To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Nowy Dwór Mazowiecki: Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego im. dr W. Nawaduńskiego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 340914 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303668 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, faks 022 7752512.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego im. dr W. Nawaduńskiego w Nowym Dworze Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych w pralni Wykonawcy obejmujących: odbiór (załadunek) od Zamawiającego brudnej bielizny, dezynfekcję, moczenie, pranie, suszenie, prasowanie pościeli i odzieży, fasonowanie, sortowanie, naprawianie uszkodzeń, pakowanie oraz dostarczenie (rozładunek) czystej bielizny do siedziby Zamawiającego. 2. Asortyment obejmuje: bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany) bielizna operacyjna bielizna porodowa bielizna zakażona bielizna niemowlęca (pieluchy, kocyki) odzież szpitalna (pidżamy, szlafroki, koszule nocne itp.) odzież ochronna personelu (fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, czepki, itp.), zmiany pościelowe lekarskie pokrowce na materace, pokrowce na sprzęt medyczny, obrusy, serwety, ręczniki, ścierki, kołdry, poduszki, koce, zasłony, firany, worki, mopy odzież ochronna (bluzy, spodnie, koszule, kurtki ocieplane) 3. Szacunkowa średnia ilość bielizny wynosi: rocznie około 64 ton 4. Czas wykonania usługi nie dłuższy niż 24 godziny od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej, dla bielizny wymagającej napraw nie dłuższy niż 48 godz. 5. Codzienny odbiór brudnej bielizny i dostawa czystej bielizny w siedzibie Zamawiającego w godzinach 9.00 - 10.00. W przypadku, gdy termin odbioru lub dostarczenia prania wypada w dzień wolny od pracy lub świąteczny, Wykonawca zobowiązany jest odebrać lub dostarczyć przedmiot zamówienia w następny dzień po dniu wolnym od pracy lub świątecznym. 6. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania usługi określanej jako /pilna/ w czasie nie dłuższym niż 7 godzin. 7. Usługa wykonana będzie przez Wykonawcę przy użyciu własnych urządzeń, narzędzi i środków. 8. Środki piorące i odkażające powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty. 9. Wykonawca powinien oddzielać rzeczy uszkodzone i naprawiać je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć uszkodzony suwak, gumki, uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych materiałów. 10. Ubrania i fartuchy operacyjne, obłożenia chirurgiczne - serwety i prześcieradła operacyjne należy poddać procesowi obróbki przez urządzenia umożliwiające ich odpylenie i wygładzenie oraz składanie umożliwiające aseptyczne jej użycie. 11. Pralnia Wykonawcy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późniejszymi zmianami). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontroli i badań czystości bielizny jałowej w dowolnym czasie. W razie wykonania dodatkowych badań Wykonawca będzie obciążony kosztami. 13. Bielizna czysta powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe do 20 kg, dokładnie uprana, sucha, wyprasowana i posortowana wg rodzaju. 14. Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. 15. Część asortymentu zlecenia odrębnie oznakowana, winna być traktowana jako zakaźna i poddana specjalnemu procesowi odkażania, a także oddzielnie transportowana. 16. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi tj. nieterminowość, niedopranie, nieodpylenie, uszkodzenie mechaniczne lub chemiczne, zagubienie, dostarczenie bielizny nie będącej własnością SZPZOZ. Wszystkie reklamacje powinny być zgłaszane na piśmie. 17. Wykonawca załatwia reklamacje w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. 18. Transport bielizny brudnej i czystej będzie realizowany oddzielnymi środkami transportu lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę. 19. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. 20. Usługa będzie wykonywana w pralni Wykonawcy, która spełnia wszystkie wymagania sanitarno - epidemiologiczne do prania bielizny szpitalnej. 21. Zamawiający wymaga prania z dezynfekcją termiczno-chemiczną. 22. Podane ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 23. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni. 24. Rozliczenia z Zamawiającym będą odbywały się w okresach miesięcznych wg ilości faktycznie wykonanych usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIWOWAR Sp. z o.o., ul. Gen. Berlinga 90, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124800,00
Oferta z najniższą ceną: 124160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
- "Usługi pralnicze dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Usługi pralnicze
- Świadczenie usługi prania.
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.