Ogłoszenie nr 340889 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Kołobrzeg: Modernizacja stadionu lekkoatletycznego w Kołobrzegu - kat. VA lokalizacja: przy ul. Śliwińskiego na działce nr 136/2, 137/1, 137/2, 135 obręb 11 w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30847-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31220-2016, 313898-2016, 320975-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kołobrzeski, krajowy numer identyfikacyjny
33092728200000, ul.
Plac Ratuszowy
1,
78100
Kołobrzeg, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 547 618, faks
943 544 642, e-mail
k.wysocka@powiat.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja stadionu lekkoatletycznego w Kołobrzegu - kat. VA lokalizacja: przy ul. Śliwińskiego na działce nr 136/2, 137/1, 137/2, 135 obręb 11 w Kołobrzegu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.272.00006.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stadionu lekkoatletycznego w oparciu o obowiązujące przepisy i wymagania PZLA. Należy wykonać przebudowę stadionu lekkoatletycznego wraz z infrastrukturą i obiektami towarzyszącymi w Kołobrzegu, o standardzie pozwalającym na uzyskanie certyfikatu IAAF i świadectwa PZLA kategorii - VA. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 136/2, 137/1, 137/2, 135, obręb 11, w Kołobrzegu przy ul. Śliwińskiego. 3. Prace wykonywane będą zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i jej załącznikami w oparciu o pełnobranżową dokumentację projektową wielobranżową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączonego pomocniczo przedmiaru robót budowlanych i przedmiaru robót na osprzęt lekkoatletyczny, jak również wydanymi decyzjami pozwolenia na budowę, pozwolenia na wycinkę drzew wraz z nasadzeniami oraz wydanego uzgodnienia przez PZLA do opracowanego projektu. 4. Przed przystąpieniem do prowadzenia robót budowlanych na działce nr 135 obręb 11 stanowiącej pas drogowy ulicy Śliwińskiego, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót w pasie drogowym ulicy Śliwińskiego dz. nr 135 obręb 11 na podstawie art. 40 ust.1 i 2 pkt 2 i 3 ustawy o drogach publicznych Dz.U. z 2015r. poz. 460 z póź. zm. 5. Należy spełnić wszystkie uwagi i warunki jednostek uzgadniających dokumentację projektową. 6. Roboty będą prowadzone zgodnie z przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego. 7. Wycinkę drzew kolidujących z zamierzeniem budowlanym wykonać zgodnie z wydanym zezwoleniem - Decyzja z dnia 08.09.2016r. znak GKO.V.6131.1.82.2016 wydana przez Wójta Gminy Kołobrzeg. 8. Obiekty budowlane podlegają geodezyjnemu wyznaczeniu w terenie, a po ich wybudowaniu, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9. Przebudowany stadion przeznaczony będzie wyłącznie do rozgrywania zawodów lekkoatletycznych, co umożliwia nie tylko przeprowadzenie pełnego programu zawodów, ale pozwala na lepsze usytuowanie urządzeń na płycie boiska, co w istotny sposób wpływa na poprawę warunków przygotowania i przeprowadzenia zawodów. 10. Wykonawca jest obowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu zgodnie z wydaną DECYZJĄ NR BOŚ/919/2015 z dnia 31 grudnia 2015r. pozwolenia na budowę. 11. Wykonawca jest obowiązany uzyskać certyfikat IAAF i świadectwo od PZLA na KAT-VA dla obiektu stadionu lekkoatletycznego. 2. Program użytkowy kompleksu składa się: a) Stadion lekkoatletyczny wyposażony w; o bieżnię lekkoatletyczną okrężną o długości 400m (6 torów okrężnych i 8 torów prostych) o skocznię wzwyż o jednostronną i jednościeżkową skocznię o tyczce o dwukierunkową, dwuścieżkową skocznię do skoku w dal i trójskoku o dwa rozbiegi do rzutu oszczepem o rzutnię do pchnięcia kulą o rzutnię do rzutu dyskiem i młotem. b) Obiekty rozgrzewkowe: o rzutnia do pchnięcia kulą z sektorem rzutów z mączki ceglanej o przylegające tereny zielone z nawierzchnią z trawy naturalnej c) Projektowane trybuny o łącznej ilości miejsc siedzących 522 szt. d) Stanowisko dla sędziów i komentatora W okolicach mety zostanie zamontowana wiata przeszklona dla sędziów, komentatora i na sprzęt pomiarowy wym. 2,6x4m. Przy linii mety od strony boiska ustawione zostaną schodki sędziowskie. e) Wjazd dla służb ratowniczych Wjazd dla służb ratowniczych możliwy jest z ul. Śliwińskiego. Zaprojektowano miejsce postojowe dla służb ratowniczych wraz z bramą wjazdową na arenę lekkoatletyczną. 3. Zakres prac dla całego zamierzenia budowlanego dotyczyć będzie wykonania: 3.1. BRANŻA BUDOWLANA 1.1. Przygotowanie terenu robót oraz prace rozbiórkowe 1.2. 1.2. Usunięcie 64 egzemplarzy drzew kolidujących z planowaną przebudową stadionu. Drewno pozyskane z wycinki w ilości proporcjonalnej do udziału we własności nieruchomości należy przekazać do Miejskiego Zakładu Zieleni Dróg i Ochrony Środowiska SP z o o. w Kołobrzegu i do Powiatowego Zarządu Dróg, a dowód przekazania dostarczyć do Urzędu Miasta - Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska (IO) oraz do Wydz. Inwestycji i Zamówień Publicznych (IZ) w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu. 1.3. Prace ziemne, wymiana gruntu, nasypy, rozbiórka nawierzchni betonowych z wywozem i utylizacją 1.4. Przebudowa Areny lekkoatletycznej kategorii VA wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi 1.5. Dostawa oraz montaż osprzętu lekkoatletycznego mocowanego do podłoża. 1.6. Budowa sektora rzutów z nawierzchni z trawy naturalnej z rolki 1.7. Wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy 1.8. Nawierzchnie ciągów komunikacyjnych w tym chodniki i place z kostki betonowej o gr. 6 i 8cm 1.9. Obramowanie nawierzchni z kostki betonowej obrzeżami betonowymi i krawężnikami 1.10. Wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki parkowej, 1.11. Nasadzenia zastępcze drzew na wskazany teren 1.12. Ogrodzenie wewnętrzne bieżni lekkoatletycznej, wysokość H=1,25m 1.13. Ogrodzenie zewnętrzne stadionu od strony ul. Śliwińskiego 1.14. Ogrodzenie zewnętrzne stadionu w formie muru z cegły - część południowa stadionu. Przeniesienie istniejącego ogrodzenia 1.14. Mury oporowe żelbetowe, schody terenowe 1.15. Dostawa i montaż trybun 1.16. Obudowa urządzeń sterujących pompy zraszania 1.17. Zajęcie pasa drogowego na wykonywanie prac w pasie drogowym- dokumentacja, uzgodnienia 3.2. BRANŻA ELEKTRYCZNA 2.1. Przebudowa istniejących instalacji 2.2. Zasilanie obiektu w energię elektryczną 2.3. Rozdzielnica R1 2.4. Trasy kablowe 2.5. Relacja R1-PW 2.6. Relacja R1-CP 2.7. Relacja R1-EZ -zawór uzupełniania wody w zbiorniku 2.8. Rurarz i studnia na potrzeby instalacji sędziowskich 2.9. Okablowanie i montaż gniazd 230V w studniach 2.10. Okablowanie pod startery 2.11. Okablowanie pod instalacje sędziowskie i urządzenia dodatkowe 2.12. Okablowanie wiatromierzy 2.13. Instalacja elektryczna zraszaczy 2.14. Instalacja oświetlenia terenu 2.15. Instalacja tablicy wyników 2.16. Instalacja uziemień ochronnych i wyrównawczych 3.3. BRANŻA SANITARNA 3.1. Kanalizacja deszczowa 3.2. Odwodnienie drenarskie 3.3. Odwodnienie liniowe systemem korytek 3.4. Instalacja wodociągowa do nawadniania 3.5. Przebudowa sieci gazowej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy- załączniki nr 3 do SIWZ. - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212000-6
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45233000-9,
45212210-1,
45112710-5,
45342000-6,
45223000-6,
45310000-3,
45330000-9,
45340000-2,
45351000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4924578.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7483282,42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Budowa zespołu kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Kołobrzegu - etap I
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Wykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.