eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu o dźwig osobowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340218 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Rawicz: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu o dźwig osobowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rawiczu, krajowy numer identyfikacyjny 41110152700000, ul. Rynek 17  , 63900   Rawicz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462211, faks 0-65 5462211, e-mail sekretarz@powiatrawicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatrawicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu o dźwig osobowy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.6.7.206

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu o dźwig osobowy". Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem m. in.: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, robót ziemnych, zbrojenie betonu, 2) montaż konstrukcji stalowych, 3) wykonanie robót murarskich, tynkarskich, malarskich i izolacyjnych, 4) położenie posadzek, 5) dostawę i montaż dźwigu osobowego, 6) zagospodarowanie terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą nw. dokumentów: 1) projektu budowlanego, stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2) przedmiarów i kosztorysów, stanowiących Załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia, 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia. 3. Minimalne parametry dźwigu: 1) udźwig: 630 kg/8 osób, 2) napęd: hydrauliczny pośredni 2:1 z grzałką oleju oraz z awaryjnym zjazdem na najbliższy przystanek (wraz z otwarciem drzwi) w przypadku zaniku napięcia zasilania dźwigu, 3) wysokość podnoszenia: 10.000 mm, 4) wysokość nadszybia: 3.600 mm, 5) głębokość podszybia: 1.200 mm, 6) wymiary szybu: 1.720 x 1.920 mm, 7) prędkość: 0,6 m/s, 8) siłownik: jednoczęściowy, 9) maszynownia: murowana, 10) ilość jazd: 40/h, 11) ilość przystanków/dojść: 4/4, 12) kabina: przelotowa na wprost o wym.: 1.100 x 1.400 x 2.150 mm, malowana proszkowo, dach malowany proszkowo z zabudowanym oświetleniem świetlówkowym i wentylatorem, podłoga wyłożona trudnościeralną wykładziną antypoślizgową, poręcz i cokoły przypodłogowe wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, lustro umieszczone na bocznej ścianie, 13) panel sterowniczy: wykonany ze stali nierdzewnej z podświetlanymi przyciskami z oznaczeniem Braille´a, alarmem, wyświetlaczem, oświetleniem awaryjnym (2h), sygnalizacją przeciążenia kabiny, interkomem (kabina - maszynownia - portiernia) oraz systemem łączności ze służbami ratunkowymi, 14) drzwi kabinowe: automatyczne, 2 panelowe teleskopowe o wym.: 900 x 2000 mm, płynna regulacja otwierania i zamykania VVVF, przeszklone szkłem bezpiecznym w ramach malowanych proszkowo, fotokomórka 2 - liniowa, 15) drzwi szybowe: automatyczne, 2 panelowe teleskopowe o wym.: 900 x 2000 mm, przeszklone szkłem bezpiecznym w ramach malowanych proszkowo, 16) kasety wezwań: wykonane ze stali nierdzewnej, wyświetlacz umieszczony na przystanku podstawowym, 17) szyb: ściany boczne oraz tylna z cegły, ściana przednia przeszklona - w profilach aluminiowych z termoizolacją. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników lub pracownika Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu w zakresie obsługi i prawidłowego użytkowania dźwigu, 2) dokonania zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego i wykonania wszystkich czynności niezbędnych do odbioru przedmiotu umowy w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz przekazania dokumentu dopuszczającego przez Urząd Dozoru Technicznego do użytkowania dźwigu (wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca). 5. Nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału, mogące występować w dokumentacji, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w tym prac ogólnobudowlanych, prac instalacyjnych, operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 8. Obowiązek wskazany w ust. 7 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 9. Imiona i nazwiska osób wykonujących, wskazane w ust. 7, prace zostaną ujęte w umowie z Wykonawcą (w formie załącznika), dotyczy to także pracowników podwykonawców. 10. Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę załącznika, w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości Zamawiającego). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. Podczas kontroli przeprowadzanej przez Zamawiającego osoby oddelegowane przez Wykonawcę są zobowiązane podać swoje dane osobowe (imię i nazwisko). W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy, Zamawiający wzywa kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia, oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego. 12. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 9, jeżeli Zamawiający o to wystąpi. 13. Wykonawca do faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 9 na podstawie umowy o pracę. 14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu: 1) oddelegowania do wykonywania prac, będących przedmiotem zamówienia, osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w wysokości 1.000 zł, za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana na Wykonawcę wielokrotnie, w przypadku dopuszczenia do wykonywania pracy tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę), 2) oddelegowania do wykonywania prac, będących przedmiotem zamówienia, osób niewskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 14 - w wysokości 500 zł, za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana na Wykonawcę wielokrotnie, w przypadku dopuszczenia do wykonywania pracy tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie, o którym mowa w ust. 14 - dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 42416100-6, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT246204.07
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RAWBUD Sp. z o. o.,  budowa@rawbud.com.pl,  ul. Śląska 88,  63-900,  Rawicz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 380053.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 380053.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380053.53
Waluta: Pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Do dnia 5 października 2016 r. wyznaczony był termin na składanie ofert w postępowaniu prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, na przedmiotowe zadanie. W związku z faktem, iż w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty Zamawiający na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Zamawiający, mając na uwadze powyższe, ma możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki wybranemu Wykonawcy, po przeprowadzonych negocjacjach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.