eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Opoczno - I etap. Zlewnia Libiszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Opoczno: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Opoczno - I etap. Zlewnia Libiszów
Numer ogłoszenia: 340192 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Opoczno - I etap. Zlewnia Libiszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują wybudowanie kanalizacji sanitarnej w tzw. zlewni LIBISZÓW, która swoim zasięgiem obejmuje miejscowości Libiszów, Kolonia Libiszów, Sobawiny oraz Kruszewiec (blok PKP) wraz z przepompowniami ścieków. Zakresem rzeczowym jest wybudowanie 11.159 km sieci sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, cztery przepompownie ścieków oraz oczyszczalnia ścieków dla miejscowości Libiszów. Na prośbę PKP Gmina wyraziła zgodę na przyłączenie do kanalizacji ściekowej stację PKP wraz z osiedlem mieszkaniowym w m. Idzikowice. Z ogólnej wielkości zadania będzie budowa : 1) 7.198 km - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, 2) 0,863 km - sieci kanalizacji tłocznej, 3) 4 kpl. - przepompowni wraz z zasilaniem energetycznym, 4) 182 szt przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości - 2.139 km wraz z przykanalikami o łącznej długości 0,959 km, 5) 4 kpl. przepompownie ścieków, 6) Oczyszczalnia ścieków o przepustowości dobowej 258 m3/d Rurociągi należy wykonać : 1) dla kanalizacji sanitarnej tłocznej - z rur PE - PN10 o D=110.6,6 mm, łączone zgrzewaniem doczołowym, 2) dla kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - z rur PVC-U-S kielichowych o D=200.5,9 mm, łączone na uszczelki gumowe, 3) przyłącza kanalizacyjne wraz z przykanalikami z rur PVC o D=160 mm. W kanałach tłocznych co 200 m należy wykonać studzienki rewizyjne z kręgów betonowych oraz z PE D=425 mm o D=1200 mm. Przepompownie ścieków należy wykonać w prefabrykowanych studzienkach o D=1200 mm wyposażone w dwie pompy zatapialne, pracujące naprzemiennie, sterowane automatycznie, wyposażone w wewnętrzną instalację elektryczną i szafę sterowniczą oraz zewnętrzne złącze kablowe instalowane zgodnie z projektem. Parametry przepompowni : 1. Przepompownia P-1 Q min = 5 dm3 :s, H min = 6,0 m sł. wody 2. Przepompownia P-1 Q min = 5 dm3 :s, H min = 16,0 m sł. wody 3. Przepompownia P-1 Q min = 5 dm3 :s, H min = 12,0 m sł. wody 4. Przepompownia P-1 Q min = 5 dm3 :s, H min = 10,0 m sł. wody Oczyszczalnia ścieków - podstawowe elementy : 1. POMPOWNIA GŁÓWNA, 2. KRATA KOSZOWA - RZADKA, 3. STACJA POMP ZATAPIALNYCH, OCZYSZCZANIE MECHANICZNE ŚCIEKÓW POŁĄCZONYCH: 4. AUTOMATYCZNE SITO SKRATKOWE, 5. PIASKOWNIK PIONOWY OCZYSZCZANIE BIOLOGICZNE ŚCIEKÓW POŁĄCZONYCH: 6. DWUKOMOROWY SELEKTOR ( WARUNKI BEZTLENOWE STOSOWANE DLA PROCESU. DZIĘKI TEMU OSAD ODWODNIONY POSIADA ZNACZNIE LEPSZE PARAMETRY DLA CELÓW ROLNICZEGO WYKORZYSTANIA ), 7. KOMORA DENITRYFIKACJI/NITRYFIKACJI, 8. OSADNIK WTÓRNY PIONOWY ( SEPARACJA OSADU OD ŚCIEKÓW ), BUDYNEK TECHNICZNY : 9. STACJA DMUCHAW, 10. ZBIORNIK MAGAZYNOWY OSADU NADMIERNEGO, 11. STACJA MECHANICZNEGO ODWADNIANIA OSADU, 12. STACJA WAPNOWANIA OSADU, 13. STACJA CHEMICZNEGO STRĄCANIA FOSFORU Oczyszczalnia ścieków będzie funkcjonować całkowicie automatycznie z możliwością sterowania i zdalnej kontroli poprzez łącze telefoniczne systemu GSM. Wykonanie zamówienia będzie się uważało za zakończone, jeżeli Zamawiający otrzyma decyzję pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni ścieków i przepompowni. Informacje dodatkowe do wyceny i realizacji zamówienia : 1. Sieć kanalizacji sanitarnej zlewni LIBISZÓW będzie wykonywana w znacznej części w pasie dróg wojewódzkich i powiatowych. 2. Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku. 3. Wykonawca odtworzy na swój koszt nawierzchnię pasa drogowego naruszonego podczas prac ziemnych, a także naprawi uszkodzone uzbrojenia znajdujące się w pasie drogi. 4. Rozpoczęcie robót prowadzonych w pasie drogowym wymaga zgłoszenia u Zamawiającego i wniesienia należnych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonywanych robót. 5. Na czas wykonywania robót w pasie drogowym, wykonawca wykona i uzgodni z zarządcą drogi - projekt tymczasowej organizacji ruchu. 6. Na trasie wykonywanych robót występuje wiele stanowisk archeologicznych podlegających ochronie. Zamawiający uzyskał pozwolenie od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie prac ziemnych pod nadzorem archeologicznym. 7. Wykonawca samodzielnie zabezpieczy się w energię elektryczną na czas wykonywania robót własnym agregatem prądotwórczym lub w uzgodnieniu z Zakładem Energetycznym poprzez zasilanie z sieci. 8. woda dla potrzeb budowy i zaplecza będzie pobierana z sieci wodociągowej - po uzgodnieniu z P.G.K w Opocznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 300.000 zł wnoszone będzie przez wykonawców zaproszonych do składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - płatne przelewem na konto : 59 1020 3916 0000 0102 0025 9085 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz.U. Nr 173 poz. 1807 ze zmianami) 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły odbioru robót ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( X.2004 - X.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć : a) budowę w jednym zadaniu : kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości min. 3 km, kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości min. 1 km, min. dwie przepompownie ścieków o wartości nie mniejszej niż 4 mln zł każde, b) w kolejnym zadaniu : budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości dobowej min. 250 m3 i o wartości min. 2 mln zł każda. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca spełni łącznie oba wymagania a i b. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz legitymującego się zakończeniem co najmniej 2 obiektów odpowiadających przedmiotowi zamówienia (kanalizacja ściekowa lub budowa oczyszczalni ścieków ) o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł netto każda. b) Kierownicy robót - osoby z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - 3 osoby, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba (posiadająca doświadczenie w zakresie automatyki i sterowania procesami oczyszczania ścieków), w specjalności drogowej - 1 osoba, c) pracownikami o specjalności ogólnobudowlanej, specjaliści budowy i montażu sieci i instalacji sanitarnych, sieci i instalacji elektrycznych, monterzy urządzeń technologii oczyszczalni ścieków Kierownicy robót ( każdy z osobna ) powinni się legitymować co najmniej 6 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 3.000.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy do ubezpieczenia budowy z tytułu odpowiedzialności kontraktowej i OC deliktowej na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktowa robót brutto. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami ( określone w pkt. 2 ppkt. 2 ), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz zobowiążą się w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy do ubezpieczenia budowy z tytułu odpowiedzialności kontraktowej i OC deliktowej na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktowa robót brutto. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. 4. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 5. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. 6. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. 7. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. 8. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia -nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 3.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 7. Posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Sposób oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia - nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1.Dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : kierownik budowy, kierownicy robót, specjaliści w zakresie jw.. Sposób oceny spełniania warunku : ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, które zostały określone w pkt. 2) ppkt. 1 lit. a i b. Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt w sposób następujący : a) za ilość wykonanych zadań o zakresie min. wykonania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości min. 3 km, kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości min. 1 km, min. dwie przepompownie ścieków o wartości nie mniejszej niż 4 mln zł każde, w skali 0 - 60 pkt. Ocena na zasadzie proporcji matematycznej. b) za ilość wykonanych zadań o zakresie min. wykonania budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości dobowej min. 250 m3 i o wartości min. 2 mln zł każda, w skali 0 - 40 pkt. Ocena na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80 Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który przedstawi największą ilość wykonanych odp. dla warunku robót otrzyma maksymalną ilość przewidzianą w skali oceny, pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku rachunków zysków i strat lub innych dokumentów określających przychody i zysk za rok obrotowy 2007 i 2008r. Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2007r w skali 0 - 40 pkt. - ocena na zasadzie proporcji matematycznej, b) wielkość przychodów za 2008r w skali 0 - 60 pkt. - ocena na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny: a, b będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Oceną wykonawcy w celu zakwalifikowania do następnego etapu postępowania oraz ustalenia listy rankingowej będzie suma pkt. uzyskana za ocenę warunków 3 i 4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Wykaz osób ( dotyczy kadry kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ( informacja w formie zawodowego CV ) niezbędne do wykonania zamówienia, uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie o zobowiązaniu się w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy do ubezpieczenia budowy z tytułu odpowiedzialności kontraktowej i OC deliktowej na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktowa robót brutto. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Rachunek zysków i strat lub inny dokument określający przychody i zysk za rok obrotowy 2007 i 2008r. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Opocznie. ul. Staromiejska 6. 26 - 300 Opoczno..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka. Działanie II.1 Gospodarka wodno - ściekowa..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.