eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Warszawa: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 340458 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01 , strona internetowa www.ops-ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - usług opiekuńczych w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2016 r. do 29 luty 2016 r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie: a) usług opiekuńczych w zakresie podstawowym dla średnio 240 osób miesięcznie, w szacowanym wymiarze 17 100 godzin, b) usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacyjnym dla średnio 140 osób miesięcznie, w szacowanym wymiarze 10 600 godzin, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został odpowiednio: a) dla usług opiekuńczych w zakresie podstawowym - Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji, b) dla usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacyjnym - Załącznik Nr 2 do Zaproszenia do negocjacji, W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób oraz godzin usług podanych w ust Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. Zamawiający zastrzega, iż usługi zlecane do realizacji w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych zakresów różnić się ilościowo od wartości podanych w kalkulacji, jednak łączna wartość usług opiekuńczych nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 163 ze zm.); b) uchwałą Nr XXXVII/843/2004 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 16 września 2004 roku w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz warunków zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m. st. Warszawę w zakresie zadań własnych gminy (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 253, poz. 6856 ze zm.). Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania usługobiorcy przez 7 dni w tygodniu w wymiarze określonym przez Zamawiającego, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, usługi mogą być świadczone: a) poza miejscem zamieszkania usługobiorcy, jeżeli wymagać tego będzie jego sytuacja, b) w formie 24 godzinnego dyżuru, c) w formie dziennego dyżuru podzielonego na kilka wejść w środowisko. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kontakt telefoniczny z wyznaczonym przez niego pracownikiem - koordynatorem usług, w trakcie wykonywania dyżurów u usługobiorców. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) : Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienia uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Biorąc pod uwagę powyżej przywołaną podstawę prawną Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki gdyż : - Postępowanie przetargowe dla zamówienia podstawowego - Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy świadczone od lipca 2013 r. do 31 grudnia 2015 r. Nr postępowania: OPS.DA.2711.6.2013 prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. Numer ogłoszenia o zamówieniu: 2013 / S 092 - 156853 z dnia 14.05.2013 r.; - Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana zarówno w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak i w Ogłoszeniu o zamówieniu (Sekcja II.1.5), - Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - Usługi opiekuńcze w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. - Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe obejmowało : 261 150 godzin usług opiekuńczych w zakresie podstawowym oraz 147 200 godzin usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacyjnym. Obecne zamówienie uzupełniające 17 100 godzin usług opiekuńczych w zakresie podstawowym oraz 10 600 godzin usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacyjnym. - Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 28.06.2013 r. - Dotychczasowy Wykonawca : Agencja Służby Społecznej Kościelak Spółka Jawna, ul. Kwiatowa 7a, 02-579 Warszawa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Agencja Służby Społecznej Kościelak Spółka Jawna, ul. Kwiatowa 7a, 02-579 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.