eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › opracowanie rastrowej numerycznej mapy zasadniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Białystok: opracowanie rastrowej numerycznej mapy zasadniczej
Numer ogłoszenia: 34075 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16239 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 740 39 51, faks 85 740 39 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie rastrowej numerycznej mapy zasadniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przekształcenie analogowych map sytuacyjno-wysokościowych oraz map zasadniczych do postaci rastrowej numerycznej mapy zasadniczej. W ramach przedmiotowego opracowania należy: 1. Obowiązujący układ odniesienia po przekształceniu mapy - PUWG2000/24. 2. Każdemu arkuszowi mapy po zeskanowaniu musi odpowiadać 6 plików: - tiff nieskalibrowany z ramką, czyli oryginalny skan, nie czyszczony, nie poddany obróbce za wyjątkiem ewentualnej zmiany ilości kolorów na wymagane 256. - tiff nieskalibrowany po uszlachetnieniu zgodnie z punktem 5, - plik po kalibracji w układzie, w którym została sporządzona sekcja - obcięty do zakresu sekcji, - plik EVR po transformacji na układ 2000/24, - plik raportu kalibracji, - plik metadanych XML. 3. Poszczególne pliki powinny zostać umieszczone w 6 katalogach, odpowiadających zakresowi danych z punktu 2. 4. Skanowanie map analogowych wykonać należy z rozdzielczością 300 dpi; pliki rastrowe należy zapisywać w formacie TIFF z kompresją LZW, ilość kolorów 256. 5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca dokona procesu uszlachetnienia zeskanowanych map, w celu: - poprawy czytelności treści mapy, - wyeliminowania zjawiska zlewania się elementów liniowych i tekstowych, - usunięcia plam i szumu pikselowego, - wyeliminowania z tła rysunku znaczących zabrudzeń powierzchniowych. 6. Zeskanowane pliki należy oznaczyć zgodnie z nazwą sekcji mapy np. 245.412.254.tif. W przypadku występowania nakładek do pliku należy dopisać symbol nakładki np. 245.412.254_U.tif. 7. Wszystkie pliki, tj. skan, skan uszlachetniony, plik po kalibracji, plik EVR, raport kalibracji oraz metadane dla danej mapy powinny posiadać tę samą nazwę. 8. Pliki EVR które zostaną utworzone ze skanowanych map powinny posiadać 256 kolorów. 9. W ramach realizacji zamówienia wykonawca dokona kalibracji i uspójnienia (uzgodnienia styków) poszczególnych arkuszy będących przedmiotem opracowania w postaci rastrowej. 10. Jako punkty dostosowania do kalibracji map należy wykorzystać punkty przecięcia siatki kwadratów (w razie braku punktów siatki kwadratów na danym arkuszu należy ją wkartować), punkty osnowy oraz szczegóły I grupy - zgodnie z przepisami rozporządzenia MSWiA z 9 listopada 2011 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 263 poz. 1572 ). 11. Kalibracja winna być wykonana metodą afiniczną przy wykorzystaniu maksymalnej ilości krzyży siatki kwadratów rozmieszczonych równomiernie. Błąd transformacji (RMSE) nie powinien przekroczyć: 0.06 m, w przypadku map w skali 1:500, 0.11m w przypadku map w skali 1:1000. 12. Wykonawca dokona kontroli poprawności wykonanej kalibracji poprzez pomiar różnic współrzędnych identycznych punktów na stykach arkuszy. Za dopuszczalną różnicę w położeniu tych samych punktów przyjmuje się wielkość 2x0.2 mm w skali map będących przedmiotem opracowania. 13. Przebieg procesu kalibracji oraz wyniki czynności kontrolnych o których mowa w pkt. 7-10 wykonawca utrwali w raporcie kalibracji, który stanowić będzie część składową operatu technicznego podlegającego przekazaniu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 14. Po rozpoczęciu prac związanych z przedmiotowym zamówieniem, wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia próbki plików dla 10 sekcji w celu ich kontroli i oceny obróbki rastrów, 15. Dla wszystkich opracowanych rastrów należy wykonać metadane - §12 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 16. Wyniki zamówienia należy przekazać w dwóch kopiach, na dwóch zewnętrznych dyskach z interfejsem USB 3,0. Opracowaniem należy objąć łącznie 1200 sekcji analogowej mapy zasadniczej, w tym: GMINA Gródek Sekcja mapy dziesiątki ilość arkuszy do opracowania 246.143 38 246.141 1 246.321 48 246.323 42 246.142 4 246.144 37 246.322 18 246.131 35 246.133 31 246.132 2 246.134 33 246.312 27 246.314 44 Razem: 360 GMINA Michałowo Sekcje mapy dziesiątki ilość arkuszy do opracowania 246.323 6 246.341 52 246.343 54 246.322 2 246.324 53 246.342 56 246.344 51 246.133 1 246.312 5 246.314 38 246.332 65 246.334 44 Razem: 427 GMINA Łapy 189 arkuszy GMINA Poświętna 170 arkuszy GMINA Suraż 54 arkusze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOMAG Tomasz Nowak, Lutomia Górna 154a, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15041,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15041,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15041,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191880,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.