalnej stawki godzinowej oraz obciążenia związane ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne uwzględnione przy wyliczeniu ceny ofertowej wzrosły po dacie złożenia oferty i spowodowały wzrost kosztów wykonania zamówienia w związku ze zmianami, o których mowa w art. 142 ustęp 5 pkt 2 i 3 PZP. Wyliczenie winno zawierać propozycję zmian wynagrodzenia umownego oraz wyjaśnienie wpływu zmian na koszty wykonywania zamówienia. b. wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie również w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, tj. zmianie może ulec wynagrodzenie brutto przewidziane w umowie (wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian), jeżeli Wykonawca we wniosku o zmianę wynagrodzenia z tej przyczyny wykaże w jakim stopniu zmiana stawki podatku należnego, tj. doliczonego do ceny netto oferty wpłynęła na koszt wykonania zamówienia, a w szczególności wykaże w jakim zakresie wzrost stawki omawianego podatku spowoduje konieczność wpłaty większej kwoty podatku na rzecz Urzędu Skarbowego przy uwzględnieniu tego, że zarówno przed zmianą jak i po jego zmianie zostaje ona pomniejszona o podatek odliczany z tytułu nabycia towarów i usług koniecznych i przyjętych w kalkulacji ceny ofertowej do wykonania przedmiotu zamówienia. c. W przypadku opisanym wyżej w pkt a i b zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie może być wyższa niż wskaźnik procentowy wzrostu kosztów wykonania zamówienia wykazany przez Wykonawcę i będzie wprowadzona w drodze aneksu do umowy. d. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt a i b, pod warunkiem, że zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę i zostały uznane przez Zamawiającego. e. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem wobec postulowanej przez Wykonawcę daty obowiązywania nowej ceny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/11/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.