Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Kraków: Dostawa mebli biurowych, warsztatowych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 34051 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, warsztatowych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, laboratoryjnych i warsztatowych. Zamówienie obejmuje: krzesła tapicerowane- 16 szt. krzesła gięte twarde z podłokietnikami- 15 szt. stół warsztatowy-6 szt stół warsztatowy z szafką o szufladą - ślusarki -1 szt., nadbudowa stołu warsztatowego z oświetleniem -6 szt. szafa warsztatowa z półkami - 6 szt. Taborety obrotowe z możliwością regulacji -20 szt. obrotowe krzesło laboratoryjne - 1 szt. stół laboratoryjny z nadstawką - 1 szt., stół laboratoryjny z nadstawką i stanowiskiem do mycia - 1 szt., taborety laboratoryjne - 4 szt. szafy - 26 szt. stoły - 3 szt. aneks kuchenny do zabudowy-1 szt. zlewozmywak - 1 szt., bateria - 1 szt. zabudowa drzwiami przesuwnymi - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.14.14.00-6, 39.18.10.00-4, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 44.22.12.30-6, 39.11.32.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych mebli, zdjęcia lub katalogi w miarę możliwości foldery z uwzględnieniem użytych materiałów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-Załącznik 1 do SIWZ; Kalkulacja przedmiotowo-cenowa-Załącznik 5 do SIWZ W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć w przypadku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.): - listę podmiotów należących do grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych lub informacji, że żadne z powiązań wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5 nie zachodzą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy np. z powodu trwającego remontu pomieszczeń do których przeznaczone są meble, b. inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w zakresie zadania częściowego nr 5-Projekt: Automatyka i Robotyka, Informatyka - kierunki zamawiane (POKL.04.01.02-00-050/12) zad. 5 Uwagi dotyczące terminu realizacji zamówienia - pkt. II.2: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: 1- 14 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 2 - data zakończenia: 2013-04-20 - dla zadania częściowego: 3 - data zakończenia: 2013-04-20 - dla zadania częściowego: 4 - 7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 5 - 14 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 6 - 28 dni od daty udzielenia zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł tapicerowanych -12 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł tapicerowanych - 12 szt. dla Instytutu Technologii Informatycznych w Inżynierii Lądowej Wydział Inżynierii Lądowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł giętych twardych z podłokietnikami -15 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł giętych twardych z podłokietnikami -15 szt. w tym 14 szt. w kolorze ciemny orzech i 1 szt. w kolorze calvados. Krzesła winny być dostarczone do Instytutu Inżynierii i Gospodarki Wodnej Wydział Inżynierii Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble wykonane zgodnie z projektem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli wykonanych zgodnie z projektem dla Instytutu Inżynierii i Gospodarki Wodnej Wydział Inżynierii Środowiska. Zakres obejmuje: szafy - 26 szt. stoły - 3 szt. aneks kuchenny do zabudowy-1 szt. zlewozmywak - 1 szt., bateria - 1 szt. zabudowa drzwiami przesuwnymi - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 44.22.12.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krzesła - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł 4 szt. Krzesła winny być dostarczone do Instytutu Zaopatrzenia w Wodę i Ochrony Środowiska Wydział Inżynierii Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble warsztatowe i laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli warsztatowych i laboratoryjnych tj. stoły warsztatowe ślusarskie-6 szt., stół warsztatowy z szafką i szufladą ślusarski - 1 szt., nadbudowa stołu warsztatowego z oświetleniem - 6 szt., szafa warsztatowa z półkami-6 szt., tabprety obrotowe-20 szt., obrotowe wysokie krzesło laboratoryjne-1 szt. dla WydziałuMechanicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.11.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratorynych: stół laboratoryjny z nadstawką-1 szt., stół laboratoryjny z nadstawką i stanowiskiem do mycia - 1 szt. oraz taborety laboratoryjne - 4 szt. Krzesła winny być dostarczone do Instytutu Zaopatrzenia w Wodę i Ochrony Środowiska Wydział Inżynierii Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.10.00-4, 39.11.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa wyposażenia do szatni dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze.
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.