eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup kuponów żywieniowych na posiłki profilaktyczne na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340645 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Kielce: Zakup kuponów żywieniowych na posiłki profilaktyczne na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319820-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29041402400000, ul. ul. Sandomierska  249, 25330   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 333 50 61, faks 41 333 50 61 wew. 209, e-mail zielen@poczta.interbit.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zielen.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup kuponów żywieniowych na posiłki profilaktyczne na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

25/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup kuponów żywieniowych na posiłki profilaktyczne na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2016/2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuponów żywieniowych w formie papierowej o nominale jednostkowym 5,00 zł. w ilości 25 000 szt. 2. Kupony zamawiane w sześciu partiach w okresie od 01 listopada 2016 roku lub od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2017 roku. W zamówieniach od listopada do marca do realizacji będzie około 3500 - 4000 szt. kuponów żywieniowych. W ostatnim uzupełniającym zamówieniu w kwietniu będzie mniejsza kuponów. 3. Dostawa zamówionych kuponów żywieniowych wraz z notą księgową dokonywana będzie do siedziby Zamawiającego w terminie 3 dni (roboczych) od daty złożenia zamówienia Wykonawcy telefonicznie, faksem bądź e-mailem. Dostawy mogą być realizowane tylko w dni robocze w godzinach od 8:00 do godz.15:00. 4. Zapłata za dostarczone kupony żywieniowe realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia dostarczonej noty księgowej do siedziby Zamawiającego. 5. Jeżeli przewidywana ilość dostarczonych kuponów żywieniowych będzie mniejsza niż określona w pkt. 1 niniejszej SIWZ to wartość umowy ulega zmianie na kwotę wynikającą z rzeczywistej ilości zamawianych i dostarczonych kuponów żywieniowych. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wykaz placówek handlowych lub usługowych w Kielcach, które realizują kupony żywieniowe będące przedmiotem niniejszego postępowania. 7. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach ul. Sandomierska 249, 25-330 Kielce. 8. Wykonawca dostarcza kupony żywieniowe bez prowizji, własnym transportem na swój koszt do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty związane z transportem i ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia. 9. Termin ważności kuponów żywieniowych nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich dostawy. 10. Kupony żywieniowe nie podlegają wymianie na gotówkę. 11. Za kupony żywieniowe pracownicy będą mogli nabywać artykuły spożywcze z wyłączeniem używek(tytoń, kawa) i napojów alkoholowych. 12. Kupony żywieniowe muszą być aktywne w dniu dostawy. 13. Każdy kupon powinien posiadać zabezpieczenia wykluczające możliwość fałszerstwa. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za realizację fałszywych kuponów. 14. Kupony żywieniowe dla pracowników stanowią realizacje art.232 Kodeksu Pracy oraz wydanego na jego podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30199770-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT130000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sodexo Benefits and Rewards Services Poland Sp. z o.o.,  przetargi.svc.pl@sodexo.com,  ul. Kłobucka 25,  02-699,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.