eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony 13/PZP/2015 na usługę kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-12

Kraków: Przetarg nieograniczony 13/PZP/2015 na usługę kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.
Numer ogłoszenia: 340568 - 2015; data zamieszczenia: 12.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Studencka 19, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 91 15, faks 12 422 90 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pożytku publicznego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony 13/PZP/2015 na usługę kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej Zakładu Opiekuńczo Leczniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Domu Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków (zwanego dalej ZOL). 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Usługa obejmuje: - pranie wodne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno- termiczną obejmujące pranie , maglowanie i fasonowanie bielizny pościelowej, piżam, szlafroków, koszul płóciennych, podkoszulków, odzieży roboczej (fartuchy i ubrania lekarskie), ręczników, ścierek podkładów, firanek, zasłon, obrusów, mopów, worków itp.; - czyszczenie chemiczne (lub wodne przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii i środków piorąco- dezynfekcyjnych) koców; - dezynfekcję materacy, kołder i poduszek; - naprawę uszkodzonej bielizny; - transport bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego; - szacunkowa liczba kilogramów prania - 1600 kg /miesięcznie. 2) Wykonawca zobowiązuje się do: a) ponoszenia pełnej odpowiedzialności prawnej i materialnej za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi , b) stosowania technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny ( w zależności od rodzaju zanieczyszczeń), c) doboru odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco -dezynfekujących o szerokim spektrum działania na bakterie - B wirusy - V, prądki gruźlicy- Tbc, F, d) określenia dnia w tygodniu i godziny, w których Wykonawca będzie dostępny dla kontaktu z Zamawiającym, e) posiadania pozytywnej decyzji stacji sanitarno - epidemiologicznej, że pomieszczenia i urządzenia, w których odbywać się będzie pranie bielizny szpitalnej odpowiadają wszelkim wymogom sanitarno - epidemiologicznym, f) stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty i certyfikaty oraz technologię dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania - temperatura nie większa niż 65 ° dla bielizny pościelowej, oraz 30 ° dla koców wełnianych i poduszek - co pozwala na właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny. g) stosowania środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 876) oraz ustawą o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 242) h) Wykonawca zapewni: pakowanie w worki do transportu czystej bielizny szpitalnej (posiadające atest PZH lub inny równoważny dokument,) znakowanie, transportowanie (czyli dostarczenie do zamawiającego) oraz rozliczanie wagowo - ilościowo - asortymentowe bielizny. 3) Zamawiający zobowiązuje się do: - wydzielenia pomieszczenia dla składowania brudnej bielizny i czystej , - organizacji transportu brudnej i czystej bielizny na terenie ZOL, w celu składowania jej w wydzielonym pomieszczeniu , z którego będą zbierane przez Wykonawcę w celu świadczenia usługi. 4) Wymagania szczegółowe: 1. Wykonawca pobierać będzie od Zamawiającego rzeczy przeznaczone do prania, czyszczenia i naprawy, a także dostarczać będzie czystą bieliznę codziennie w dniach od poniedziałku do soboty. Przekazywanie brudnej bielizny tj. liczenie asortymentu odbywać się będzie w godzinach od 8:00 - 9:00, natomiast ważenie i przekazywanie czystej bielizny odbywać się będzie w godzinach od 11:00 - 12:00. 2. Poszczególne usługi będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie z wyłączeniem niedziel i świąt w następujących terminach: 1) pranie pościeli, bielizny szpitalnej w ciągu 24 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 2) pranie odzieży roboczej - w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 3) naprawa (reperacja) pościeli, bielizny i odzieży roboczej - w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego 4) czyszczenie chemiczne poduszek , koców, odzieży roboczej i wyrobów włókienniczych - w ciągu 48 godzin od chwili ich odbioru od Zamawiającego, 5) czyszczenie i pranie pokrowców, materacy i kołder - w ciągu 120 godzin od chwili ich pobrania od Zamawiającego, 6) dezynfekcja termiczna w komorze w ciągu 48 godzin. 3. Rzeczy przeznaczone do prania, czyszczenia i naprawy (reperacji) pobierane będą od Zamawiającego w odpowiednich workach foliowych dostarczanych przez Wykonawcę na jego koszt tj. : 1) zewnętrznych białych- rzeczy zanieczyszczone, 2) zewnętrznych czerwonych - rzeczy zakażone, 3) workach ochronnych - materace, poduszki, koce, pokrowce. Worki muszą być wiązane o wymiarach 160 x 80 cm. 4. Wykonawca dostarczać będzie czystą bieliznę w workach foliowych niebieskich i opakowaniach ochronnych ( np. worki płócienne) oznakowanych nazwą oddziału..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ten sam rodzaj zamówienia co zamówienie podstawowe w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego tj. - pranie wodne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno- termiczną obejmujące pranie , maglowanie i fasonowanie bielizny pościelowej, piżam, szlafroków, koszul płóciennych, podkoszulków, odzieży roboczej (fartuchy i ubrania lekarskie), ręczników, ścierek podkładów, firanek, zasłon, obrusów, mopów, worków itp.; - czyszczenie chemiczne (lub wodne przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii i środków piorąco- dezynfekcyjnych) koców; - dezynfekcję materacy, kołder i poduszek; - naprawę uszkodzonej bielizny; - transport bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego; - szacunkowa liczba kilogramów prania - 1600 kg /miesięcznie. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) ponoszenia pełnej odpowiedzialności prawnej i materialnej za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi , b) stosowania technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny ( w zależności od rodzaju zanieczyszczeń), c) doboru odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco -dezynfekujących o szerokim spektrum działania na bakterie - B wirusy - V, prądki gruźlicy- Tbc, F, d) określenia dnia w tygodniu i godziny, w których Wykonawca będzie dostępny dla kontaktu z Zamawiającym, e) posiadania pozytywnej decyzji stacji sanitarno - epidemiologicznej, że pomieszczenia i urządzenia, w których odbywać się będzie pranie bielizny szpitalnej odpowiadają wszelkim wymogom sanitarno - epidemiologicznym, f) stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty i certyfikaty oraz technologię dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania - temperatura nie większa niż 65 ° dla bielizny pościelowej, oraz 30 ° dla koców wełnianych i poduszek - co pozwala na właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny. g) stosowania środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 876) oraz ustawą o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 242) h) Wykonawca zapewni: pakowanie w worki do transportu czystej bielizny szpitalnej (posiadające atest PZH lub inny równoważny dokument,) znakowanie, transportowanie (czyli dostarczenie do zamawiającego) oraz rozliczanie wagowo - ilościowo - asortymentowe bielizny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwoma usługami w zakresie świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) bez udziału własnego z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń w tym HIV i WZW - limit odpowiedzialności na 1 i wszystkie zdarzenia co najmniej 80 000 zł. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) aktualną opinię wydaną przez właściwy organ sanitarno-epidemiologiczny dla miejsca wykonywania usługi o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług dla szpitali i posiadaniu bariery higienicznej - dokument z roku 2015; b) aktualną opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą , że pralnia w której będzie realizowana usługa posiada m.in: barierę sanitarną, komorę do dezynfekcji materacy , koców, poduszek - dokument z roku 2015; c) aktualną opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą , że Wykonawca dysponuje środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej tj. spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych - dokument z roku 2015 ; 2. Jeżeli informacje, o których mowa w pkt 1 a, b, c, wynikają z protokołu kontroli albo innego dokumentu wystawionego przez inspekcję Sanitarną , zamiast opinii lub zaświadczeń Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on aktualny stan faktyczny.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełniona tabela asortymentowo - cenowa zamówienia (załącznik nr 1A do SIWZ); c) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt. A i B SIWZ; d) pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas rozstrzygnięcia reklamacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności niezależnych od Wykonawcy, b) przedmiotowym (tj. m.in. rodzaj asortymentu do prania , zmiana techniki, procesu prania), jeżeli wymaga tego zapewnienie prawidłowo wykonywanej usługi; c) zmiany wysokości stawki Vat; d) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba , wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); e) danych teleadresowych stron zapisanych w umowie; f) zmiany formy płatności faktur. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa . Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj, Studencka 19, 31-116 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Małopolskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża, 31-116 Kraków, ul. Studencka 19, (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.