eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przebudowę skrzyżowania ul. Stawiszyńskiej (DK nr 25) z ul. Godebskiego (DK nr 12) w Kaliszu na rondo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Kalisz: Przebudowę skrzyżowania ul. Stawiszyńskiej (DK nr 25) z ul. Godebskiego (DK nr 12) w Kaliszu na rondo.
Numer ogłoszenia: 340687 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę skrzyżowania ul. Stawiszyńskiej (DK nr 25) z ul. Godebskiego (DK nr 12) w Kaliszu na rondo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Określenie przedmiotu zamówienia: przebudowa skrzyżowania ul. Stawiszyńskiej (DK nr 25) z ul. Godebskiego (DK nr 12) w Kaliszu na rondo. 3.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ wycinkę drzew 2/ roboty drogowe 3/ kanalizację deszczową, przebudowę sieci wodociagowej 4/ przebudowę urządzeń elektroenergetycznych nn, 5/ przebudowę oświetlenia 6/ przebudowę sieci gazowej 7/ przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych 8/ urządzenie zieleni 9/ stałe oznakowanie poziome i pionowe 10/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z oznakowaniem , 11/ obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) wraz z pisemną informacją o stanie osnowy geodezyjnej poziomej i pionowej. 4.Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, Projekt wykonawczy - branża drogowa, Projekt wykonawczy - kanalizacja deszczowa, przełożenie odcinka sieci wodociągowej, Projekt wykonawczy - usunięcie kolizji elektroenergetycznych nn, Projekt wykonawczy - przebudowa oświetlenia, Projekt wykonawczy - przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych własności Telekomunikacji Polskiej S.A., Projekt wykonawczy - przebudowa sieci gazowej n/c, Projekt wykonawczy - zieleń projektowana, Projekt wykonawczy - organizacja ruchu, Specyfikacje techniczne wykonania i odboru robót budowlanych. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Projektem wykonawczym - branża drogowa, Projektem wykonawczym - kanalizacja deszczowa, przełożenie odcinka sieci wodociągowej, Projektem wykonawczym - usunięcie kolizji elektroenergetycznych nn, Projektem wykonawczym - przebudowa oświetlenia, Projektem wykonawczym - przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych własności Telekomunikacji Polskiej S.A., Projektem wykonawczym - przebudowa sieci gazowej n/c, Projektem wykonawczym - zieleń projektowana, Projektem wykonawczym - organizacja ruchu, Specyfikacje techniczne wykonania i odboru robót budowlanych Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł Wdium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnitw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2/ zaakceptują termin realizacji: do dnia 30.04.2009r. 3/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 4/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań związanych z budową lub przebudową ulic o dł. min. 200 mb każde i budowie kanału deszczowego min. fi 200 i dł. min. 100 m każde.. 5/ wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. 6/ wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego 7/ wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, 8/ wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności gazowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. 9/ wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego Opis sposobu obliczenia ceny. 1/ Cena ofertowa, podana w Formularzu oferty, powinna być wyliczona w oparciu o załączone do siwz kosztorysy ofertowe (ślepe), bez podatku od towarów i usług, które należy wpisać odpowiednio do Formularza oferty. 2/ W pkt. 1. pkt. 2/należy wpisać wartość opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót (ryczałt) 3/ W pkt.-cie 1 ppkt.3/ należy wpisać wartość obsługi geodezyjnej wraz z powykonawczą inwentaryzacja powykonawczą 4/ Wartość łącznego wynagrodzenia netto będącego sumą wartości za poszczególne części zamówienia, należy wpisać w pkt-cie 1. ppkt. 4/ Formularza oferty. 5/ Podatek od towarów i usług VATw wysokości 22 % należy doliczyć do wartości łącznego wynagrodzenia netto a następnie wpisać w pkt.1. ppkt.5/ Formularza oferty. 6/ Wartość wynagrodzenia brutto (suma wartości kosztorysowej netto i podatku VAT) należy wpisać w pkt. 1 ppkt 6/ Formularza oferty 7/ Ślepe kosztorysy określają szczegółowy opis robót i wskazują czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikające z obliczeń. 8/ Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, koszty robocizny, materiałów, roboty towarzyszące i tymczasowe. 9/ W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do OIIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 5/, 6/, 7/, 8/,9/ d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt. 4/ , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.