eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Realizacja projektu"Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34017 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Lidzbark Warmiński: Realizacja projektu: "Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6 - "Kultura i dziedzictwo", Działanie 6.2 - "Dziedzictwo naturalne", Poddziałanie 6.2.3 - "Efektywne wykorzystanie zasobów" na postawie umowy o dofinansowanie Nr UDA-RPWM.06.02.03-28-0001/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3210-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, krajowy numer identyfikacyjny 51074350000000, ul. ul. A. Świętochowskiego  14, 11100   Lidzbark Warmiński, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 897 678 500, faks 897 672 303, e-mail zamowienia@lidzbarkwarminski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja projektu: "Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKI.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu: "Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: ? opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego o łącznej długości 1014,36 m, ? opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego, gr. 50cm, ? opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego na skarpach stawów, oczyszczenie stawów z namulisk oraz zasypanie połączenia rzeki Łyny ze stawem nr 2, ? przepusty łączące stawy nr 1 i 2 oraz 2 i 3 w system paciorkowy, ? odwodnienie terenu siecią drenarską z odprowadzeniem wód do rzeki Łyny, ? fontanna typu dry-plaza o średnicy 7m wraz z przyłączami elektroenergetycznym, wodociągowym i kanalizacyjnym, ? żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą - zejście do rzeki Łyny, ? żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą - zejście do stawu nr 1, dowiązanie schodów do istniejącego parkingu przy Lidzbarskim Domu Kultury, ? żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą - zejście z ul. Wysokiej Bramy, ? ciągi piesze o nawierzchni z kostki kamiennej, wydzielone obrzeżami betonowymi na ławie betonowej z oporem, wyposażone w elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci), ? ciąg pieszo-jezdny prowadzący do posesji, znajdującej się na działce 40/11, obręb Lidzbark 7, ? siłownia plenerowa, pow. ok. 242,50m2, posiadająca 14 stanowisk do ćwiczeń, o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej EPDM, ( 7 urządzeń + tablica informacyjna), ? dwa boiska do gry w bule, pow. ok. 2 x 60m2, o nawierzchni z tłucznia granitowego, ? miejsca wypoczynku na trawie - układ ciągów komunikacyjnych o szer.80cm, o nawierzchni z kostki kamiennej, pomiędzy którymi powstaną miejsca wypoczynku obsiane mieszanką traw, ? palenisko o średnicy wewnętrznej 1,5m, ? pochylnia przy Lidzbarskim Domu Kultury, łącząca poziom ciągu pieszego przy ulicy Słowackiego z ciągiem pieszym usytuowanym przy schodach Lidzbarskiego Domu Kultury, ? widownia plenerowa z elementów prefabrykowanych, wkomponowana w istniejącą skarpę trenową, pięciorzędowa, ze schodami. Liczba miejsc siedzących ok. 180, siedziska z drewna kompozytowego, ? toaleta stacjonarna wraz z przyłączami energetycznym, wodociągowym i kanalizacyjnym - 2 szt., ? miejsca dla toalety przenośnej - 3 szt., ? elementy małej architektury - altana, mostek drewniany, stojaki na rowery, miejsca do gry w szachy, ławki parkowe, kosze na śmieci, ? remont istniejących cieków pod projektowanym ciągiem pieszym wraz z wlotem do rzeki, ? malowanie istniejących garaży oraz przesłonięcie ich roślinnością, w ramach zagospodarowania plant na wysokości ulicy Wysokiej Bramy, ? wejście na Bulwar od strony ul. Wysokiej Bramy, ? monitoring terenu, kamery 4 szt., ? plac zabaw - urządzenia zabawowe w ilości 13 szt., tablice informacyjne 4 szt., ogrodzenie, ? elementy małej architektury o funkcji edukacyjnej - tablice informacyjno - edukacyjne 9 szt, ? zagospodarowanie terenu nowymi nasadzeniami i uporządkowaniem zieleni. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) umową, 2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 3) obowiązującymi przepisami prawa i normami, 4) SIWZ, 5) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, p.poż oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją niniejszego zamówienia, polegające na obowiązku zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.). 7. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały określone w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót opisano wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia przez wskazanie znaków towarowych lub patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego i zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz muszą posiadać atesty lub aprobaty lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami; 4) ww. dokumenty (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45242000-5
Dodatkowe kody CPV: 45246500-8, 45212140-9, 45246510-1, 45212130-6, 45243300-5, 45316100-6, 45332400-7, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4573567.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"TECHNOMEL" Kazimierz Kozieł,  technomel@wp.pl,  ul. Bartoszycka 26d,  11-100,  Lidzbark Warmiński ,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5171805,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5171805,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8182170,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20,2867%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.