eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Elbląg: Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 340599 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie parkingów 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Etap inwestycji:: Budowa parkingu dla samochodów osobowych Adres obiektu: Elbląg Branża: Drogi Stadium opracowania: Przedmiar b) Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Etap inwestycji:: Budowa parkingu dla samochodów osobowych Adres obiektu: Elbląg Branża: Kanalizacja Deszczowa Stadium opracowania: Przedmiar c) Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Etap inwestycji:: Budowa parkingu dla samochodów osobowych Adres obiektu: Elbląg Branża: Kolizje elektroenergetyczne Stadium opracowania: Przedmiar d) Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Etap inwestycji:: Budowa parkingu dla samochodów osobowych Adres obiektu: Elbląg Branża: Oświetlenie Stadium opracowania: Przedmiar Przedmiary robót przekazywane są wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. 2) PROJEKT BUDOWLANY I PROJEKTY WYKONAWCZE: a) Projekt Budowlany Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, dz. nr 240, 246/4, 246/5 Branża: Drogi, Oświetlenie, Odwodnienie b) Projekt Wykonawczy Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Adres obiektu: Elbląg, dz. nr 240, 246/4, 246/5 Branża: Drogi c) Projekt Wykonawczy Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Adres obiektu: Elbląg Branża: Oświetlenie d) Projekt Wykonawczy Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Adres obiektu: Elbląg Branża: Kanalizacja Deszczowa B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: Nazwa inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych u zbiegu ulic Wigilijnej i Rycerskiej wraz z ulicą Kumieli na Starym Mieście w Elblągu Etap inwestycji: Budowa parkingu dla samochodów osobowych Adres obiektu: Elbląg Stadium opracowania: Specyfikacje techniczne Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie w celu zapoznania się z zakresem prac, warunkami ich wykonania oraz ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca nie pokrywa kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego. 5. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim i archeologicznym. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego realizowanych robót do wysokości środków posiadanych w budżecie miasta na 2008 rok. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 51 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. 8. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót objętych umową. 10. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego. 11. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 12. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 13. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia realizacji robót na przekazanym terenie przez innych wykonawców robót budowlanych. 14. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b. Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. c. Zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związane ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz. d. Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. e. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. f. Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. g. Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. h. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. i. Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. j. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. k. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. l. Zmiana Podwykonawców robót. m. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 15. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 17. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje budowę parkingu u zbiegu ulic Rycerskiej-Wigilijnej wraz z drogą dojazdową od ulicy Wigilijnej na Starym Mieście w Elblągu. Na zakres prac objętych niniejszym zamówieniem składa się wykonanie następujących robót: a. parkingu dla samochodów osobowych z 70 miejscami postojowymi w tym z trzema dla osób niepełnosprawnych, b. drogi dojazdowej do parkingu od ulicy Wigilijnej, c. chodników w obrębie parkingu, d. odwodnienia - sieć kanalizacji deszczowej, e. oświetlenia, f. zabezpieczenia istniejących sieci podziemnych pod projektowanymi nawierzchniami. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa wymieniona w ZAŁĄCZNIKU Nr 6 do SIWZ, ilość robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie na terenach objętych nadzorem konserwatorskim nawierzchni kamiennej o pow. min. 500 m2 każda b) dysponowanie: - kierownikiem budowy ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 5 lat, - kierownikiem robót drogowych ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót drogowych minimum 5 lat, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - kierownikami robót branżowych tj. robót sanitarnych i elektrycznych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót min. 3 lata, Kierownik budowy i kierownicy robót muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane i być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy i kierownika robót drogowych. Robotami może kierować tylko osoba, która spełnia wymagania określone w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579). Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu uwzględniającego przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, pozostałe przychody operacyjne i przychody finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości co najmniej niż 1,0 mln zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.4., 1.5. i 1.6. SIWZ 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. c) W przedmiocie wykazywanej roboty należy podać informację o rodzaju nawierzchni, wielkości nawierzchni oraz czy robota ta była realizowana na terenach objętych nadzorem konserwatorskim. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W doświadczeniu kierownika budowy należy podać staż łączny pracy jako kierownik budowy. c) W doświadczeniu kierownika robót drogowych należy podać staż łączny pracy jako kierownik robót drogowych oraz liczbę lat praktyki zawodowej odbytej na budowie przy zabytkach nieruchomych. d) W doświadczeniu kierowników robót sanitarnych i elektrycznych należy podać łączny staż pracy jako kierowników robót. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia, tj.: decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia data zakończenia: 31 lipca 2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.