eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Herby › Dostawa węgla do Zakładu Karnego w Herbach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340478 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Herby: Dostawa węgla do Zakładu Karnego w Herbach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312048-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 001419511, ul. Krótka  28, 42-284  Herby, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48343528115, faks +48343574552, e-mail dkw_@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa węgla do Zakładu Karnego w Herbach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D/Kw-220/5/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy w sezonie grzewczym 2016/2017 do Zakładu Karnego w Herbach węgla kamiennego typu 31.2 sortymentu groszek płukany wraz z transportem i rozładunkiem o następujących parametrach techniczno - użytkowych:1)wartość opałowa powyżej 26MJ/kg 2)granulacja (uziarnienie): 5 -20 mm, przy mniejszym niż 10% poniżej 5 mm 3)niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie palenia) 4)zawartość części lotnych w węglu 28-40% 5)zawartość popiołu poniżej 15% 6)zawartość siarki poniżej 1% 7)wilgotność poniżej 15% 8)temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C 9)zawartość miału do 10% 2.Zamówienie obejmować będzie sukcesywne dostawy wraz z transportem i rozładunkiem węgla kamiennego opisanego w pkt. 1, w ilości 525, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3.Dostawy węgla kamiennego typu 31.2 sortymentu groszek płukany wraz z transportem i rozładunkiem realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do niżej wymienionego Zamawiającego:Miejsce dostaw- lokalizacja placu opałowego Zakładu Karnego w Herbach 42-284 Herby ul. Krótka 28,Przewidywana całkowita ilość dostawy węgla kamiennego sortymentu EKOGROSZEK 525 ton,Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego węgla kamiennego sortymentu EKOGROSZEK może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. 2.Orientacyjny harmonogram dostaw w okresach miesięcznych i rocznych:październik 2016r.- 50 ton,listopad 2016r.- 75 ton,grudzień 2016r.- 75 ton, styczeń 2017r.- 75 ton,luty 2017r.- 50 ton, marzec 2017r.- 50 ton, kwiecień 2017r.- 25 ton,maj 2017r. - 25 ton,czerwiec 2017r.- 25 ton,lipiec 2017r.- 25 ton,sierpień 2017r. -50 ton,wrzesień 2017r. - 0,Strony dopuszczają zmiany w harmonogramie dostaw - wymagają one bieżącego uzgodnienia przez obie strony umowy.3.Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy:1)Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 5 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub mailem.2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub mailem w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert.3)Dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 800 do godziny 1400,4)W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dla każdej dostawy dołączyć dokument jakości węgla kamiennego typu 31.2 sortymentu groszek płukany (np. certyfikat lub świadectwo) wystawiony przez uprawniony podmiot, lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje dotyczące m.in.: sortymentu, wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki oraz wilgotności.5)Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia powinien dostosować środek transportu do warunków bramy wjazdowej (rozsuwanej) do jednostki według poniższego zestawienia:Wymiary gabarytowe bramy wjazdowej do Zakładu Karnego w Herbach szerokość 3,50 m,wysokość 4,15 m,6)Odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu pojazdu (waga brutto i tara) na legalizowanych wagach. Koszt dojazdu do miejsca ważenia pokrywa Wykonawca, koszt ważenia pokrywa Zamawiający. 7)Dopuszcza się przeprowadzenie bezpłatnego ważenia na legalizowanej wadze Wykonawcy, pod warunkiem, że odległość od miejsca ważenia do siedziby Zamawiającego nie jest większa niż 15 kilometrów.8)W przypadku braku legalizowanej wagi spełniającej warunki określone w pkt. 7 ustala się miejsce ważenia firma JOKER Herby, ul. Powstańców Śląskich 1, 42-284 Herby, której odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca ważenia wynosi ok 3 km lub (waga rezerwowa) CMC Poland sp. z o.o. Zakład Herby ul. Lubliniecka 41, 42-284 Herby, której odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca ważenia wynosi ok 3 km,9)Wielkość minimalna jednorazowego zamówienia wynosi 15 ton.10)Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością węgla zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +25/-10% ilości węgla zamówionego.11)Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość węgla określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy węgla kamiennego typu 31.2 sortymentu groszek płukany na wadze wskazanej przez Zamawiającego, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie.12)Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert.13)Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.14)Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Zakładu Karnego w Herbach.15)Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki.16)W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia w pierwszej kolejności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09111210-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT256467.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KABODOS Sp. z o.o. ,  handel.kabodos@gmail.com,  ul. Nieznanego Żołnierza 26a,  41-922 ,  Radzionków,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199536.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199536.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322 229.25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.