eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Oddziału IPN-KŚZpNP w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Oddziału IPN-KŚZpNP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 340491 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu , ul. Szewska 2, 20-086 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5363401, faks 0-81 5363402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Pamięci Narodowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Oddziału IPN-KŚZpNP w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na cztery części: Część I - Dostawa macierzy dyskowej oraz biblioteki taśmowej z oprogramowaniem do zarządzania backupem. Część II - Dostawa skanera biurowego A3 kolor, do skanowania materiałów z płaskiego podłoża i z automatycznego podajnika w dupleksie. - 3 sztuki skanera. Część III - Dostawa zestawów komputerowych i laptopa. Część IV - Dostawa pozostałego sprzęt komputerowego i oprogramowania komputerowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.74.50 - Tablety graficzne 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawcy przystępującego do postępowania wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w niniejszym ogłoszeniu i SIWZ, którzy: - złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ. - którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz wraz z ofertą złożą stosowne oświadczenie i potwierdzą, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przełożyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny). Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać w Lublinie, ul. Szewska 2, pok. nr 201 w godz. od. 9:00 do 14:00, pocztą lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Lublinie, ul. Szewska 2, 20 - 086 Lublin, pok. 208 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej oraz biblioteki taśmowej z oprogramowaniem do zarządzania backupem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: 1. Macierz dyskową - 1 sztuka. 2. Bibliotekę taśmową - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 30.23.31.60-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa skanera biurowego A3 kolor, do skanowania materiałów z płaskiego podłoża i z automatycznego podajnika w dupleksie. - 3 sztuki skanera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: - Skaner biurowy A3 kolor, do skanowania materiałów z płaskiego podłoża i z automatycznego podajnika w dupleksie - 3 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych i laptopa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: 1. Zestaw komputerowy PC Typ I - 33 sztuki; 2. Zestaw komputerowy PC Typ II - 11 sztuk; 3. Zestaw komputerowy PC Typ III - 1 sztuka; 4. Komputer przenośny laptop - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: 1. Drukarkę biurową typ I - 11 sztuk; 2. Drukarkę biurową typ II - 1 sztuka; 3. Tablet graficzny - 1 sztuka; 4. Skaner przenośny - 1 sztuka; 5. Dysk twardy zewnętrzny - 1 sztuka; 6. Dysk twardy zewnętrzny - 2 sztuki; 7. Dysk twardy zewnętrzny - 3 sztuki; 8. Przełącznik sieciowy - 1 sztuka; 9. Zasilacz awaryjny UPS - 1 sztuka; 10. Oprogramowanie Adobe Creative Suite 4 Standard Edition PL Win BOX - 2 sztuki. 11. Oprogramowanie Adobe Acrobat 9 Standard Edition PL Win BOX - 1 sztuka. 12. Oprogramowanie Pinnacle Studio Ultimate v12 - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.23.31.32-5, 30.23.74.50-8, 48.32.20.00-1, 48.71.00.00-8, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4, 48.52.00.00-9, 35.10.00.00-5, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.