eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawę drobnego sprzętu medycznego dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach - III postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Szczecin: Dostawę drobnego sprzętu medycznego dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach - III postępowanie
Numer ogłoszenia: 340923 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drobnego sprzętu medycznego dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach - III postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 22 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. 1.1b Akcesoria do respiratora Hamilton 2. 1.2b Akcesoria do aparatu Primus i CATO 3. 1.3b Akcesoria do inkubatora GIRAFFE OMNI BED 4. 1.4b Akcesoria do spirometru LUNGTEST 1000 5. 1.5b Cewnik silikonowy Broviac 6. 1.6b Cewniki do odsysania, podawania tlenu i karmienia 7. 1.7b Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad 8. 1.8b Igła do biopsji kosmówki 9. 1.9b Implanty (elastyczne gwoździe tytanowe) wraz z dzierżawą instrumentarium 10. 1.10b Materiały zużywalne do sprzętu firmy Richard WOLF posiadanym przez Zamawiającego 11. 1.11b Obłożenie operacyjne do zagiegu PCNL - jałowe 12. 1.12b Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper 13. 1.13b PEG - zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii 14. 1.14b Sprzęt endoskopowy 15. 1.15b Strzykawki 20ml do pompy infuzyjnej Infusomat Space 8713050 16. 1.16b System czapki chłodzącej OLYMPIC COOL - CAP 17. 1.17b Taśma KINESIO TAPE 18. 1.18b Termometr bezdotykowy 19. 1.19b Testy do sterylizacji 20. 1.20b Torba na wymiociny 21. 1.21b Pojemnik na odpady medyczne 22. 1.22b Zestawy przewodów do insuflatora do sprzętu firmy Stryker posiadanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli w załączniku nr 4 zostaną wskazane minimum dwie dostawy związane z realizacją dostaw różnego rodzaju artykułów medycznych i sprzętu jednorazowego, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - jest o wartości niemniejszej niż określona poniżej: l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę, co najmniej 1. 1.1b Akcesoria do respiratora Hamilton 45 000,00 zł 2. 1.2b Akcesoria do aparatu Primus i CATO 4 000,00 zł 3. 1.3b Akcesoria do inkubatora GIRAFFE OMNI BED 2 000,00 zł 4. 1.4b Akcesoria do spirometru LUNGTEST 1000 4 000,00 zł 5. 1.5b Cewnik silikonowy Broviac 2 000,00 zł 6. 1.6b Cewniki do odsysania, podawania tlenu i karmienia 100 000,00 zł 7. 1.7b Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad 100 000,00 zł 8. 1.8b Igła do biopsji kosmówki 1 000,00 zł 9. 1.9b Implanty (elastyczne gwoździe tytanowe) wraz z dzierżawą instrumentarium 15 000,00 zł 10. 1.10b Materiały zużywalne do sprzętu firmy Richard WOLF posiadanym przez Zamawiającego 100 000,00 zł 11. 1.11b Obłożenie operacyjne do zagiegu PCNL - jałowe 4 000,00 zł 12. 1.12b Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper 2 000,00 zł 13. 1.13b PEG - zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii 2 000,00 zł 14. 1.14b Sprzęt endoskopowy 20 000,00 zł 15. 1.15b Strzykawki 20ml do pompy infuzyjnej Infusomat Space 8713050 45 000,00 zł 16. 1.16b System czapki chłodzącej OLYMPIC COOL - CAP 45 000,00 zł 17. 1.17b Taśma KINESIO TAPE 1 000,00 zł 18. 1.18b Termometr bezdotykowy 10 000,00 zł 19. 1.19b Testy do sterylizacji 4 000,00 zł 20. 1.20b Torba na wymiociny 4 000,00 zł 21. 1.21b Pojemnik na odpady medyczne 4 000,00 zł 22. 1.22b Zestawy przewodów do insuflatora do sprzętu firmy Stryker posiadanym przez Zamawiającego 10 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) załącznik nr 4 Doświadczenie - wykaz dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju artykułów medycznych i sprzętu jednorazowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których: co najmniej jedna jest o wartości podanej - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - w powyższej tabeli. Uwaga:. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. c) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty. a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty. a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej - w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia- dla każdego pakietu.- nie niższą niż : l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu Suma ubezpieczenia 1. 1.1b Akcesoria do respiratora Hamilton 45 000,00 zł 2. 1.2b Akcesoria do aparatu Primus i CATO 4 000,00 zł 3. 1.3b Akcesoria do inkubatora GIRAFFE OMNI BED 2 000,00 zł 4. 1.4b Akcesoria do spirometru LUNGTEST 1000 4 000,00 zł 5. 1.5b Cewnik silikonowy Broviac 2 000,00 zł 6. 1.6b Cewniki do odsysania, podawania tlenu i karmienia 100 000,00 zł 7. 1.7b Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad 100 000,00 zł 8. 1.8b Igła do biopsji kosmówki 1 000,00 zł 9. 1.9b Implanty (elastyczne gwoździe tytanowe) wraz z dzierżawą instrumentarium 15 000,00 zł 10. 1.10b Materiały zużywalne do sprzętu firmy Richard WOLF posiadanym przez Zamawiającego 100 000,00 zł 11. 1.11b Obłożenie operacyjne do zagiegu PCNL - jałowe 4 000,00 zł 12. 1.12b Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper 2 000,00 zł 13. 1.13b PEG - zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii 2 000,00 zł 14. 1.14b Sprzęt endoskopowy 20 000,00 zł 15. 1.15b Strzykawki 20ml do pompy infuzyjnej Infusomat Space 8713050 45 000,00 zł 16. 1.16b System czapki chłodzącej OLYMPIC COOL - CAP 45 000,00 zł 17. 1.17b Taśma KINESIO TAPE 1 000,00 zł 18. 1.18b Termometr bezdotykowy 10 000,00 zł 19. 1.19b Testy do sterylizacji 4 000,00 zł 20. 1.20b Torba na wymiociny 4 000,00 zł 21. 1.21b Pojemnik na odpady medyczne 4 000,00 zł 22. 1.22b Zestawy przewodów do insuflatora do sprzętu firmy Stryker posiadanym przez Zamawiającego 10 000,00 zł Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmować łączną sumę ubezpieczenia dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1b - 1.22b - szczegółowa oferta cenowa; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - doświadczenie - wykaz dostaw; Załącznik nr 5 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 6 - oświadczenie o wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. W takim przypadku strony mogą przystąpić do negocjacji zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 po upływie każdego roku obowiązywania umowy; 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.1b Akcesoria do respiratora Hamilton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do respiratora Hamilton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1.2b Akcesoria do aparatu Primus i CATO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do aparatu Primus i CATO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1.3b Akcesoria do inkubatora GIRAFFE OMNI BED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do inkubatora GIRAFFE OMNI BED.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 1.4b Akcesoria do spirometru LUNGTEST 1000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do spirometru LUNGTEST 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 1.5b Cewnik silikonowy Broviac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik silikonowy Broviac.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 1.6b Cewniki do odsysania, podawania tlenu i karmienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania, podawania tlenu i karmienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 1.7b Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 1.8b Igła do biopsji kosmówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do biopsji kosmówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 1.9b Implanty (elastyczne gwoździe tytanowe) wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty (elastyczne gwoździe tytanowe) wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 1.10b Materiały zużywalne do sprzętu firmy Richard WOLF posiadanym przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne do sprzętu firmy Richard WOLF posiadanym przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 1.11b Obłożenie operacyjne do zagiegu PCNL - jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenie operacyjne do zagiegu PCNL - jałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 1.12b Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 1.13b PEG - zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PEG - zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 1.14b Sprzęt endoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt endoskopowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 1.15b Strzykawki 20ml do pompy infuzyjnej Infusomat Space 8713050.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki 20ml do pompy infuzyjnej Infusomat Space 8713050.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 1.16b System czapki chłodzącej OLYMPIC COOL - CAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System czapki chłodzącej OLYMPIC COOL - CAP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 1.17b Taśma KINESIO TAPE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma KINESIO TAPE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 1.18b Termometr bezdotykowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr bezdotykowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 1.19b Testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 1.20b Torba na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 1.21b Pojemnik na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 1.22b Zestawy przewodów do insuflatora do sprzętu firmy Stryker posiadanym przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy przewodów do insuflatora do sprzętu firmy Stryker posiadanym przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.