To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 340650 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Lublin: Remont dachu zespołu garaży Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy
ul. Lubelskiej 52 wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328508
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43068905200000, ul.
ul. Narutowicza
73,
20019
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 354 606, faks
815 354 313, e-mail
zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubelska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu zespołu garaży Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 52 wraz z robotami towarzyszącymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):nr sprawy 68/66/16/SZP/B
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych tj. w szczególności: o oczyszczenie powierzchni istniejącego pokrycia, likwidacja ubytków, pęcherzy w istniejącym pokryciu dachowym wykonanym z papy asfaltowej na lepiku, o demontaż rynien i rur spustowych, o montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych, o renowacja starego dachu krytego papą asfaltowa na lepiku przy użyciu papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ) oraz we wzorze umowy. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45216110-8
Dodatkowe kody CPV:
45261910-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwaną dalej ustawą PZP, uprzejmie informuje, iż Zamawiający unieważnił w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli n/w Wykonawcy: 1.El.Energy Robert Wróbel, Świdnik Duży Pierwszy 93, 20-258 Lublin z ceną oferty 19.387,26, okres gwarancji 5 lat 2.Tokbud Tomasz Karaś, ul. Kruczkowskiego 42, 21-040 Świdnik z ceną oferty 24.712,67, okres gwarancji 5 lat 3.Pol-Bud Jacek Poleszak Dys, ul. Kwiatowa 29, 21-003 Ciecierzyn z ceną oferty 34.169,89, okres gwarancji 5 lat 4. Gela Usługi Budowlane Barbara Jabłońska Czerniejów 49a, 23-114 Jabłonna z ceną ofert 45.828,27, okres gwarancji 5 lat 5.Verglass Marek Woźniak Zakład Remontowo - Budowlany ul. Żelazowej Woli 2/5, 20-854 Lublin z ceną oferty 18.410,79, okres gwarancji 5 lat 6. Izolter Hubert Kraska ul. Józefowska 29, 26-600 Radom z ceną oferty 29.900,00, okres gwarancji 5 lat. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 14.600,80 zł brutto, co w związku z brakiem możliwości jej zwiększenia powoduje konieczność unieważnienia postępowania - na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11870.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.