eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Postępowanie na usługę ochrony osób i mienia , monitorowanie , konwój wartości pieniężnych oraz sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Ełku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Ełk: Postępowanie na usługę ochrony osób i mienia , monitorowanie , konwój wartości pieniężnych oraz sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Ełku.
Numer ogłoszenia: 340665 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ełku , ul. Małeckich 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6102356, faks 087 6214468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na usługę ochrony osób i mienia , monitorowanie , konwój wartości pieniężnych oraz sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Ełku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sal rozpraw, łazienek, pomieszczeń archiwalnych. 2.Sprzątanie i odśnieżanie chodników, parkingów, posypywanie piaskiem w okresie zimowym. 3.Podlewanie i koszenie trawników. 4.Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia , monitorowania oraz konwoju wartości pieniężnych w obiektach: Sądu Rejonowego przy ul. Małeckich 4 i Konopnickiej 4, , w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyła-nych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmo-wych . 5.Konserwacja Lokalnego Systemu Alarmowego. 6.Monitorowanie lokalnego systemu Sygnalizacji Alarmów Pożarowych z przekazywaniem sygnału alarmu pożarowego na Stanowisko Kierowania KP PSP w Ełku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9. Przedstawią aktualną koncesję Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia. 10. Przedstawią aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równo-wartość 200.000 PLN. Wykonawca zobowiązany, jest do dostarczenia, w przypadku wygaśnięcia polisy, nowej polisy na kwotę nie mniejszą niż wymaganą w niniejszym postępowaniu. 11.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami upoważnionymi do wykonania zamówienia potwierdzone przez: 11.1 złożenie oświadczenia, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia, takich jak przedmiot zamówienia o wartości do 60.000 euro każde i przedstawią oświadczenia zamawiających , że usługi te zostały wykonane należy-cie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.Dysponują niezbędną kadrą do realizacji zamówienia tj. wykażą minimum 4 osoby do wykony-wania usług ochrony (osoby te nie mogą schodzić ze służby w celu np. posprzątania posesji.) według załącznika nr 3.Osoby wymienione w wykazie będą realizowały zamówienie bezpośred-nio na obiekcie zamawiającego. 8.Wykażą min. 4 osoby które zostaną skierowane do sprzątania budynków sądu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 11.2 posiadanie własnej grupy interwencyjnej wyposażonej w środki bezpośredniego przymusu na terenie miasta Ełk przez 24 godziny na dobę, potwierdzenie wg załącznika nr 4. W celu po-twierdzenia uprawnień w zakresie posiadania własnej grupy interwencyjnej wykonawca musi załączyć kserokopie licencji ochrony(i lub II stopnia).Grupa interwencyjna powinna być wypo-sażona w broń palną obiektową oraz powinna liczyć 2 osoby. 11.3 Posiadanie na terenie miasta Ełku własnej ,uzbrojonej grupy konwojowej , działającej nieza-leżnie od grupy interwencyjnej , wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz pojazdy przystosowane do przewozu wartości pieniężnych, potwierdzenie wg załącznika nr 4.W celu potwierdzenia uprawnień w zakresie posiadania własnej grupy konwojowej wykonawca musi załączyć kserokopie licencji ochrony(I lub II stopnia). 11.4 czas przybycia na miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 5 minut od momentu zgłoszenia zdarzenia., 11.5 Posiadanie własnego monitoringu systemów alarmowych umożliwiający podłączenie obiektów Zamawiającego. Stanowisko monitorowania Wykonawcy musi spełniać wymogi zawarte w wytycznych Komendy Głównej Policji odnośnie stanowiska monitorowania, 11.6 posiadanie własnego monitoringu systemu p.poż połączony z Państwową Strażą Pożarną na terenie miasta Ełk. Wykonawca winien załączyć stosowne oświadczenie z miejscowej PSP o posiadaniu własnego terminala p-poż . 11.7 Posiadanie własnego detektora metalu - bramki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpo-wiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamó-wień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami), 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 19-300 Ełk ul.Małeckich 4 , pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Ełku ul Małeckich 4 19-300 , pokój nr 6 Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.