eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Wykonanie kotłowni olejowej w Urzędzie Gminy Obryte

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Obryte: Wykonanie kotłowni olejowej w Urzędzie Gminy Obryte
Numer ogłoszenia: 340183 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte , Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugobryte.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kotłowni olejowej w Urzędzie Gminy Obryte.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kotłowni olejowej w Urzędzie Gminy Obryte Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykaz robót do wykonania 1. Roboty budowlane podstawowe. a/ Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż części rurociągów, w obrębie kotłowni - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej b/ Roboty ogólnobudowlane: - Zamontowanie nowych drzwi stalowych do kotłowni EI 30 i mag. Oleju EI 60 - Uzupełnienie tynków w pomieszczeniu kotłowni, - Wykonanie fundamentu pod kocioł oraz ścianki szczelnej w mag. oleju c/ Budowę technologii kotłowni, w tym: - roboty montażowe kotła c.o z palnikiem olejowym, montaż podgrzewacza wody, rurociągów, armatury i pozostałych ujętych w dokumentacji projektowej urządzeń technologicznych, - montaż wkładki kominowej ze stali nierdzewnej Dn 180 mm - wentylacja pomieszczeń, montaż kanału nawiewnego, d/ Instalacje paliwową - montaż 4 zbiorników oleju o pojemności 2000 l - montaż instalacji do napełniania zbiornika olejem, odpowietrzenie i montaż wewnętrznej instalacji do zasilania palnika e/ Wewnętrzne roboty elektryczne, a w tym: - roboty elektryczne w zakresie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych kotłowni, - wykonanie oświetlenia w kotłowni - roboty w zakresie instalacji wyrównawczej oraz ochrony od porażeń i przepięć, - roboty z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i sterowania urządzeniami technologicznymi. 2. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych. Do wykonania robót budowlanych podstawowych niezbędne są następujące roboty tymczasowe: - roboty pomiarowe, przygotowawcze, trasowanie, oraz prace towarzyszące; - wykonanie niezbędnych otworów montażowych, mocowanie śrub montażowych; - uszczelnienie przejść przez ściany i stropy masą ognioochronną; - dostawa i montaż urządzeń wraz ze wskazanym wyposażeniem dodatkowym i całym niezbędnym wyposażeniem standardowym (takim jak: silniki i osprzęt pomocniczy niezbędny dla prawidłowej i bezpiecznej pracy dostarczanego urządzenia); - wykonanie montażu urządzeń i osprzętu, armatury, kształtek, rurociągów i połączenie ich w odpowiednie ciągi technologiczne; - wykonanie połączeń spawanych, kołnierzowych; - dospawanie kołnierzy, kształtek, króćców do rur; - oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów , armatury i urządzeń; - oczyszczenie urządzeń z ewentualnego brudu i smarów konserwacyjnych; - prace porządkowe; - wykonanie prób szczelności i prób ruchowych na zimno i gorąco; - całość prac związanych z uruchomieniem kotłowni, w tym: montaż i demontaż niezbędnych do wykonania rozruchu sprzętów pomocniczych, obsługę i dozór urządzeń; - koszty wszystkich prób i niezbędnych regulacji; - koszty materiałów eksploatacyjnych na czas przeprowadzenia rozruchu (wody, chemikaliów i oleju opałowego) - prace porządkowe 3. Warunki jakie należy spełnić podczas realizacji zamówienia: Budowa prowadzone będą w budynku użyteczności publicznej stąd na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek właściwego zabezpieczenia robót przed dostępem osób postronnych . Należy dołożyć starań aby zachowanie zatrudnionych pracowników było odpowiednie i nie naruszało ogólnych norm postępowania. 4. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna - Załącznik Nr 2 do SIWZ 5. Wszystkie urządzenia i materiały wyszczególnione w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym i Specyfikacji Technicznej - powinny być takie same lub równoważne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przwiduje wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładaj obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, - oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór - oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy, - zaakceptowany wzór umowy. - kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugobryte.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Obrytem, Obryte 185, 07-215 Obryte, pow. pułtuski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Obrytem, Obryte 185, 07-215 Obryte, pow. pułtuski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.