To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 340183 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Rybnik: Remont istniejącej drogi dojazdowej i placu postojowego przed budynkiem
byłego dworca kolejowego w Suminie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329921
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
27628565500000, ul.
ul. Jankowicka
49,
44200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 4227478, 4227874, faks
324 227 479, e-mail
ZDP@POWIATRYBNICKI.PL
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont istniejącej drogi dojazdowej i placu postojowego przed budynkiem byłego dworca kolejowego w Suminie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-SD/24DP/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Remont istniejącej drogi dojazdowej oraz placu postojowego przed budynkiem byłego dworca kolejowego pieszego Suminie, polegający, m.in. na : - rozebraniu krawężników wtopionych 12x25cm na podsypce cementowo - piaskowej - 106 m - rozebraniu obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm na podsypce piaskowej - 20 m - rozebraniu istniejącej opaski budynku z płyt chodnikowych - 10 m - rozebraniu istniejących konstrukcji betonowych - 2,3m3 - mechanicznym cięciu szczelin w nawierzchni bitumicznej głęb. 6-10 cm - 41,5 m - rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 6 cm - 20,75m2 - rozebraniu podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 7 cm - 20,75m2 - ułożeniu opornika z kostki kamiennej 18x18 cm na ławie betonowej - 50 m -ułożeniu krawężników kamiennych najazdowych o wym. 20x25cm na ławie betonowej -41,5 m -ułożeniu krawężników kamiennych najazdowych o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej- 184 m - wykonaniu nawierzchni z mieszanek min.-asfaltowych w-wa wiążąca 4 cm - 20,75 m2 - wykonaniu nawierzchni z mieszanek min.-asfaltowych w-wa ścieralna 6cm - 20,75 m2 - ułożeniu obrzeży betonowych na podsypce cementowo -piaskowej o wym. 30 x 8 cm - 16 m - ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na pods. cem.pias. - 1042 m2 - regulacji pionowej studzienek i wpustów kanalizacji deszczowej - 5 m3 - wymiana pokryw betonowych i żeliwnych na żeliwne o ciężarze pow. 130 kg - 5 szt. - ułożeniu rur osłonowych z PCV o śred. do 160 mm - 21m - wykonaniu robót ziemnych koparkami o poj. łyżki 0,25m3 z transp. urobku - 84m3 - wykonaniu trawników darniowaniem pełnym z nawożeniem - 280m2 Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót w pełnym zakresie (nie zawiera 100% pozycji przedmiaru), ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ), a także przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129195.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 138115.21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.