eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa akcesoriów komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Gorzów Wielkopolski: Dostawa akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 340522 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297420 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych zgodnie z zapisami pkt. 3 siwz.UWAGA! Wszystkie zaproponowane w ofercie wkłady drukujące, pasy transferowe, bębny, zespoły grzewcze muszą być zgodne z zaleceniami producenta drukarki (stosowne informacje na stronie internetowej producenta), muszą to być akcesoria do danego modelu drukarki wyprodukowane przez producenta drukarki, w przypadku drukarek Nashuatec 912+ i Rex Rotary 7016 mogą to być zamienniki innych firm (w tym przypadku z zastrzeżeniem, że jakość wydruku i wydajność muszą być identyczne jak tych, wyprodukowanych przez producenta drukarki). W przypadku, gdy zaproponowane akcesoria, spowodują uszkodzenie sprzętu, wykonawca zostanie obciążony kosztami naprawy i kosztami sporządzenia stosownej ekspertyzy potwierdzającej, że usterka wynikała z powodu stosowania elementu o obniżonej jakości (o ile takiej ekspertyzy zażąda wykonawca). Wkłady drukujące, u których w trakcie eksploatacji będzie zauważalny spadek jakości względem jakości początkowej (jaśniejszy wydruk, smużenie, zaszarzenie kartki) lub gdy wydajność będzie mniejsza od deklarowanej, będą traktowane jako wadliwe i wymieniane w ciągu najpóźniej 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia na nowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Wszystkie wkłady drukujące muszą być hermetycznie zamknięte, zabezpieczone odpowiednim opakowaniem kartonowym lub plastykowym, opisanym nazwą producenta, modelem drukarki do jakiej można je stosować oraz oznaczeniem pozwalającym stwierdzić, że dostarczony wkład jest tym, jaki został zaproponowany w formularzu ofertowym przez dostawcę. Wszystkie akcesoria muszą być fabrycznie nowe, proponowane wkłady drukujące do drukarek nie mogą być regenerowane, czyli używane i ponownie wprowadzone do obiegu po wymianie środka barwiącego lub wymianie innych elementów wewnętrznych wkładu. Zaproponowane akcesoria do czyszczenia komputerów powinny być renomowanego producenta i dobre jakościowo. Na ich opakowaniu powinna być napisana ilość sztuk (w przypadku chusteczek) lub objętość środka w przypadku powietrza, pianki, czy spray do ekranów. Na opakowaniu powinna być nazwa producenta i opis, do czego dany środek służy (zgodnie z zamówieniem). Propozycje nośników informacji powinny dotyczyć tylko nośników renomowanych firm, dających pewność poprawnego zapisu i długotrwałego zachowania informacji oraz gwarantujących kompatybilność z wszystkimi urządzeniami, obsługującymi nośniki danego typu. Nośniki CD i DVD powinny być pakowane pojedynczo w plastykowe pudełka i zabezpieczone folią. Nazwa producenta oraz opis nośnika powinny znajdować się na płycie (w przypadku płyt CD i DVD) lub taśmie (w przypadku taśm do streamera) oraz na papierowej wkładce wewnątrz pudełka. Dyskietki powinny być pakowane po 10 szt., w kartonowych lub plastykowych pudełkach, opisanych nazwą producenta, zabezpieczone hermetycznie folią. Czas dostawy od daty złożenia zamówienia nie może przekraczać 2 dni roboczych, w przeciwnym wypadku Zleceniodawca obciąży karami umownymi Wykonawcę za każdy dzień zwłoki, a zakupu może dokonać u innego dostawcy, kosztami obciążając wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt dostarczyć zamawiane akcesoria komputerowe, dokonać instalacji, jeśli tego zażyczy sobie zamawiający i przyjąć zużyte wkłady drukujące, pasy transferowe, zespoły grzewcze, bębny czy pojemniki na zużyty toner. Odbiór każdego z zamówionych akcesoriów komputerowych musi być potwierdzony podpisem osoby upoważnionej na zbiorczym dokumencie WZ sporządzanym co miesiąc, który będzie załącznikiem do wystawianej za dany miesiąc faktury, potwierdzającym wykonanie dostaw znajdujących się na fakturze. UWAGA! Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości poszczególnych elementów dostawy w zależności od potrzeb,z zastrzeżeniem, że kwota umowna pozostaje stała. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca obowiązany będzie dostarczać akcesoria komputerowe na odrębne zamówienia każdej z jednostek do ich siedzib, tj. - ZGM - ul. Wełniany Rynek 3 - ADM Nr 1 - ul. Mickiewicza 17 - ADM Nr 2 - ul. Śląska 4 - ADM Nr 3 - ul. Armii Polskiej 29 - ADM Nr 4 - ul. Drzymały 10 - ADM Nr 5 - ul. Gwiaździsta 4 które zobowiązane będą dostarczone artykuły odebrać. Zamawiający, tj. ZGM, ADM 1-5 będzie składał zamówienia telefonicznie lub faksem, przy czym w każdej jednostce zostaną wskazane osoby do kontaktów z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówiony towar najpóźniej w ciągu 2 dni od daty złożeniu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28196.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS Łódź, Pilecka i Petlak, Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28 196,85
  • Oferta z najniższą ceną: 28 196,85 oferta z najwyższą ceną: 31 116,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.