eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraszewice › Budowa lodowiska stałego, instalowanie składanego lodowiska sezonowego pod nazwą Biały Orlik Gmina Kraszewice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Kraszewice: Budowa lodowiska stałego, instalowanie składanego lodowiska sezonowego pod nazwą Biały Orlik Gmina Kraszewice
Numer ogłoszenia: 340868 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kraszewice , ul. Wieluńska 53, 63-522 Kraszewice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 73 12 038, faks 0-62 73 12 038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lodowiska stałego, instalowanie składanego lodowiska sezonowego pod nazwą Biały Orlik Gmina Kraszewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu chłodniczego, instalowanie oraz uruchomienie lodowiska sezonowego pn. BIAŁY ORLIK gm. Kraszewice. 1. Dostawa i montaż kompaktowego agregatu chłodniczego o następujących parametrach: - wydajność chłodnicza - co najmniej 120kW - medium ochładzane - 35% roztwór glikolu etylenowego - temperatury medium ochładzanego - -8-11oC - czynnik ziębniczy - freon R404A - pobór mocy agregatu chłodniczego nie może przekroczyć 50kW - Agregat ma zapewnić prawidłową pracę lodowiska przy temperaturze zewnętrznej do +10oC, przy prędkości powietrza nad płytą do 1ms i promieniowaniu słonecznym rozproszonym. Agregat musi być wyposażony w dwie sprężarki tłokowe semihermetyczne oraz dwa obiegi chłodnicze realizowane przez dwusekcyjny wymiennik ciepła oraz komplet rurociągów, armatury i automatyki chłodniczej. W skład agregatu wchodzi również skraplacz powietrzny zabudowany na obudowie agregatu. Zamawiający wymaga, aby agregat chłodniczy posiadał co najmniej cztery stopnie regulacji wydajności chłodniczej a skraplacz powietrzny regulację ciśnienia skraplania. Wewnątrz obudowy agregatu musi być wbudowany moduł hydrauliczny wyposażony w: pompę, naczynie rozszerzalne dobrane do objętości zładu medium chłodniczego (2m3) ,zbiornik buforowy o pojemności 300l oraz armaturę odcinającą i zabezpieczającą. Agregat musi być wyposażony w kompletną szafę elektryczną zasilająco -sterującą , która zapewni zasilanie wszystkich elementów agregatu , całkowicie automatyczną pracę agregatu, wyłączanie agregatu w przypadku stanów awaryjnych , zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika w przypadku braku przepływu a także odczyt podstawowych parametrów pracy agregatu chłodniczego oraz stanów awaryjnych. Ponieważ agregat będzie posadowiony na wolnym powietrzu, obudowa agregatu musi być odporna na działanie czynników atmosferycznych oraz wykonana w sposób uniemożliwiający dostęp do wnętrza agregatu osób trzecich. Agregat musi być w pełni napełniony czynnikiem ziębniczym (freon R404A) i gotowy do pracy. Zamawiający nie dopuszcza dostawy agregatu wyprodukowanego jako urządzenie przeznaczone do schładzania wody w układach klimatyzacyjnych i adaptowanego dla potrzeb schładzania glikolu w instalacji chłodniczej lodowiska. Cały agregat musi być oznakowany przez producenta znakiem CE lub oznakowany znakiem budowlanym zgodnie z zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 16.04.204r. o wyrobach budowlanych (Dz.U Nr 92 poz.881). Ponieważ fundament pod agregat jest już wykonany, zaleca się aby agregat chłodniczy można było posadowić w gabarycie : 4,50 x 2,50m 2. Podłączenie agregatu i kolektorów istniejącego orurowania płyty lodowiska rurociągami dosyłowymi HDPE preizolowanymi pianką poliuretanową o średnicy 125/182mm. Rurociągi należy ułożyć w ziemi na głębokości około 0,35m. Odległość pomiędzy krawędzią kanału a fundamentem agregatu wynosi ok.5m 3. Dostawa i napełnienie 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości 2m3 4. Dostawa i montaż folii PCV gr.0.2mm zabezpieczającej nawierzchnie boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 630m2 5. Montaż band przymrażalnych o wymiarach 29,6 x 17,1 m (bandy z elementami złącznymi w posiadaniu Zamawiającego) 6. Dostawa chodników gumowych grubości minimum 6mm o szerokości 1m w ilości - 30 m 7. Uruchomienie lodowiska i uzyskanie pierwszej warstwy lodu o grubości 4cm 8. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi lodowiska, montażu i demontażu band oraz obsługi agregatu chłodniczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 44.16.20.00 - Instalacje rurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca zgodnie z wpisem do ewidencji działalności posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykonania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy - w tym okresie - dostawy i montażu co najmniej jednego składanego lodowiska sezonowego z dostawą agregatu chłodniczego o powierzchni co najmniej 450m2 . Ocena będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale X. pkt. 1.1. SIWZ oraz oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności: a. kierownika budowy, b. kierownika robót, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami zawartymi w zamówieniu. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 3% wartości brutto podanej w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje ewentualne zmiany: - zmianę wynagrodzenia wynikłą przez zmianę zakresu robót w wyniku wystąpienia robót koniecznych do wykonania, których nie można było wcześniej przewidzieć, - zmianę terminu zakończenia wynikającą z przerw w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od wykonawcy i zamawiającego wskutek działania sił wyższych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kraszewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kraszewicach, ul. Wieluńska 53, 63-522 Kraszewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kraszewicach, ul. Wieluńska 53, 63-522 Kraszewice, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.