eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. KAŻDE DZIECKO JEST INNE



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Warszawa: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. KAŻDE DZIECKO JEST INNE
Numer ogłoszenia: 340574 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej , ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cea.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. KAŻDE DZIECKO JEST INNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Brzozowa 35) sprzętu i oprogramowania komputerowego, peryferyjnego oraz sprzętu elektronicznego wraz z akcesoriami. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany w trakcie prowadzenia zajęć dodatkowych w jednostkach szkolnictwa artystycznego (szkołach artystycznych) rozlokowanych na terenie całego kraju. Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w ramach realizacji unijnego projektu systemowego pn. Każde dziecko jest inne, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia. Wykaz jednostek szkolnictwa artystycznego, w których będą prowadzone zajęcia dodatkowe oraz będzie przez nie użytkowany zakupiony sprzęt zawiera punkt 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według wskazanego w punkcie 3 podziału na części. 2. Wykaz szkół artystycznych, w których będą prowadzone zajęcia dodatkowe wraz z adresami miejsc, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia: a. Państwowy Zespół Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina w Bydgoszczy - ul. Andrzeja Szwalbego 1, b. Zespół Szkól Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Wałbrzychu - ul. Piętnastolecia 24, c. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Nowowiejskiego w Gnieźnie - ul. Mieszka I nr 20, d. Zespół Państwowych Szkól Muzycznych w Katowicach - ul. Ułańska 7b, e. Zespół Szkół Muzycznych im. I. J. Paderewskiego w Krośnie - ul. Paderewskiego 7, f. Zespół Państwowych Szkól Muzycznych im. Artura Malawskiego w Przemyślu - ul. Słowackiego 91, g. Zespól Państwowych Szkól Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu - ul. Traugutta 91, h. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie - ul. Miodowa 22 CD, i. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia w Piszu - ul. Jagodna 4, j. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego w Gdańsku - ul. Gnilna 3, k. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie - ul. Muzyczna 10, l. Zespół Państwowych Szkól Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie - ul. Krasińskiego 1, m. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina w Bytomiu - ul. Moniuszki 17, n. Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Artystyczna w Zakopanem - ul. Sienkiewicza 12, o. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie - ul. Fałata 32, p. Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi - ul. Rojna 20. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę n/w produktów: 3.1. Część I: a) Notebook - 20 szt. b) Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) - 5 szt. c) Zestaw głośników do komputera - 2 szt. 3.2. Część II: a) Projektor - 2 szt. b) Zestaw: tablica interaktywna + rzutnik - 2 kpl. 3.3. Część III: a) Kamera cyfrowa - 2 szt. 3.4. Część IV: a) Radiomagnetofon przenośny - 3 szt. b) Miniwieża - 1 szt. 3.5. Część V: a) Zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt. b) Mikrofon - 2 szt. c) Zestaw nagłaśniający - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 4. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Część I: a) Notebook - o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem Asus K53E-SX089V lub równoważny: - Procesor - Intel i3 2310M lub równoważny - RAM - minimum 2GB DDR3 - Ekran - przekątna 15,6 cala - Nagrywarka DVD - Pojemność dysku twardego - minimum 640 GB - Minimum 3 złącza USB - Wejście i wyjście audio - Klawiatura z wydzielonym blokiem numerycznym - System operacyjny - Windows 7 PL - Torba + zasilacz + mysz w zestawie b) Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka): - Druk laserowy monochromatyczny - Rozmiar A4 - Skaner - Funkcja kopiarki - Obsługa pamięci USB - Sterowniki do systemu operacyjnego Windows XP/Vista/7 c) Zestaw głośników do komputera o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem CreativeInspire T3130 lub równoważny: - 2 głośniki wysokotonowe i subwoofer (2.1) - Zakres przenoszenia 40-20 000 Hz - Moc 5 W (głośniki) 15 W (subwoofer) - Regulacja głośności 4.2. Część II: a) Projektor o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem BenQ MX511 lub równoważny: - Technologia DLP - Rozdzielczość 1024 x 768 - Obsługiwane proporcje obrazu 4:3, 16:9 - Kontrast 3000:1 - Jasność 2700 ANSI lumenów - Moc lampy 190 W - Złącza 3 D-sub, HDMI - Żywotność lampy - minimum 4000 h - Głośniki - 2 W b) Zestaw: tablica interaktywna + rzutnik o parametrach zgodnych lub wyższych z modelami: tablica interaktywna InterwriteDualBoard 1279, projektorBenQ MX810 ST lub równoważne: - Tablica: - Technologia - elektromagnetyczna pasywna - Powierzchnia tablicy twarda, przeznaczona do projekcji i rysowania - Rozdzielczość sprzętowa rozdzielczość wewnętrzna: 4096 punktów (linii) na cal - Rozdzielczość wyjściowa: 1000 linii na cal (39,4 linii na mm) - Przekątna minimum 78 cali - Komunikacja z komputerem przez USB - Sterowniki i oprogramowanie kompatybilne z systemem Windows 7 w języku polskim - Piórka interaktywne + ładowarka - Pisaki elektroniczne z markerem - Okablowanie - Rzutnik: - Technologia DLP - Rozdzielczość 1024 x 768 - Obsługiwane proporcje obrazu 4:3, 16:9 - Kontrast 3000:1 - Jasność 2700 ANSI lumenów - Moc lampy 190 W - Złącza 3 D-sub, HDMI - Żywotność lampy - minimum 4000 h - Głośniki - 2 W - Uchwyt mocujący 4.3. Część III: a) Kamera cyfrowa o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem Sony HDR-XR155 lub równoważny: - Format HD 1920x1080 - Zapis na dysku HDD o pojemności 120 GB - Mikrofon wbudowany (kierunkowy) - Zbliżenie optyczne 25 - Panel dotykowy - Matryca ExmorCMOS lub równoważny - Torba 4.4. Część IV: a) Radiomagnetofon przenośny o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem modelem Philips AZ 1837 lub równoważny: - Odtwarzacz płyt CD - Odtwarzanie plików w formacie mp3 - Możliwość odtwarzania muzyki z nośnika pamięci USB - Tuner radiowy - Zasilanie sieciowe i na baterie b) Miniwieża - Odtwarzacz płyt CD - Odtwarzanie plików w formacie mp3 - Możliwość odtwarzania muzyki z nośnika pamięci USB - 2 głośniki o mocy 10W - Tuner radiowy - Pilot 4.5. Część V: a) Zestaw mikrofonów bezprzewodowych o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem AKG WMS PRO Dual Prezenter lub równoważny: - Odbiornik SR 40 PRO DUAL: Dwuantenowy - jedna antena na kanał - Fabrycznie ustawiona częstotliwość - Nadajnik HT 40 PRO (z uchwytem) - Modulacja: FM - Zasilanie: 1 x 1,5V baterie rozmiar AA - Czas życia baterii : 35 godzin (suche baterie) - Nadajnik PT 40 PRO (z uchwytem) - Modulacja: FM - Zasilanie: 1 x 1,5V baterie rozmiar AA - Czas życia baterii : 30 godzin (suche baterie) - Waga net.: 60g - Akcesoria: kabel MKG L - Mikrofon zakładany na głowę C-444 - Zakres częstotliwości akustycznych : 20Hz do 20,000Hz - Typ złącza : 3-pinowy mini-XLR - Modulacja: FM b) Mikrofon o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem AKG C1000S lub równoważny: - Zasilanie 9V z baterii lub od 9V do 52 V napięcie phantomowe - Przełączane charakterystyki kierunkowe - kardioidalna i hiperkardioidalna. - Przystawka PB 1000 - filtr prezencyjny c) Zestaw nagłaśniający o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem Yamaha StagePass300 lub równoważny: - 8-kanałowy (4 mono i 2 stereo) powermikser, usuwalny z obudowy jednego z głośników, możliwość montażu uchwytu na statyw mikrofonowy - Wzmacniacze klasy D 2 x 150W - 2-pasmowy EQ - Efekt (Kanały 1-4) - Wyjście monitorowe - Dwa pasywne głośniki w obudowie (1 wysokotonowy oraz 8 basowy) 5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - 30.19.50.00-2 - Tablice - 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne - 30.23.21.10-8 - Drukarki laserowe - 32.34.23.00-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe - 32.34.24.12-3 - Głośniki - 32.34.42.60-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy - 38.65.16.00-9 - Kamery cyfrowe - 38.65.21.00-1 - Projektory 6. Oferowany sprzęt i wyposażenie komputerowe oraz sprzęt elektroniczny wraz z akcesoriami muszą być zgodne z certyfikatem CE. 7. Zamawiający oświadcza, że zakupiony w pkt. 3 przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do celów dydaktyczno - oświatowych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w siedzibie i poza siedzibą Zamawiającego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stawki podatku VAT stosuje się odpowiednio. 8. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu dla oferowanych elementów przedmiotu zamówienia standartowo minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego. Dla n/w sprzętu Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum: a. Tablica multimedialna - 36 miesięcznego okresu gwarancji (elektronika i powierzchnia tablicy) oraz 1 rok na akcesoria, od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego. 10. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do naprawy sprzętu w terminie 72 godzin od zgłoszenia usterki z obowiązkiem dostawy sprzętu lub wyposażenia zastępczego Zamawiającemu albo wymiany danego elementu na nowy. 11. W przypadkach, o których mowa w punkcie 10, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 12. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający zrealizowanie danego zakresu przedmiotu umowy, b) wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury, c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.19.50.00-2, 30.23.21.10-8, 32.34.23.00-5, 32.34.24.12-3, 32.34.42.60-6, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu zrealizowanych minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy sprzętu komputerowego i/lub elektronicznego o wartości każdego z zamówień równej wartości składanej oferty w danej części przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, warunek ten należy rozumieć w następujący sposób: a) jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na jedną wybraną część przedmiotu zamówienia - zobowiązany jest udowodnić iż posiada doświadczenie zawodowe równe wartości oferty składanej w tej konkretnej części, b) jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia - zobowiązany będzie do wykazania posiadanego doświadczenia zawodowego w postaci zrealizowania minimum dwóch zamówień, których każdego wartość będzie co najmniej równa sumie wartości składanej oferty w danych częściach przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone w ofercie dokumenty, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cea.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Brzozowa 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Brzozowa 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.