eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Wrocław: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 340378 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3205133, faks 071 3205164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Wartość zamówienia do 14.000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy PZP 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedna dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujace dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty- załącznik nr 1 2. Podpisane oświadeczenie Wykonawcy - załąnik nr 2 3. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części- załącznik nr 3 4. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy- załacznik nr 4 5. Wykaz dostaw zrealizowanych w okreaie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia dziełalności jest krótsz- w tym okresie co najmniej jednej dostawy odpowiadajacej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 6. Do oferty każdy wykonawca powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 Stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy we wrocławiu ul. Norwida 25 , 50-375 Wrocław , Dział Aparatury i Pomocy Dydaktycznych budynek A5 pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we wrocławiu ul. Norwida 25 , 50-375 Wrocław , Dział Aparatury i Pomocy Dydaktycznych budynek A5 pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawa NA-P/51/2009 Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.