eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WYCINKA DRZEW I ZAKRZACZEŃ, ZABIEGI PIELĘGNACYJNE ORAZ NASADZENIA REKOMPENSACYJNE I FREZOWANIE PNI - 98/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340814 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Grudziądz: WYCINKA DRZEW I ZAKRZACZEŃ, ZABIEGI PIELĘGNACYJNE ORAZ NASADZENIA REKOMPENSACYJNE I FREZOWANIE PNI - 98/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327044-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYCINKA DRZEW I ZAKRZACZEŃ, ZABIEGI PIELĘGNACYJNE ORAZ NASADZENIA REKOMPENSACYJNE I FREZOWANIE PNI - 98/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

98/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew, frezowanie, zabiegi pielęgnacyjne i nasadzenia rekompensacyjne w Grudziądzu i Brodnicy oraz wycinka zakrzaczeń i zabiegi pielęgnacyjne w Grupie, zgodnie z wymaganiami określonym przez Zamawiajacego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem wykonywania usługi, oraz na warunkach określonych w OWU. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności: Zadanie nr 1: wycinka drzew, nasadzenia rekompensacyjne, frezowanie pni oraz zabiegi pielęgnacyjne na terenie Grudziądza przy ul. Hallera oraz na terenie Brodnicy przy ul. Czwartaków i ul. Targowej Zadanie nr 2: wycinka zakrzaczeń oraz zabiegi pielęgnacyjne na terenie Grudziądza przy ul. Czwartaków i ul. Jagiełły oraz na terenie Grupy gm. Dragacz przy ul. Dworcowej 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje prace w szczególności w zakresie: 1) Zadanie nr 1: miejsce i zakres wykonania usługi:wycinka 91 szt. drzew wraz z frezowaniem pni - ul. Hallera w Grudziądzu;zabiegi pielęgnacyjne 30 szt. drzew - ul. Hallera w Grudziądzu; nasadzenia rekompensacyjne 20 szt. klonów kulistych - ul. Hallera w Grudziądzu; nasadzenia - 500 szt. irgi płożącej - ul. Hallera w Grudziądzu; wycinka 13 szt. drzew wraz z frezowaniem pni - ul. Czwartaków w Brodnicy; zabiegi pielęgnacyjne 30 szt. drzew - ul. Czwartaków w Brodnicy; frezowanie 15 szt. karpin, pozostałych po wcześniejszych wycinkach drzew - ul. Czwartaków w Brodnicy; wycinka bez frezowania 10 szt. drzew - ul. Targowa w Brodnicy; nasadzenia rekompensacyjne - 12 szt. lip drobnolistnych - ul. Targowa w Brodnicy. 2) Zadanie nr 2: miejsce i zakres wykonania usługi:zabiegi pielęgnacyjne 30 szt. - ul. Czwartaków w Grudziądzu; zabiegi pielęgnacyjne 10 szt. - ul. Jagiełły w Grudziądzu; wycinka zakrzaczeń do lat 10 - 70 000 m2 - Grupa, gm. Dragacz,zabiegi pielęgnacyjne 60 szt. - Grupa ul. Dworcowa. 4. Wycinka drzew winna być wykonana zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16.04.2004 r.(Dz.U. z 2015 r., poz. 1651 z późn.zm.). 5. Wszelkie prace winny być wykonane w zakresie objętym pozwoleniami, które posiada Zamawiający, a także z zachowaniem stosownych przepisów przeciwpożarowych i BHP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługę i poszczególne czynności(w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający);zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom przebywającym na terenie wykonywania usług; Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub zaniechania. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia powstałych szkód do pełnej wysokości przez doprowadzenie na własny koszt do stanu pierwotnego (przed uszkodzeniem) lub na żądanie Zamawiającego naprawienia szkody. 7. Wykonawca winien dysponować niezbędnym potencjałem technicznym warunkującym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia w wymaganym przez Zamawiającego tj. dysponować wszystkimi niezbędnymi narzędziami i maszynami w tym: rębakami do gałęzi i liści, podnośnikami, piłami łańcuchowymi i spalinowymi, sekatorami, grabiami i sprzętem do przewożenia pociętego drewna i gałęzi np. ciągnik, samochód z przyczepą, taczki. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania i stosowania materiałów i środków BHPi ochrony osobistej, w szczególności: kasków ochronnych, okularów, rękawic, szelek bezpieczeństwa, obuwia ochronnego i specjalistycznego. 9. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja następuje staraniem i na koszt Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności cięcia drzew (w zadaniu nr 1) i zakrzaczeń (w zadaniu nr 2) oraz dokonujące mielenia gałęzi były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób wykazanych przez Wykonawcę celem spełnienia warunku zdolności zawodowej na etapie badania i oceny ofert (według Rozdziału VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ - Załącznik nr 7 do SIWZ), którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie wykazywane osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli Wykaz osób stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 11 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 7 Ogólnych Warunkach umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 12. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego uprzątnięcia terenu, pozostałe odpady (zmielone gałęzie), wycięte drzewa Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na swój koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru, wywozu i zagospodarowania na własne potrzeby pozyskanego drewna. Wykonawca na etapie złożenia oferty nie wycenia wartości drewna, które zostanie pozyskane w wyniku realizacji usługi. Zaoferowana cena w ofercie ogółem stanowi cenę (wynagrodzenie Wykonawcy), która zostanie pomniejszona przez Zamawiającego o wartość zagospodarowanego drewna na etapie realizacji umowy na zasadach określonych umową. Pozyskane z wycinki drzew drewno Wykonawca odbierze na podstawie protokołu przekazania drewna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77211600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wycinka drzew, nasadzenia rekompensacyjne, frezowanie pni oraz zabiegi pielęgnacyjne na terenie Grudziądza przy ul. Hallera oraz na terenie Brodnicy przy ul. Czwartaków i ul. Targowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52990.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DENDROSERWIS Robert Porębny,  biuro@dendroserwis.pl,  ul. Drzymały 46,  82-500,  Kwidzyn,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57672,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57672,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167644,08
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wycinka zakrzaczeń oraz zabiegi pielęgnacyjne na terenie Grudziądza przy ul. Czwartaków i ul. Jagiełły oraz na terenie Grupy gm. Dragacz przy ul. Dworcowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DENDROSERWIS Robert Porębny,  biuro@dendroserwis.pl,  ul. Drzymały 46,  82-500,  Kwidzyn,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37260,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37260,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176040,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.