Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Przasnysz: Uruchomienie punktu kasowego i wykonywanie obsługi kasowej w Urzędzie Skarbowym w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 340342 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Przasnysz , ul. Świerkowa 3, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 0-29 752 26 62, faks 0-29 752 26 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie punktu kasowego i wykonywanie obsługi kasowej w Urzędzie Skarbowym w Przasnyszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie punktu kasowego i wykonywanie obsługi kasowej w siedzibie i w godzinach pracy Zamawiającego, obejmującej: 1. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na konta organów podatkowych od poborców skarbowych, będących pracownikami Urzędu Skarbowego w Przasnyszu . - z prowizją stanowiącą element kryterium oceny oferty płatną przez zamawiającego w okresach miesięcznych. Prowizja - ......... zł 2. Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatków i opłat od osób nie prowadzących podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych z tytułu: - podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą opodatkowaną w formie ryczałtu (formularz PIT-28, kod podatku PPE), - podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-4, PIT-8) płaconego przez pracodawcę, opodatkowanego w formie zryczałtowanej, - podatku VAT płaconego przez podatnika opodatkowanego w formie zryczałtowanej, - podatku płaconego w formie karty podatkowej (kod KP), - podatku dochodowego od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej z tytułu zeznania rocznego, - podatku od spadku i darowizn (kod SD), - podatku od czynności cywilno- prawnych (kod PCC), - grzywien i kar wymierzanych przez Urząd Skarbowy w Przasnyszu lub Naczelnika Urzędu Skarbowego w Przasnyszu, - zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych (kod PPD, PPR) - - z prowizją stanowiącą element kryterium oceny oferty płatną przez zamawiającego w okresach miesięcznych. Prowizja - .......... zł 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od podatników zobowiązanych do regulowania zobowiązań podatkowych w formie polecenia przelewu- dotyczy pozostałych podatków i niepodatkowych należności, w szczególności: - podatku dochodowego od osób prawnych (kod CIT), - podatku VAT, płaconego przez podatników prowadzących księgi rachunkowe lub podatkowe księgi przychodów i rozchodów, - podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą ( kod PIT, PPL, formularze PIT-5, PIT-5L, PIT-36), - podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-4, PIT-8), płaconego przez pracodawcę, który obowiązany jest do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów . - z prowizją obciążającą wpłacającego nie stanowiącą elementu kryterium oceny ofert. Prowizja - ....... zł(od wpłaty) 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na konta innych wierzycieli, niż organy podatkowe od poborców skarbowych będących pracownikami Urzędu Skarbowego w Przasnyszu. - z prowizją obciążającą wpłacającego nie stanowiącą elementu kryterium oceny ofert. Prowizja - ...... zł (od wpłaty) 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych podatnikom, z tytułu zwrotów nadpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych, na podstawie imiennych list sporządzonych przez zamawiającego - - z prowizją stanowiącą element kryterium oceny ofert- płatną przez Zamawiającego w okresach miesięcznych. Prowizja - ......... zł 6. Przekazywanie gotówki najpóźniej w dniu następnym od jej pobrania z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych, na właściwe rachunki bieżące Zamawiającego, prowadzone w NBP Oddział Okręgowy w Warszawie. 7. Dokonywanie zwrotów na właściwy rachunek bieżący Zleceniodawcy, środków pieniężnych przeznaczonych na zwrot nadpłat, a nie pobranych przez podatników. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby obsługa kasowa w tut. Urzędzie mogła być realizowana przez podwykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia przez Wykonawcę innych usług bankowych nie wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ramach tzw. własnej działalności gospodarczej w pomieszczeniach wynajmowanych u Zamawiającego lecz usługi te nie mogą kolidować z usługami wskazanymi przez Zamawiającego. Umowa najmu lokalu oraz inne umowy związane z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie zawierał wyłącznie z Wykonawcą. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w lokalu mieszczącym się w siedzibie Zamawiającego w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego tj.: Poniedziałek : od 8.00 do 17.00, Wtorek - Piątek: od 8.00 do 15.00 Obsługa kasowa Zamawiającego będzie realizowana również w soboty, w przypadku, gdy sobota będzie dniem pracy dla Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dokument potwierdzający posiadane przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania czynności bankowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci składają oświadczenie o posiadaniu uprawnienień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci podpisują oświadczenie potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci podpisują oświadczenie potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansoweą zapewniającą wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania czynności bankowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usprzasnysz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Przasnyszu
06-300 Przasnysz
ul. Świerkowa 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Skarbowego w Przasnyszu pokój nr 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.