Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Szczecin: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej WOMP-ZCLiP przy ul. Kopernika 18 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 340258 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4843746, faks 091 4845967.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej WOMP-ZCLiP przy ul. Kopernika 18 w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot, wielkość oraz zakres zamówienia określaja załączniki Nr 1, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1J do formularza oferty cenowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.42.10.00-5, 37.44.11.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 37.44.17.00-8, 37.44.20.00-8, 37.44.21.00-8, 37.42.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt rehabilitacyjny i terapeutyczny posiada deklaracje zgodności znakami CE , wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie, że przedmiot umowy nie wymaga wpisu do Rejestru o Wyrobach Medycznych, spełnia wszystkie wymagania określone przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz posiada wszystkie wymagane prawem świadectwa jakości, certyfikaty i aprobaty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wompszczecin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wompszczecin.bip.eur.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora WOMP - ZCLiP w Szczecinie, w terminie do 26 października 2011 r. do godz. 12:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szcegółowy opis w załaczniku Nr 1A do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw brył rehabilitacyjnych, Drobny sprzęt rehabilitacyjny, Przyrządy do ćwiczeń manipulacyjnych dla ręki dziecka, Poduszka rehabilitacyjna sensomotoryczna, Kije do gimnastyki korekcyjnej, Taśmy rehabilitacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamówienia określają załączniki Nr 1, 1C do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.21.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.17.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drabinka drewniana pojedyncza oraz lustro korekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mata rehabilitacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres określa załącznik Nr 1 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Orbitek-magnetyczny treneżer z elektroniczną regulacją obciążenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamówienia okresla załącznik Nr 1, 1B do formularza oferty cenowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rower rehabilitacyjny magnetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamowienia określa załącznik Nr 1 i 1D do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.13.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stepper.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamówienia okresla załącznik Nr 1 oraz 1E do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Suchy basen piankowy PCV z kompletem kulek oraz zjeżdżalnią i schodkami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamowienia określa załącznik Nr 1 oraz 1F do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Twister wraz z wyciągiem grawitacyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamowienia okresla załącznik 1 oraz 1G do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wioślarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 oraz 1H do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elongator (z sygnalizatorem dźwiękowym) wraz z krzesłwm korekcyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamowienia określa załącznik Nr 1 oraz 1I do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw zabawowy (komplet rehabilitacyjnych kształtek).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis, wielkość oraz zakres zamówienia okresla załącznik nr 1 oraz 1J do formularza oferty cenowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sportowego dla projektów pn.: Piłkarskie marzenia i Trening czyni z nas mistrza, realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych elementów wyposażenia sali gimnastycznej i sprzętu sportowego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja robót budowlanych i dostawa wyposażenia obiektu (wraz z montażem) w ramach "Utworzenia Dziennego Domu Pobytu Senior +" przy ul. Koseły 3 w Sandomierzu
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.