eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcuul. Sportowa 14, 05-600 Grójec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Grójec: Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu: ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
Numer ogłoszenia: 340876 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Grójcu , ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 66 48 412, faks 48 66 48 413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu: ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ochrona budynku wraz z otoczeniem, osób i mienia polegająca na fizycznej ochronie życia i zdrowia pracowników oraz interesantów urzędu oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie jego siedziby przed: kradzieżą, włamaniem, atakiem terrorystycznym, napadem rabunkowym, wandalizmem i chuligaństwem, awariami i wypadkami, w tym m. in. przed pożarem, zalaniem oraz innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w urzędzie. Obiekt budynku jest współdzielony z Prokuraturą Rejonową w Grójcu. Zamawiający wymaga współpracy z firmą świadczącą usługę ochrony dla Prokuratury Rejonowej. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 4400m2. Czynności wchodzące w zakres usługi obejmują również nadzorowanie podległego terenu przy użyciu zainstalowanej w obiekcie telewizji przemysłowej. 2.Opis zadania monitoring: a.Usługa będzie świadczona w systemie całodobowym 365 dni w roku b.Obiektu Sądu Rejonowego w Grójcu przy ul. Sportowej 14 - system Galaxy c.Obiekt w Białobrzegach - VIII Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych przy ul. Kościelnej 110 - centrala CA64 d.W zakres monitoringu wchodzić będzie: I.Całodobowy dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych II.Uruchamianie grup interwencyjnych Wykonawcy w sytuacjach alarmowych III.Powiadomienie Policji oraz osób upoważnionych ze strony Zamawiającego o istniejącym zagrożeniu , IV.Usługa świadczona będzie przy ciągłej rejestracji zdarzeń, a baza danych zdarzeń z obiektu przechowywana będzie przez okres co najmniej 2 /dwóch/ miesięcy V.Wykonawca powinien posiadać techniczną i kadrową możliwość prowadzenia interwencji z czasem reakcji maksimum 10 minut. W tym celu Wykonawca winien dysponować funkcjonującym całodobowo we wszystkie dni w roku centrum monitorowania systemów napadu i włamania wraz z grupą interwencyjną składającą się z minimum jednego pojazdu oraz minimum dwóch pracowników posiadających co najmniej legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego( dotyczy pracowników zabezpieczenia technicznego). 3.Konwojowanie wartości pieniężnych miejscowe, zgodnie z rozporządzeniem Ministra MSWiA z dnia 7.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010r, Nr 166, poz.1128 z póz. zm.): a)konwój nie będzie przekraczał 1 jednostki obliczeniowej, b)konwojowanie pojazdem przystosowanym (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne - Dz.U. z 2010 r., Nr 166, poz. 1128) c)konwojowanie odbywać się będzie we wszystkie dni robocze danego miesiąca z siedziby Sądu Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14 oraz z siedziby VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Białobrzegach , do wskazanej siedziby banku w tych miejscowościach. d)Konwojowanie odbywać się będzie z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za transport oraz zdanie ich w miejscu odbioru e)Zamawiający może dokonać zmiany sposobu konwojowania , w takim przypadku nowe zasady zostaną zawarte w aneksie do umowy. 4.Konwojowanie dokumentów lub materiałów zawierających informacje niejawne, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.12.2011r w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz.U. Nr 271 poz. 1603) przystosowanym do tego celu pojazdem samochodowym w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do przesyłki, przy zapewnieniu ciągłego dozoru nad przesyłką przez konwojenta a także ochroną pracownika Zamawiającego na trasie:Sąd Rejonowy w Grójcu ,Grójec, ul. Sportowa 14 - Komenda Powiatowa Policji w Grójcu , ul Brzozowa 108. Konwojent musi być wyposażony w środki łączności umożliwiające kontakt z nim podczas przewozu oraz zapoznany z zasadami postępowania z ochranianymi i przewożonymi przesyłkami. Bezpośrednia ochrona fizyczna musi być realizowana przez: budynek sądu ul. Sportowa 14 05-600 Grójec -3 pracowników ochrony w systemie : 1 pracownik ochrony całodobowo, 2 pracowników ochrony: w poniedziałki od godz. 08:00 do godz. 18:00, od wtorku do piątku od godz. 08:00 do godz. 16:00 -W razie potrzeby Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt, lub zmianę godzin wykonywania usługi na warunkach finansowych określonych w § 4 pkt. 3 wzoru umowy, a Wykonawca uwzględni zgłoszone potrzeby w terminie 3 dni roboczych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5000zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późniejszymi zmianami oraz na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późniejszymi zmianami). W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi wykazać posiadanie w/w koncesji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej kompleksowej usługi ochrony (ochrona fizyczna, monitoring + konserwacja, konwojowanie) w budynkach użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni całkowitej 3000m2. W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 zadania spełniającego powyższe wymagania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a)dysponowanie co najmniej: 2 pracownikami nadzoru (w tym jeden rezerwowy) i 2 pracownikami zabezpieczenia technicznego (w tym jeden rezerwowy) przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia z doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają ten warunek łącznie. b)dysponowanie niezbędną liczbą pracowników ochrony (w tym wskazaniem pracowników rezerwowych), przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia z doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają ten warunek łącznie. c)posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych-legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, legitymacji kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, ważnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą (poufne), aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, a w przypadku pracowników ochrony - aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu ochrony radiologicznej, aktualnego zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach rentgenowskich oraz aktualnego pozwolenia na broń obiektową. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają ten warunek łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000 złotych W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez każdego Wykonawcę w pełnym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej kompleksowej usługi ochrony (ochrona fizyczna, monitoring + konserwacja, konwojowanie) w budynkach użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni całkowitej 3000m2;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wypełniony i podpisany, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówieniu publicznym z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U Nr 50, poz. 331 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Zatrudnienie na umowę o pracę - 0.2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1)Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji w przypadku: a)śmierci, b)rozwiązania stosunku pracy, c)utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d)choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e)innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie: prawo do nie wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych w ofercie. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy także w innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach: a)zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b)zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c)zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego wykonawcy poprzez podpisanie stosownego aneksu, w przypadku zmiany: a)stawki podatku od towarów i usług; b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2)Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt.1). 3)W wypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1) lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4)W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1) lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5)W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1) lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6)Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w pkt. 1) lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wraz ze szczegółowym wyliczeniem wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1) lit. b) i c).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grojec.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Grójcu, ul. Sportowa 14, 05 - 600 Grójec, pokój 223 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Grójcu, ul. Sportowa 14, 05 - 600 Grójec, BIURO PODAWCZE (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.