eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › Utwardzenie terenu przyszkolnego przy Gimnazjum w Gnojnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Gnojno: Utwardzenie terenu przyszkolnego przy Gimnazjum w Gnojnie
Numer ogłoszenia: 340542 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu przyszkolnego przy Gimnazjum w Gnojnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu przy Gimnazjum w Gnojnie na działce nr ewid. 667/1. W skład robót wchodzi: - utwardzenie terenu parkingu i drogi dojazdowej należy wykonać warstwowo na gruncie rodzimym po wyprofilowaniu terenu o spadku 2%. Utwardzenie składać się będzie z warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego lub pospółki o współczynniku przepuszczalności minimum 0,0093 mm/s - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Na warstwie osączającej ułożyć tłuczeń o granulacji 31,5 -63 mm warstwą (po zagęszczeniu) gr. 15 cm. Na tłuczeń kamień łamany o granulacji 0,31,5 mm warstwą (po zagęszczeniu) 8 cm. Podbudowę zaklinować klińcem i miałem kamiennym o grubości warstwy po zagęszczeniu 2 cm. Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm na podbudowie piaskowo - cementowej o gr. średniej 5 cm po zagęszczeniu. Utwardzenie drogi i placu wykonać po umocnieniu brzegów krawężnikami betonowymi drogowymi 15x30 cm, posadowionymi na ławie betonowej z blokiem oporowym o przekroju 30x30 cm i podsypce piaskowej. - wykonanie chodnika wykonać na gruncie rodzimym po wykorytowaniu terenu. Podbudowa składać się będzie z warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego lub pospółki o współczynniku przepuszczalności minimum 0,0093 mm/s - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Na warstwie odsączającej ułożyć tłuczeń o granulacji 31,5-63mm warstwą (po zagęszczeniu) 8 cm. Podbudowę zaklinować klińcem i miałem kamiennym o grubości warstwy po zagęszczeniu 2 cm. Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm na podbudowie piaskowo - cementowej o gr. średniej 5 cm po zagęszczeniu. Utwardzenie chodnika wykonać po umocnieniu brzegów obrzeżami betonowymi chodnikowymi (ogrodowymi) 6x20 cm, posadowionymi na ławie betonowej z blokiem oporowym o przekroju 20x20 cm i podsypce pisakowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji od dnia odbioru końcowego- bezusterkowego na kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Zaakceptują warunki umowy. 5. Spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ. 6. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Wykonawcy muszą posiadać: a) niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tj. utwardzanie terenu, budowa parkingów) z podaniem ich wartości (tzn. powyżej 200 tys. złotych każda) - oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa budowlanego. Wykonawca musi dysponować, jedną osobą która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadając uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej. Do wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy dołączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w wykazie osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazał osoby którymi będzie dysponował 7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia tych warunków spełnia/nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki o których mowa w pkt. 6 podmioty te mogą spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: a). Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)- załącznik nr 3 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie może być złożone łącznie lub może być złożone przez każdy podmiot. b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. d). Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że, wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. e). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tj. utwardzanie terenu, budowa parkingów) z podaniem ich wartości (tzn. powyżej 200 tys. złotych każda) - oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.- załącznik nr 4 f). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. g). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. W przypadku zgłoszenia się do udziału w przetargu spółki cywilnej wymagane jest złożenie do oferty pełnomocnictwa wystawionego przez wszystkich wspólników lub umowy spółki z której wynika sposób reprezentacji. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale. W razie złożenia oferty łącznej przez kilku wykonawców oferta musi być podpisana przez wszystkich wykonawców (przez osoby uprawnione do reprezentacji) lub zgodnie z załączonym do oferty pełnomocnictwem uprawniającym do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: za zgodność z oryginałem lub równoważnej na każdej stronie kopii. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w załączonych do oferty dokumentach (np. z odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa powinny być przedstawione w formie oryginału, lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w ust. 1 lit. b,c,d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt. 1 lit a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument o którym mowa w ust.4 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.