To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Sieradz: warsztaty
Numer ogłoszenia: 340761 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304061 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271807, faks 043 8271807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: warsztaty.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - Warsztat Droga do kariery Miejsce przeprowadzenia zajęć: Sieradz Uczestnicy: 15 - 20 osób (osoby niepełnosprawne oraz usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych) Termin realizacji: między 15.11.2010 a 15.12.2010 Czas zajęć: 18 godzin lekcyjnych (3 dni, po 6 godzin zajęć każdym dniu warsztatu) Osoby prowadzące: prawnik, doradca zawodowy CZĘŚĆ II - Warsztat Droga do twórczego działania Miejsce przeprowadzenia zajęć: Sieradz Uczestnicy: 15 - 20 osób (osoby niepełnosprawne oraz usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych) Termin realizacji: między 15.11.2010 a 15.12.2010 Czas zajęć: 18 godzin lekcyjnych (3 dni, po 6 godzin zajęć każdym dniu warsztatu) Osoby prowadzące: osoby posiadające kwalifikacje do prowadzenia zajęć w ramach technik: decoupage, wykonywanie witraży, wykonywanie ozdób z filcu. CZĘŚĆ III Warsztat Droga do zdrowia Miejsce przeprowadzenia zajęć: Sieradz Uczestnicy: 15 - 20 osób (osoby niepełnosprawne oraz usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych) Termin realizacji: między 15.11.2010 a 15.12.2010 Czas zajęć: 18 godzin lekcyjnych (3 dni, po 6 godzin zajęć każdym dniu warsztatu) Osoby prowadzące: lekarz lub rehabilitant; dietetyk lub technolog żywności; instruktor technik relaksacyjnych (jogi bądź innej techniki relaksacyjnej). CZĘŚĆ IV Warsztat Droga do piękna Miejsce przeprowadzenia zajęć: Sieradz Uczestnicy: 15 - 20 osób (osoby niepełnosprawne oraz usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych) Termin realizacji: między 15.11.2010 a 15.12.2010 Czas zajęć: 18 godzin lekcyjnych (3 dni, po 6 godzin zajęć każdym dniu warsztatu) Osoby prowadzące: stylista, wizażysta, zajęcia w zakładzie fryzjerskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Droga do samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa osób w powiecie sieradzkim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Apus Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17800,00
Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32220,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17800,00
Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51620,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17800,00
Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17800,00
Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.